Ik wel hoor, kan ik misschien weer van leren 8-[ ! Blijf altijd kijken :mrgreen: ! Maar ik krijg er ook geen mega slecht gevoel over als ze lager zijn, is bewuste keuze.
Afdrukvoorbeeld
Ik wel hoor, kan ik misschien weer van leren 8-[ ! Blijf altijd kijken :mrgreen: ! Maar ik krijg er ook geen mega slecht gevoel over als ze lager zijn, is bewuste keuze.
Mooie prijs Robert-Jan, en ach ja, zolang je zelf tevreden bent met de prijs....:-\".
Je weet het toch nooit met de ticketprijzen, ik zie dit ook als een leerschool en hoe de prijsschommelingen in de smiezen, misschien voor over een paar jaar!!Ik denk maar zo, als je toch wil gaan en je weet wanneer, boeken, zodra je de prijs oke vindt!!
De tickets zijn over het algemeen al duurder dan afgelopen jaar vind ik. En als je aan de schoolvakanties gebonden bent, dan gewoon boeken wanneer het kan en wanneer je de prijs acceptabel vindt.
Wij slaan een jaartje Florida over in 2012. MAAR we hebben wel de tickets geboekt voor West USA voor vertrek op 2 juli!!!!!!
Mede dankzij leuke verslagen van Robert Jan en A3 hebben we er al onzettend veel zin in!
Waarschijnlijk gaan we in 2013 weer een keer naar Florida, wat we dan willen combineren met Ney York.
Dat wordt inderdaad een prachtige reis ! En om even de link on-topic te maken, waar heb je geboekt en wat heb je betaald (alhoewel geen Florida) ?
@mattrob
Had overal gekeken, maar uiteindelijk had AE ze het goedkoopst voor ons met United Airlines. We hebben nu 962 euro pp betaald (2 volwassenen en 1 kind dan 11 jaar) met vertrek op 2 juli 2012 en terug op 24 juli. Fijne vliegtijden en overstap op Washington.
pffff wat een prijzen zeg!
Ik had vorige week bij (bv) exit-reizen opgevraagd, die kwamen met United voor € 885 (en kinderen € 740), daar twijfelde ik ook nog over. Maar ben erg tevreden met prijs (en vluchttijden) Air Lingus ;-). Dat was overigens naar Orlando, niet naar de Westkust (zal ongetwijfeld ietsje duurder zijn).
@corrus
Ik heb toch veel sites gehad en overal kwamen ze zeker boven de 1100 euro uit. Is wel voor Los Angeles hè? Waar kijk jij dan???
Bij meerdere bureaus ook offerte opgevraagd (ook exit en de hier bekende) allemaal duurder.
Houden jullie een blog bij?
Wij gaan in februari nog 3 weken naar Florida en combineren dat ook met een paar dagen New York.
Onze reis daarna wordt ook een rondje (als je 5000-6000 km nog een "rondje" kunt noemen) door de SouthWest.
Kijk ook eens op deze site: http://www.ontdek-amerika.nl/
@trails
Ik heb nog nooit een blog gemaakt helaas. We nemen anders ook nooit een laptop mee op reis, maar nu wel ivm alle reserveringen enz. dan is dat wel handig.
New York wilden we in eerste instantie nu al doen, maar dat hebben we een jaartje opgeschoven.......mooie reden om weer te gaan, maar dan met Florida.
Wilde nog even korte aanvulling geven op de tickets bij Air Lingus; je kon gelijk al de stoelen vastleggen, zelfs voor de korte vluchten naar Dublin. Echt wel mooie service dus. Alleen nooduitgangen en stoelen met meer beenruimte moet je voor bijbetalen, rest was geen probleem.
Dus al stoelen voorin het toestel laten vastleggen, bij elkaar op dezelfde rij. Het is 3 - 3 voor toestel naar Dublin en 2 - 4 - 2 naar Orlando, dus met 5 personen niet ideaal, maar toch lekker dat het maar vastligt.
Dat vind ik ook Mattrob ; wij konden bij AirFrance de stoelen ook al vastleggen. Je kan maar vast weten waar je straks zit ;D
Na dagen van kijken en zoeken,wil ik net de tickets gaan boeken bij air Lingus voor 7 t/m 31 juli 2012,zijn ze ineens een stuk duurder dan gister.....Dat was even slikken,nu weer 2 dagen wachten zodat we voor een zaterdag later kunnen boeken(doordeweeks vertrek is geen optie ivm werk) en nu maar hopen dat de prijzen dan weer een beetje gelijk met verleden week uitkomen....
Jemig, ik keek ook even voor de grap, op dezelfde data die ik vorige week geboekt heb, die tickets zijn nu € 1.050 :-s ! En vorige week dus € 695 ... Blij dus dat ik gelijk geboekt heb :razz:
Het is goed dat je niet gewacht hebt, het is een prachtige prijs.
Ik denk dat mensen die langer op vakantie willen dan in het nadeel zijn, omdat die moeten wachten totdat ze hun gewenste terugreisdatum kunnen boeken. Dan zijn de goepkoopste stoelen al weg.
Ja wij hebben geboekt, natuurlijk weer dankzij alle Aer Lingus tips!
We vliegen 12 juli met Aer Lingus via Dublin naar Orlando.
Terug op 2 augustus (aankomst 3 augustus)
2 volwassenen en 2 kinderen: 2747 euro!
Wij willen terug op 4 augustus en dat is vanaf morgen te boeken,weet iemand of dat morgenochtend is of dat ik het misschien vannacht na 12 uur kan boeken,dan blijf ik gewoon wakker...
@natalie...ik denk dat je genoeg tijd hebt, ik heb vanmorgen pas geboekt voor terugreis datum 2/8.
Ok,laten we het hopen..dat dacht ik nl ook met de datum van 7 t/m 31 juli,alleen toen ik wilde boeken waren de prijzen ineens een stuk hoger,vandaar mijn angst,want wij kunnen echt geen tickets boven de 800€ betalen..
Net na middernacht werkte bij mij niet, dus ben toen toch maar rustig gaan slapen en volgende ochtend geboekt ;) ! Maar als je toch nog wakker bent, kan je het proberen natuurlijk !
@natalie is het gelukt? Ik kijk nu en ik zie dat de prijzen behoorlijk hoor zijn. Zelfs de tickets die ik gisteren heb geboekt zijn nu (samen) alweer 700 euro gestegen.
Ik heb vanmorgen geboekt,helaas niet t/m 4 augustus,want die tickets kwamen dus op iets van 1000 euro...Maar ik heb in ieder geval tickets voor det datums 12 juli t/m 2 aug,dus precies 3 weken iets korter dan gepland,maar ik ben nog heel blij dat het gelukt is!
Wij hebben dus ook geboekt bij air Lingus en waren Nog geen 3500€ kwijt voor 5 personen!
Mijn broer en neefje gaan ook mee,die gaan ook van 12 juli,maar dan op 28 juli terug en die zijn met z'n tweeën 1700 euro kwijt!
Heee toch nog goed gekomen.... we vliegen op dezelfde dagen dus zitten dan bij elkaar in het vliegtuig :) . Tot dan!
gisteren geboekt bij TAP (Portugal)
vertrek 20 juli: Brussel 12u20 - Lissabon - Miami 21u05
terug 14 aug:Miami 23u05 -Lissabon - Brussel 18u35 (15aug)
2 volw + 1 kind 11 j : € 2401,83
€ 800,61 per persoon, geen kindererkorting :-(
Vervoer van Lichtervelde tot Brussels airport en terug kost ons samen €30 omdat we zowel bij vertrek als terugkomst de rechtsstreeks trein kunnen nemen.
wanneer hebben jullie geboekt dan?wij 2 weken terug ook bij ae en gaan van 24 juli t/m 7aug en zijn incl luchthavenbelasting 855 kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind van 6.is dat een goede prijs?zo te lezen wel geloof ik.
Weet iemand toevallig wanneer de prijzen van Airberlin bekend worden voor juli/aug. (DUS-MIA/RSW)is erg goed bevallen dit jaar.
Ik zag dat Tix de vluchten al wel aanbied voor vb 22 juli/ 17 aug (niks 330 dagen).
Voor rond de 860 mocht deze prijs kloppen dan is de vlucht z'n 150 pp duurder en dat maal 6,.......
Heb vorig jaar begin okt geboekt en kan me herinneren dat de prijzen er toen al even opstonden. Of zij zijn laat of ik heb geen geduld :-$.
Iemand een idee ?
Vandaag zijn de prijzen bij Air Berlin net vrijgegeven. Je kunt nu boeken tot eind augustus. Wij gaan vanavond er ook even voor zitten. Ik had even gekeken voor vertrek di 14 aug en terug op do 30 aug Fort Myers komt op € 715,00 p.p.
Weet ik ook niet waarom dat bij jou niet werkt, bij mij komen alle vluchten van Dusseldorf naar Florida in beeld en kan ik gewoon boeken.
Bij mij lukt het ook gewoon misschien lukt het vanaf een andere computer,..
Prijzen vallen wel tegen kom voor onze data niet onder de 860 pp nog even geduld hebben dus al schommelen de prijzen van Airberlin volgens mij niet echt en worden ze alleen maar duurder (althans vorig jaar)
Ze vliegen inderdaad alleen op Fort Myers en Miami (ik dacht vorig jaar toch ook op Tampa #-o) en ik zie dat je niet onder de € 800 uitkomt, dus ben blij dat ik Aer Lingus geboekt heb voor € 700 :-) ! Als ik daar ook nog United punten spaar, ben ik dubbel blij ;-) !
En ik blijf blij met mijn Air France tickets ;-)
En terecht, mooie prijs. En punten sparen ook :wink:
Vandaag GEBOEKT BIJ: Air Berlin.
PERIODE: 14 augustus t/m 30 augustus 2012.
ROUTE: Düsseldorf - Fort Myers. Fort Myers - Düsseldorf.
AANTAL PERSONEN: 3.
TOTAALPRIJS: € 2.195,94 (prijs incl. € 51,00 verwerkingskosten en € 30,00 stoelreservering voor 1 persoon) = € 731,98 per ticket.
Zonder verwerkingskosten dus € 704,98 per ticket.
Hier in het noorden hebben we laat vakantie. We nemen nu de laatste 3 weken van de schoolvakantie, dan zijn de tickets voor ons het goedkoopst.