-
Re: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.)
De ultimate tickets moet je vergelijken met de Disney magic your way tickets inclusief hopper en fun and more opties. Dan ben je inderdaad goedkoper uit bij attraction tickets direct. En je kan 14 dagen lang genieten van alles wat Disney World te bieden heeft! Misschien zijn er voor jullie ook goedkopere opties, afhankelijk van hoeveel dagen je naar Disney World gaat en of je naar de waterparken gaat en wil hoppen. Dat is gewoon een kwestie van uitrekenen en vergelijken. Maar bij meerdere dagen Disney is attraction tickets over het algemeen goedkoper dan Disney zelf. Ik heb de service van de Duitse attraction tickets direct ervaren en die is prima. Volgens mij zijn er ook goede berichten van de Ierse versie op dit forum te vinden.
-
Als je kijkt op attractionenticketsdirect.de kan je een zeven dagen pas nemen voor 255 euro voor een volwassenen en een tien dagen pas voor 275 euro pp er zit hier wel geen hopper in maar wel de waterparken .
-
Dankjewel voor de snelle reacties @cindy74 Nu ben ik € 1288,- voor 14 dagen en wel met hopper en dat is voor ons wel interessanter. Ik vroeg hulp omdat het toch om een flink bedrag gaat en ik al zo veel gelezen heb dat ik het even niet meer zeker wist.:rolleyes:
-
Oke , hoelang zitten jullie in orlando ?
-
Dat staat nog niet helemaal vast, kunnen we zelf bepalen maar denk tussen de 2 en 3 weken
-
Wij hebben twee keer bij attractionticketsdirect.de gekocht en elke keer binnen een week de kaartjes in huis. Ze antwoorden ook snel op email.
weet je zeker dat je de hopper optie wilt? De parken liggen vrij ver uit elkaar. Wij vonden het de meer prijs niet waard. We zitten natuurlijk wel in een drukke maand maar persoonlijk vind ik een park per dag meer dan genoeg, zeker als je toch meer dan een keer naar elk park gaat. Trouwens je mag een Disney park en waterpark wel combineren op een dag zonder hopper.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
chippie
Trouwens je mag een Disney park en waterpark wel combineren op een dag zonder hopper.
Is dat zo ? zo ja, dan wist ik dit niet.
-
-
Bij deze aanbieding (die geldig is tot 31 aug 2012) betaal je voor 2013 €328,- voor volwassenen en € 304,- voor kinderen tot 9/m 9 jaar.
Je mag dan 14 dagen lang onbeperkt naar alle parken voor de prijs van 7 dagen. Ik weet niet zeker of ik hier een link mag plaatsen maar zo niet dan haal hem maar weg. Ik heb vandaag geboekt. http://www.attractionticketsdirect.i...4-days-price-7
-
@Ritchie;
Kijk even op deze site:
http://blog.touringplans.com/2012/04...-up-with-that/
Daar staat onder andere dat theme parka en fun park twee verschillende dingen zijn. Je mag ze op een dag combineren zonder hopper.
-
Wij hebben interesse in de kaartjes: Universal & SeaWorld Parks Combo SAVER Ticket alleen nu is mijn Duits niet zo heel erg goed en twijfel ik over de volgende zin:
Citaat:
Tickets werden mit der ersten Nutzung aktiviert und sind dann 14 Tage lang gültig. Die Parkbesuche müssen daher nicht an aufeinander folgenden Tagen erfolgen.
Klopt het dat er staat dat als ik ik 1 van de parken ben geweest je niet gelijk de volgende dag weer kunt. Indien dit er staat lijkt het mij toch een beetje raar?
Hopelijk kan iemand mij helpen?
-
Nee, dat betekend dat je niet opeenvolgende dagen de parken hoeft te bezoeken. Lang leve google translate ;-)
-
O hahaha dat klinkt beter bedankt Rolandino.
-
Hoi, ik ben erg beniieud wie er ervaring heeft met de tickets van Undercover touris. Hier is het mogelijk om een ultimate ticket van 21 dagen voor de disne parken te kopen te kopen. Ik hoor het graag. groetjes, Haitske.
-
In het verleden heb ik ook wel eens tickets bij Undercover Tourist gekocht, helemaal niks mis mee. Volgens mij kan je er ook een 21 day ultimate ticket te kopen
-
Voor onze afgelopen vakantie hebben we ook Disney tickets bij Undercover Tourist gekocht. Zij hadden toen nog gratis verzending, maar ik geloof dat ze dat niet meer doen?? Verder, uitstekend verlopen, we hadden de tickets binnen een paar dagen hier in Frankrijk.
-
Volgens mij heb ik er al over gelezen maar kan het niet meer terug vinden.
Graag het volgende, ik lees dat veel mensen een Disney ultimate ticket aanschaffen.
Nu zie ik deze op de co.uk en ie. site staan.
Maar hier staat ook bij:
Disney’s Ultimate Tickets are exclusive to Ireland and the UK and only available to pre-purchase before you leave the Country!
Hebben jullie deze tickets gewoon geboekt, of gaat de vlieger niet meer op voor Nederland.
En hoe zit het met eventuele verzendkosten? (ah die heb ik al gevonden 25 euro)
Alvast bedankt!
-
Dag Marjolijne, wat late reactie maar misschien heb je er nog wat aan :rolleyes:
Deze tickets zijn niet alleen voor UK of Ierland bestemd, maar ook voor de rest van Europa.
Wij hebben de onze op een maandag besteld, dinsdag mail gekregen (ze waren "shipped") en donderdag in huis met Fedex! Verzendkosten inderdaad 25€ (.ie) of 25£ (co.uk).
We hebben er trouwens heel wat extraatjes bij gekregen.
-
Hallo lvfl,
Na wat onderzoek was ik er inderdaad ook achter gekomen.
Het zijn eigenlijk Europa kaartjes.
We hebben ze ondertussen bij disneyinternational geboekt.
Dit was bijna 100 euro goedkoper (voor 4 personen) dan attraction tickets direct.
En het zijn etickets en dat vind ik zelf veiliger.
Anders ben ik straks in de USA en mijn kaartjes liggen nog thuis. :)
-
Creditcardfraude Attraction ticketdirect.ie????
Hallo iedereen, hierbij een waarschuwing van mogelijke creditcardfraude door Attractiontickets.ie. Nadat ik hier tickets heb geboekt voor diverse attractieparken in Orlando en tickets voor New York is er in een tijdsbestek van zo'n 2 weken voor meer dan 4000 euro gefraudeerd met mijn creditcard, na alle waarschijnlijkheid door iemand bij Attractiontickets(aldus de crditcardmaatschappij). Ik heb al vaker tickets bij ze besteld en buiten te late levering nooit problemen met ze gehad. Blijft dus een veronderstelling maar bij deze toch even een waarschuwing voorzichting te zijn bij dit bedrijf. Mvrgr, Patrick
-
Re: Creditcardfraude Attraction ticketdirect.ie????
Da's nogal een beschuldiging. Heb je hier ook contact over gehad met atd.ie?
-
Citaat:
Njit
Da's nogal een beschuldiging. Heb je hier ook contact over gehad met atd.ie?
Neen, de creditcardmaatschappij heeft expliciet aangegeven dit niet zelfstandig te doen gaande het onderzoek.Vandaar ook mijn opmerking dat het een vermoeden is, wellicht wat voorbarig,(alhoewel alle sporen hun kant op wijzen aldus het creditcard fraudeteam) maar ik wilde de forumleden toch waarschuwen voorzichtig te zijn, beter voorkomen dan genezen.
-
Goed dat het onderzocht wordt. Zelf zou ik ook nog even goed controleren dat je computer niet besmet is met virussen/trojans en/of keyloggers. Immers kunnen die meekijken als je een boeking doet bij atd.ie en vanaf dat moment je CC gaan legen.
Wel vreemd dat ze je CC pas na 2 weken blokkeren.. Mijn CC was binnen een half uur geblokkeerd toen ik wat had proberen te kopen bij Groupon USA.
-
Ik verwacht dat er meerdere klachten binnengekomen zijn bij de CC maatschappij en dat ze daarom een verband gelegd hebben met atd.ie..
-
Onderzoek ....is het niet zo dat ze dadelijk kunnen zien waar en wanneer dat bedrag van je cc is afgegaan ?
-
Vandaag de tickets binnengekregen voor Universal Studios. Er staat alleen een houdbaarheidsdatum op tot eind 2013 en wij gaan april 2014. In de bestelling de vetrekdatum vermeldt. Iemand hier ervaring hiermee? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. :)
-
Al gemaild met ATD? Lijkt mij persoonlijk het handigste..
-
Op de site van attractionsdirect.IE staat een geweldige aanbieding voor 14 dagen disney en universal onbeperkt (incl hopper en waterparks)
Maar er staat ook dat het alleen beschikbaar is voor mensen uit Ierland.
Heeft iemand ervaring met toch bestellen?
Ik zie deze website nl. nogal eens voorbij komen hier
ik zie nu pas dat ze alleen in 2013 geldig zijn. Maar goed vraag blijft staan voor het geval ze toch in 2014 dit ook gaan doen :)
-
Voor september van dit jaar heb ik de 14 dagen Disney ticket aangeschaft (en volgens mij ook die voor Universal) bij attractionsticketsdirect.ie. Geen problemen mee gehad, bestelling verliep makkelijk en alles netjes per post ontvangen. Ook goede ervaringen met de Duitse site maar die heeft de 14 dagen tickets voor Disney niet.
-
Wij hebben dit weekend via de co.uk site tickets besteld. Wij wilden sowieso de 14 daagse tickets voor Sea World, Bush Gardens en Aquatica, en hadden het idee om naar Legoland te gaan als we die ergens goedkoop konden vinden. Op die site konden we nu voor 99 pond alle 4 de parken voor 14 dagen boeken, volgens mij een goede aanbieding, een paar pond/ euro's meer dan alleen de eerste 3 parken.
-
Wij hebben vroeger ook vaker Disney kaarten daar besteld 3 weekse kaarten, die ook alleen maar waren voor Ierland.
Deze werden toen gewoon naar Nederland gestuurd, en hebben er geen problemen mee gehad.
-
Ik heb mijn tickets daar ook besteld voor mijn vakantie en heb deze gewoon kunnen gebruiken.
-
Vorige week zondag kaarten voor Seaword, Bush Garden, Aquatica (combi kaart) en Kennedy Space Center besteld in Duitsland.
De kaarten voor Seaworld waren op de Ierse site goedkoper, maar daar betaal je € 25,00 verzendkosten. Deze betaal je niet op de duitse site.
Per saldo waren we in Duitsland € 2,00 duurder uit, maar daar kregen we een Seaworld Plush bij.
Vandaag (10 dagen later) de kaarten ontvangen. Er zit een leuke pluschen Orca bij.
-
Als ik bijvoorbeeld een "Disney & Universal Combo Ticket" koop lees ik dat ik recht heb op:
"Offers admission to all the amazing parks at both Walt Disney World Resort and Universal Orlando® Resort for 14 consecutive days. That's 8 Orlando theme parks for one low price!"
Dat betekent dus dat ik 14 dagen lang ALLE parken kan bezoeken.
Dus ook 14 dagen lang alleen naar Universal Studios?
Dus ik ben niet gebonden aan maaximaal 8 unieke bezoeken aan de 8 parken ?
Zijn er ook voordeel parkeerkaarten voor al die parken?
-
Je kunt inderdaad 14 dagen alle parken bezoeken, onbeperkt. Als je 14 dagen alleen naar Universal wil kan dat ook, maar dan zou die kaart niet nemen.
Er zijn volgens mij geen voordeel parkeerkaarten voor de parken.
-
Er bestaan echt GEEN combinatietickets voor de Disney- en Universal-parken in Florida. Echt niet.
Wat Attractionticketsdirect aanbiedt is niets meer of minder dan drie tickets voor één prijs: een 14 dagen Disney-ticket, een 14 dagen Universal-ticket en een 14 dagen SeaWorld Entertainment parks ticket. Een combo.
Als je alleen naar Universal wilt, kun je beter alleen een 14-dagen ticket voor Universal kopen. Bijvoorbeeld hier voor $190 http://www.officialticketcenter.com/...3P-US-WnW.aspx of hier http://www.undercovertourist.com/orl...s/tickets.html ('t zijn maar een paar voorbeelden)
-
Bevestigend antwoord van Attraction Tickets Direct Ierland:
"The Orlando Freedom Ticket comes in 3 separate tickets, each is valid for 14 days with UNLIMITED access. Disney 14 Day Ultimate, Universal 2 Park Bonus, 3 Park SeaWorld, Aquatica and Busch Gardens.
http://www.attractionticketsdirect.i...freedom-ticket"
-
Kan je ook 6 weken gaan :-)
-
Volgens mij idd wel ja, want het zijn 3 kaarten.
-
Citaat:
Michael66
Er bestaan echt GEEN combinatietickets voor de Disney- en Universal-parken in Florida. Echt niet.
Wat Attractionticketsdirect aanbiedt is niets meer of minder dan drie tickets voor één prijs: een 14 dagen Disney-ticket, een 14 dagen Universal-ticket en een 14 dagen SeaWorld Entertainment parks ticket. Een combo.
Als je alleen naar Universal wilt, kun je beter alleen een 14-dagen ticket voor Universal kopen. Bijvoorbeeld hier voor $190
http://www.officialticketcenter.com/...3P-US-WnW.aspx of hier
http://www.undercovertourist.com/orl...s/tickets.html ('t zijn maar een paar voorbeelden)
Bedankt voor de tip en de uitleg! Ik gaf alleen even een extreem voorbeeld zodat iedereen me begrijpt.
Ik zie me niet 14 dagen lang elke dat naar Universal gaan, er is zoveel meer. Wel snap ik nu dat ik net zo goed kan gaan shoppen voor aparte tickets.