Superprijs zeg ! Wij zoeken ook nog iets in die periode, maar helaas niet voor zulke prijzen nog ... :sad:
Afdrukvoorbeeld
Superprijs zeg ! Wij zoeken ook nog iets in die periode, maar helaas niet voor zulke prijzen nog ... :sad:
Geboekt op: 24-02-2012.
Geboekt bij: www.ebookers.nl
Periode: 28-12-2012 t/m 11-01-2013.
Route: AMS-MIA nonstop v/v
Maatschappij: KLM
Aantal personen: 2 personen.
Totaalprijs: 1665 euro incl auto *
*) Auto: hertz economy 15 dagen.
NB: Bij boeken KLM op hun website is de prijs 2320 euro voor 2 tickets zonder auto!!=D>
Dus.... grijp je kans!
Vliegt KLM dan weer rechtstreeks naar Mia in december? Ik dacht dat de rechtstreekse vlucht zou stoppen op 31 maart a.s.
groet pietje
Je kunt gewoon boeken bij KLM op de site
Ook bij alle andere aanbieders (Expedia, Tix, ebookers etc..).
Hopen dat ze de vluchten er niet alsnog uitwippen...
Geboekt op: 05-02-2012.
Geboekt bij: www.ebookers.nl
Periode: 14 mei-02 juni 2012
Route: AMS-MIA via Parijs
Maatschappij: KLM/AIR FRANCE
Aantal personen: 2 personen.
Totaalprijs: 1372 euro incl economy car bij Dollar
:lol:Kijk, dat zijn leuke prijsjes!!:D
Wij wilden eigenlijk deze zomer naar Florida, maar hebben besloten het 1 jaar uit te stellen. Nu heb ik begrepen dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper het is. Ik heb al op een paar sites gekeken maar volgens mij ben ik nu nog echt te vroeg. Hebben jullie een richtlijn voor wanneer je het beste kan beginnen met zoeken? Ik las ook dat je het evt bij een reisbureau al kan aangeven maar is dat niet veel duurder?
groetjes Judith
Vroeg boeken is geen garantie voor een goedkopere deal.
Als je goed op een rijtje hebt wat je wilt (lokatie, periode, accomodatie) kun je het beste bij meerdere aanbieders gaan vergelijken.
Ook kun je wachten op aanbiedingen van airliners voor goedkope vluchten.
Wil je echt perse in die periode in dat hotel, ja dan heb je natuurlijk kans dat je te lang gewacht hebt als alles is volgeboekt.:x
Tja, en elk budget is verschillend...
Zaterdag 25 februari
Geboekt bij D-reizen.nl
Van za 22-12 tot za 05-01
heen BRU-YUL-MCO
terug MCO-OHARE-BRU
3 volwassenen en 1 kind 2867,96 euro
@ Bollie763, je kunt 330 dagen van tevoren boeken, dit houdt in dat je terugvlucht 330 dagen van tevoren beschikbaar is. Dus je hebt nog voldoende tijd, gewoon goed research doen en toeslaan als de prijs oke is voor jullie!! Moeilijk te zeggen wanneer dat is, bij ons is het dit jaar wel uitgekomen, dat vroeg boeken het voordeligst bleek. Maar dat is altijd een gok!
Succes ermee!!
Het is natuurlijk ook nog eens zo dat favoriete perioden (bijv kerst/nieuwjaar) altijd duurder zijn en ook blijven. Ook al boek je vroeg of laat. Vaak zijn vliegtickets ook duur in die (vakantie) perioden.
We wilde dit jaar liever weer rechtstreeks vliegen. Dit keer geboekt via Arke.
Geboekt op: 07-03-2012.
Geboekt bij: www.arkefly.nl
Periode: 07-05-2012 t/m 25-05-2012.
Route: AMS-MIA nonstop
Maatschappij: arke
Aantal personen: 2 personen
Totaalprijs: 913 euro (comfortclass)
Hij schijnt op de heenweg alleen een stop te maken in Orlando om te tanken. Zou mooi zijn als we daar gelijk mogen uitstappen (beginnen in Orlando en eindigen in Miami), maar dat zal wel niet.
Dat had je dan bij boeking moeten regelen, want dat kan wel.
Ja hoor, je kunt op Orlando aankomen en weer vertrekken vanaf Miami. Je moet het wel op die manier boeken.
en extra betalen!
Geboekt bij: Aer Lingus
d.d.: 19-03-2012
Periode : 8 december t/m 19 januari
Route: Amsterdam-Dublin-Orlando
Retour: Orlando - Dublin- Amsterdam
Maatschappij: Aer Lingus
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1229,22 (inclusief 50 euro stoelreservering)
Dat is het ideaal. Tijdens je huidige vakantie al je volgende vakantie boeken. Dat doe je goed Ton.
Hallo,ikzelf heb al geboekt voor Oktober 2012 en de prijzen waren van Brussel naar new york overstappen en dan orlando .Terug vlucht is hetzelfde ,ik betaalde 519 € per persoon. Kijk even bij connections !!!
Groetjes uit Belgie:-)
Hier heeft natuurlijk niemand wat aan... prijzen van vliegtickets wisselen per dag, per uur en ze verschillen per maatschappij en ook nog eens per boekings- en vertrekdatum......
Waarom gebruik je het format eigenlijk niet? Doel van het topic is inzicht te geven in de prijsontwikkeling. Dat kan alleen als we dezelfde gegevens noteren. Dank en groetjes, uit Florida....:-\".
Hoi Ton,
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Enerzijds is het een goed algemeen signaal wat ongeveer de prijzen op een bepaalde route zijn.
Anderzijds is het een begin: het kan soms een start zijn van een langdurig en actief lidmaatschap van het Florida Forum. Het enige dat soms nodig is is een klein beetje vriendelijke hulp en/of even een beetje vriendelijk doorvragen vanuit gemeende interesse, om de juiste en gewenste informatie boven tafel te krijgen.
@156t:
Ik heb zelf ook die route geboekt voor komende zomer.
Heb je misschien wat meer informatie over je boeking? Om het te kunnen vergelijken met andere informatie hebben we in dit onderwerp een soort standaard overzichtje gemaakt, dat je kunt invullen. Zou je de info over de door jouw geboekte tickets op die manier met ons willen delen?
Geboekt op: (datum)
Geboekt bij: (reisburo / aanbieder op internet)
Periode: (datum vertrek en terugkomst)
Route: (luchthaven vertrek-tussenstop-aankomst vv)
Maatschappij(en): (airlines waarmee je vliegt)
Aantal personen: (volwassenen en kinderen)
Totaalprijs: (euro's, inclusief alle kosten)
Bijzonderheden:
@Michael66
........Enerzijds is het een goed algemeen signaal wat ongeveer de prijzen op een bepaalde route zijn.
................
En wat zijn dan ongeveer de prijzen op deze bepaalde route???
Tussen de EUR 500 en EUR 3000 of tussen EUR 300 en EUR 5000??.
Ben het met Ton eens dat je zonder nadere gegevens, die je zelf trouwens nu ook vraagt, niets aan zo'n bericht hebt.
Via de mail kreeg ik deze tip, wel kort dag, maar wel erg goedkoop naar orlando / Miami
http://www.travelox.de/
Voor wie nog wil boeken.
Mail van travelox.de
Beim niederländischen Urlaubsflieger Arkefly, der zur TUI-Gruppe gehört, gibt es momentan richtig gute Schnäppchen für Flüge nach Florida:
Ab Amsterdam geht es nonstop entweder nach Miami oder Orlando. Der Hin- und Rückflug nach Miami ist z.B. im April ab einem Gesamtpreis von 301 Euro pro Person buchbar. Ins Themenpark-Paradies Orlando (bekannt durch Disney World und die Universal Studios) fliegt ihr ab 344 Euro.
Gr Angelique100
Arke non-stop naar Miami???
Prijzen zijn best gunstig te noemen:
http://i.imgur.com/z5zd8.png
Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen naar tickets voor Nov 2012. Wat mij vooral opvalt dat de tickets toch zo rond de € 750.00 en € 850.00 per persoon liggen. Dat vind ik nogal een vorse stijging, terwijl ik jarenlang altijd tussen de € 430.00 en 550.00 hebt betaald voor laag seizoen tickets met United.
Ligt dit aan mij of zien jullie ook dat er een vorse steiging is in 2012?
Dat is inderdaad een forse stijging.
Daarom dat wij ook besloten hebben om voorlopig niet meer naar de VS te gaan.
Wij moeten nl vanaf Nantes vliegen en voor 5 personen kost dat toch een behoorlijke zak vol geld. Parijs is te ver voor ons. Met name omdat we niet die 5 uur terug durven te rijden met een oververmoeide kop achter het stuur.
Helaas kunnen wij niet uitwijken naar andere vliegvelden, zoals wel mogelijk is vanuit NL.
Pricefighters zoals Arkefly of Air Berlin zijn er hier niet. Helaas.
Dus hebben we voor onze volgende vakantie een bestemming binnen Europa gekozen. Er is namelijk nog een hele wereld buiten Florida te verkennen.
Het is al vaak gezegd in de media dat vliegtickets in 2012 duurder zouden worden, denk aan de olieprijs, wereldwijde crisis en zo zijn er vast nog wel een paar dingen te bedenken!
Toch vind ik het over het algemeen best meevallen. Je leest vaak op het Forum dat er toch aardige deals gemaakt worden met de tickets.
Je moet het goed in de gaten houden, prijzen verschillen echt van dag tot dag en per aanbieder.
€750 -850 per ticket hebben wij echt nog nooit betaald, zelfs niet in het hoogseizoen.
Voor onze komende vakantie hebben we zelfs de goedkoopste tickets die we ooit gehad hebben. (met BA naar Tampa via LGW voor €990 2 tickets). Dit is dan wel niet in november maar toen wij wilden boeken was onze periode ook veel duurder dan wat we nu hebben. We liepen tegen een aanbieding aan!!
Straks met Kerst met KLM naar MIA (rechtstreeks als er niets wordt veranderd), € 1660 met auto, (compact car/Hertz)voor 15 dgn 2 pers. Is nu inmiddels ook al weer duurder geworden.
Dus er zijn echt wel goede mogelijkheden.
Kijk anders verder even op de overzichten elders op het forum!
Moet lukken, succes!:sun:
Ik ga de laatste jaren steeds in begin oktober 10 tot 14 dagen.
Okt 2010 voor vlucht-hotel- auto rond EUR 1000 nu voor exact hetzelfde rond EUR 1300. Waarbij ik moet zeggen, dat het hotel flink duurder is voor dezelfde 10 dagen.
Vorig jaar vlucht in januari al geboekt net geen EUR 500 (USair) nu EUR 631 met Delta en de prijs is al hoger geweest. USair is momneteel nog veel duurder.
Ook met flexibele dagen is er weinig te verdienen. Ja, een vlucht met op de terugreis een overstay van 22 uur op Chicago, je zal hem maar per ongeluk boeken.
Ook wij kijken voor vluchten midden november (hebben namelijk cruise geboekt dan), maar ik vind het ook aardig prijzig hoor. Ik wacht nog af, hopelijk zakt het richting de €500, dan sla ik toe. En anders is het jammer, ik moet er toch heen ;-) ! Dus ben benieuwd !
TIP!
Op Tap zie ik prijzen rond half november voor 550 pp!
Amsterdam naar Miami
15 tot 30 november bijv.
idd
539 euri's (wel via Portugal, Lissabon)
TAP:smile:
TAP is toch Portugal, dus zal wel niet via Spanje zijn ... Maar goede tip Petra ;). Ik wacht nog even af, voorkeur is Orlando (maar vind Miami geen groot probleem) en ik vlieg liever met US maatschappij. Maar ik houd deze ook in de gaten !
Ha mattrob,
Natuurlijk TAP = Portugal, is al aangepast!
Wij hebben bij Expedia.de geboekt voor oktober en betaalden 410 pp (BRU-MCO)
ik keek er net, en de tickets zijn ca 566 euro pp ook in november.
Geboekt bij: www.arkefly.nl
d.d.: 26-03-2012
Periode : 14 september 2012 t/m 5 oktober 2012
Route: Amsterdam-Orlando Sanford
Retour: Orlando Sanford - Miami- Amsterdam
Maatschappij: ArkeFly
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1173,- (Comfort Class)
Geboekt bij: Usafunvacations
d.d.: 02-04-2012
Periode : 20 december t/m 4 januari
Route: Amsterdam-Washington-Orlando
Retour: Orlando - Washington- Amsterdam
Maatschappij: United
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: € 1950,-
Eindelijk!!! Na een jaartje afwezigheid mag ik me ook terug toevoegen aan het lijstje vliegtickets... Joehoe!!
Geboekt bij: ebookers.nl
d.d.: 01-04-2012
Periode : 20 december t/m 2 januari
Route: Brussel-Philadelphia-Fort Myers
Retour: Fort Myers - Philadelphia- Brussel
Maatschappij: US Airways
Aantal Personen: 3 (2volw, 1kind van 7j)
Totaalprijs: € 2030,-
Prachtige overstaptijden...Supergoede vertrek en aankomsturen
We Vertrekken om 10h40 landen om 18h 41 in Fort Myers (overstaptijd van 2h20)
Terugkomst om 14h landen om 7h55 in Brussel (overstaptijd van 1h28)
Owja, ebookers.NL was 50€ goedkoper voor het vliegticket en de annulatieverzekering was nog eens 75€ goedkoper dan de ebookers.BE!