-
Re: Autohuur: eautohuur.nl
Heb ook nog even gekeken wat het scheelde als ik voor 1 week een auto huur vanuit New York om naar Fort Myers te rijden.
Daar inlever en meteen een andere huur in Fort Myers en dan na drie weken weer inlever in Fort Myers.
Kom ik toch weer 200 euro goedkoper uit.
Die drop off kosten van $500 zitten dus niet bij de prijs inbegrepen maar komen er nog extra bij zoals ik het begrijp.
-
@ Jen876
Ik heb ooit gelezen dat het in New York ook scheelt waar je huurt(verslag Mattrob) en als je eventueel je auto omruilt in Atlanta voor de laatste weken kan je denk ik ook nog kosten besparen op je drop off kosten.
Groetjes Henke.
-
Hoi Henke,
Maar als ik in Atlanta de auto inlever en daar weer een auto huur voor verder te rijden naar Florida ben ik weer drop off kosten kwijt in Florida.
Dus ik denk dat ik het goedkoopste uit ben als ik van New York naar Florida rijd daar de auto inlever de drop off kosten betaal.Andere auto huur voor de rest van de vakantie blijf ik toch in Florida en dan de auto weer inlever in Fort Myers.
Blijf dan in Florida en ben dan dus geen extra drop off kosten meer kwijt
-
Tussen Atlanta GA en Florida zijn er geen drop-off kosten. Zie bijv. usareisen.de.
-
Heb net gekeken bij usa reisen maar deze site geeft toch $ 300 drop-off kosten aan
bij een rit van Atlanta naar Fort Myers.
Dus dan krijg je eerst de $300 drop-off kosten van New York naar Atlanta en dan de dropp-off kosten van $ 300 van Atlanta naar Fort Myers.
-
Dan heb je toch niet goed gekeken, dunkt mij :mrgreen:
http://img856.imageshack.us/img856/934/einweg.jpg
-
De drop off kosten in Atlanta zijn lager omdat je minder miles afstandverschil hebt en hoe dat nu precies zit met New York zou je eens bij Mattrob kunnen informeren.
Groetjes Henke.
-
Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugen möglich, abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation. Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb der Staaten Florida & Kalifornien. Keine Gebühren bei Mieten zwischen Kalifornien, Arizona und Nevada.
Für alle weiteren Einwegmieten gelten die nachfolgenden Gebühren, die vor Ort gezahlt werden müssen.
- 0 bis 200 Meilen 50 US-$
- 201 bis 500 Meilen 100 US-$
- 501 bis 1000 Meilen 300 US-$
- 1001 und mehr Meilen 500 US-$
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben,die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern (Sales Tax).
Bij mij staat het er echt niet tussen zoals je ziet in de gecopieerde tekst van usa reisen
-
Dat is dan bij Dollar en Hertz. National heeft een fixed price en Alamo is kostenloos.
Daar had ik dus mijn stukje uit het usareisen boek gescheurd.
-
Vraag me nog steedts af of bij usareisen de dropp off kosten bij de prijs inbegrepen zitten.
Heb ze al een mailtje gestuurdt maar heb er nog geen antwoord op gekregen.
Wil dit wel zeker weten voordat ik ga boeken.
-
Volgens mij zie je als je een schijnboeking maakt op hun site er gelijk de dropp off kosten bij verschijnen.
-
Ja je ziet wel wat de drop off kosten zijn maar ik vind het niet duidelijk of deze bij de totaalprijs inbegrepen zitten.
-
Die zitten niet bij de totaalprijs in, maar worden aan het eind van de trip, bij het terugbrengstation van je CC afgerekend. Was bij ons tenminste al 2 x het geval.
En bij een schijnboeking staat het in de voorwaarden en in de afrekening.
http://img857.imageshack.us/img857/249/einweg2.jpg
-
Maar toch als ik het zo lees (eingeschlossene) met mijn boerenduits :oops: ga ik er vanuit dat het er bij ingesloten zit.
Maar inderdaad moet je die in ons geval $500 bij het bureau gaan betalen waar je de auto inleverd.
Is toch onduidelijk geschreven vind ik.
Citaat:
Eingeschlossene :-s Leistungen, Versicherungen, Zuschläge, etc.
Einweggebühren: Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugen möglich, abhängig von der Distanz zwischen Anmiet- und Abgabestation. Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb der Staaten Florida & Kalifornien. Keine Gebühren bei Mieten zwischen Kalifornien, Arizona und Nevada.
Für alle weiteren Einwegmieten gelten die nachfolgenden Gebühren, die vor Ort gezahlt werden müssen.
- 0 bis 200 Meilen 50 US-$
- 201 bis 500 Meilen 100 US-$
- 501 bis 1000 Meilen 300 US-$
- 1001 und mehr Meilen 500 US-$
Bei den genannten Kosten für Einwegmieten handelt es sich um zur Zeit gültige Angaben,die sich im Laufe der Saison ohne Vorankündigung ändern können. Alle vor Ort zu zahlenden Beträge verstehen sich zuzüglich der örtlichen Steuern
-
Het zit niet in de prijs van de auto, het is een bijkomende toeslag die ze dus apart vermelden bij je betalingsoverzicht zoals je kan zien in Ta2Gerrit zijn plaatje.
-
............die vor Ort gezahlt werden müssen
Oftewel: ter plaatse te voldoen.
-
Ja we snappen hem heb ondertussen ook antwoord van usareisen en jullie hebben gelijk.
Het zit dus niet bij de totaalprijs in.
-
Rest nog de vraag; waarom huren jullie niet bij National ? (kan ook bij usareisen)
Daar is de drop-off een vaste prijs, nl. $250,-. Steek je toch weer $250,- in de pocket.
-
Omdat National duurder is met de autohuur dan Dollar.
Tenminste bij usa reisen.
-
Ook als je de drop off kosten meetelt bij de huurprijs?
-
Van Modellbeispiel
http://www.usareisen.de/images/mietwagen/Van.jpg
ab 1.506,82 € ALAMO Einweggebühr: US-$ 500,00
ab 1.172,88 € DOLLAR Einweggebühr: US-$ 500,00
ab 1.506,82 € NATIONAL Einweggebühr: US-$ 250,00
ab 1.416,45 € AVIS Einweggebühr: US-$ 300,00
ab 1.452,00 € HERTZ Einweggebühr: US-$ 300,00
Ja incl. drop off kosten komen wij bij Dollar het goedkoopste uit.
-
Heb je al een poging gedaan om te kijken of de auto onderweg om te wisselen uit maakt in de totaalprijs. Als ik bij dollar kijk zie ik nml. dat je binnen 500 miles afstand slechts USD 100,- betaald. Je totale afstand is bijna 1300 miles dus je zou door 2x de auto in te wisselen USD 300,- kunnen besparen op deze kosten.
Echter zou je moeten kijken of dit in je reisschema past en of je hierdoor niet meer voor de totale huur gaat betalen. Het meest gunstige is altijd een week huur.
Neem ook even mee dat je de auto leeg kan inleveren als je een tankvulling erbij hebt, die heb je dan ook verdiend.
Niet geschoten is altijd mis.
-
Ja daar had ik nog niet aangedacht,alleen staat bij ons de route nooit vast alleen het begin en vertrekpunt.
We vertrekken uit New York en kijken wel welke route we gaan nemen naar Florida.
Kan langs de kust zijn of eerst naar de Niagara watervallen,en dan via de blue ridge mountains moet nog even kijken of die de moeite waard zijn om er voor om te rijden.
Ga maar gewoon reserveren denk ik want ze hebben tot eind Maart extra korting.
Maar de vraag is natuurlijk welke korting hebben ze weer in April en zullen de prijzen nog zakken ?
-
Zojuist geboekt bij eautohuur. Van 1 juli tot en met 25 juli een dodge caravan met extra bestuurders en tank benzine voor 875 euro. Mooie prijs dachten wij. [op de site van dollar.de kon ik geen dodge caravan meer vinden]
Bij USAreisen.de kwamen we boven de 1000 euro voor een minivan met het duurste tarief.
-
Hoi allemaal,
Vorig jaar hebben we bij e-autohuur een midsize suv gehuurd en betaald van 01-07-2011 t/m 20-07-2011.
Totale Kosten: €749.68 incl. extra tank benzine, extra bestuurder, kilometer vrij en alle toeslagen en verzekeringen.
Een aantal dagen geleden zag ik op hun site dat dezelfde auto € 95,34 goedkoper was gezet. Ik heb een mailtje naar hun gestuurd met daarin de vraag of we hiermee wat konden?
En wat denk je? ik krijg netjes het verschil retour en een nieuwe bevestiging.
Goede service van e-autohuur.
Groetjes Roza
-
Hoi, ik ben nu mij aan het orienteren voor een auto. Maar ik vraag me af, bij E autohuur kan ik een Jeep Cherokee voor 688 euro huren 3 weken in juli voor 688 euro incl. premiumpakket. Hier zit geen inzittenden en bagage verzekering bij. Die zou kunnen vallen onder onze reisverzekering, moet ik nog even checken.
Bij USA reisen-de staat daarnaast "wichtige Zusatz-Haftpflichtversicherung
SLI / EP über 1 Mio. US-$ direkt vom Vermieter!
(...Erleichtert die Abwicklung im Schadensfall)"Is dit de voor E autohuur SLI verzekering???
De kosten van USA REISEN DE zijn dan beduidend hoger nl.841 euro, maar het lijkt erop dat wagen kleiner is. Standaard is hier Chev Equinox... 4 personen en minder kofferruimte.
Omdat wij 2 opvouwbare scootmobieltjes mee moeten nemen, moeten wij wel voldoende ruimte achterin hebben. Wat denken jullie? Moeten we toch voor een Full gaan of is Standard SUV voldoende. (Grand Cherokee is nl gesproken voldoende) En wat te denken over die verzekeringen?
Gr
Cloudje
-
Of u zou voor een dodge caravan kunnen gaan, die is bij eautohuur ook niet zo duur. Wij zelf nemen altijd een inklapbare rolstoel mee en met bagage samen neemt het toch aardig wat ruimte in. Met hoeveel personen reist u?
-
Gisteren zag ik op de site dat de prijzen verlaagd waren, verschil met ons bedrag ong 50 euro. [in maart ergens geboekt] Gebeld naar e-autohuur en zij hebben de prijs gelijk naar beneden aangepast. Erg netjes.
Groetjes
-
Voor ons zou dit 100 euro goedkoper zijn dan het duurste pakket bij usa-reizen.
Kijk ik echter bij dollar.de/co-uk dan liggen de prijzen daar voor ons 300 euro duurder :shock: (vorige week was dit nog gelijk met usa-reisen..)
Ik vraag me alleen af of het verzekeringspakket ook gelijk is (premium eautohuur ) tov de haftplichtigkeidsversicherung bij usa-reizen...
-
Moet nog een auto huren van 22 juli t/m 19 augustus 2011 vanaf Sanford. Het laatste wat ik nog moet doen, maar een beetje laat... Maar goed.... auto's genoeg.
Goedkoopste nu gevonden bij eautohuur, schijnt dan bij Dollar te zijn 742 euro (Jeep Liberty of sim.) inclusief extra bestuurder en tank benzine bij Dollar. Zo'n Jeep Liberty is volgens mij klasse Midsize SUV maar in hun overzicht staat midsize.
Waarom al die klassen op veel sites toch verschillend zijn blijf ik me afvragen.... Verzekeringspakket lijkt me hetzelfde als overige aanbieders maar misschien zie ik nog iets over het hoofd.Ervaringen heb ik gelezen bij eautohuur en kan ik niets aan ontdekken. Mijn voorkeur gaat echter uit naar Alamo i.v.m. ,,eigen keuze'' en ervaringen uit het verleden. Kortom... als er nog mensen zijn die aantrekkelijke aanbiedingen zijn tegengekomen.... ik houd me aanbevolen net als overige ervaringen met eautohuur....
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pzomerdijk
. ik houd me aanbevolen net als overige ervaringen met eautohuur....
Zonder problemen een aantal keer via hen gehuurd. Geen probleem. Zou maar snel boeken voor dat bedrag, is nu al weer 20 euro hoger in de lijst..........
Prijzen fluctureren. Wordt het toch nog goedkoper, kan je altijd reclameren. Komt altijd goed.
Hou bij Dollar wel rekening met de tolgeld regeling. Deze valt niet voordelig uit. Wil je over de tolwegen naar Miami, dan zou ik met een auto van Dollar voor de Mini TRansponder kiezen.
-
Wat bedoel je met eigen keuze, dat je zelf een auto mag uitkiezen?
Kan bij Dollar toch ook? Tenminste, laatste keer Dollar wel.
eAutohuur is best OK, maar als je met ze in zee gaat, doe geen aanbetaling maar betaal meteen het volledige bedrag. Zie je namelijk ergens anders een betere deal en je wilt van eAutohuur af, dan krijg je je aanbetaling niet terug. Hebben ze heel slinks in de voorwaarden staan, maar op de voorpagina staat 'kostenloos annuleren'. Vanwege dat het bedrijf is Engeland zit, heb je weer andere juridische regels, dus leuk als je dat wilt aanvechten. Komende keer ga ik ook met eautohuur, al weet ik niet of er hierna nog een vervolg komt.
-
Citaat:
JKG
Wat bedoel je met eigen keuze, dat je zelf een auto mag uitkiezen?
Kan bij Dollar toch ook? Tenminste, laatste keer Dollar wel.
Het verschil met Alamo is dat je bij Dollar een auto krijgt toegewezen? Dat is ook het geval op vliegveld Sanford. Op de site van Dollar staat volgens mij wel een lijst waar je wel en niet kunt kiezen.
Verder zijn de mogelijkheden v.w.b. tolpas e.d. lastiger en duurder bij Dollar maar daar ga ik zo'n ministicker voor gebruiken.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=13112
Bedankt voor de tip v.w.b. aanbetaling!
-
Vandaag gehuurd via eautohuur.nl van 22 juli t/m 19 augustus (28 dagen)
Ondergebracht bij: Dollar
Ophaallocatie: Sanford Airport
Type auto: Jeep Liberty of gelijkwaardig (midsize SUV, IFAR)
Premium Verzekeringspakket (incl. SLI)
Inclusief extra bestuurder boven 25 jaar
Volle tank benzine
Prijs 746 euro
Voor 28 dagen en midsize SUV de goedkoopste die ik op dit moment kon vinden (tenminste zonder promocode).
Afhandeling binnen 5 minuten bevestiging en voucher via mail. Gratis annuleren tot 2 dagen voor vertrek. Upgrade en wijziging te allen tijde mogelijk. Betaling alleen mogelijk via CC.
Afgelopen jaren altijd gehuurd (tot tevredenheid overigens) bij Alamo (via USAreisen.de en AmericanEstates). We zijn benieuwd.....
-
Wel het volledige bedrag meteen betaald?
-
Citaat:
JKG
Wel het volledige bedrag meteen betaald?
Ja, advies uiteraard opgevolgd maar het is ook nog maar een week of 5. Staat inderdaad in de voorwaarden. Bedankt voor de tip!
-
Ondergebracht bij: Dollar
Ophaallocatie: Orlando International Airport
Type auto: Jeep Liberty of gelijkwaardig (midsize SUV, IFAR)
Premium Verzekeringspakket (incl. SLI)
Inclusief extra bestuurder boven 25 jaar
Volle tank benzine
Prijs €514
van 12-7 t/m 30-7
-
had ook aanbetaald voor reservering in november....toen ik via de mail van hunzelf een goedkopere aanbieding kreeg...heb meteen mailtje gestuurd en toen kon de prijs niet aangepast worden zeiden ze wel kon ik 10 euro korting krijgen....ben daar niet mee akoord gegaan en toen heb ik heel de reservering geannuleerd en de nieuwe gereserveerd......geen probleem scheelde me toch 75 euro.....
-
Oh, je had aanbetaald....? Nou van JKG had ik juist begrepen (en uit de voorwaarden overigens ook) dat je dan je ,,reserverings-bedrag'' kwijt bent bij annulering. Maar goed.... op zich dan toch goed afgehandeld.
-
nee heb aanbetalingsbedrag teruggestort gekregen op creditkaart en nieuwe reservering gemaakt....