Wat wil je daar dan precies? De prijzen op die site zijn gelijk aan die van de SeaWorld site.
Afdrukvoorbeeld
Wie heeft nog 'Second visit for free' tickets. Wij gaan maandag 1 augustus weg.
Wat wil je met 'Second Day for free' tickets? Deze zijn persoonsgebonden..
Probeer een SeaWorld Orlando.
Op de SeaWorld Orlando site staan volgens mij standaard prijzen vermeld. Geen aparte aanbieding. Op dit forum praten ze steeds over aanbiedingen. Via welke sites kan je die bestellen?
Ik heb wel een site gevonden (www.greatorlandodiscounts.com). Heeft iemand daar ervaring mee? Het lijkt erop dat je deze tickets via internet kan bestellen, maar aan de winkel moet ophalen. Wordt wat lastig als ik vanuit St Pete naar Bush Gardens wil en de tickets in Orlando moet ophalen.
Ikzelf heb de orlando flex plus tickets gekocht
14 dagen onbeperkt toegang tot aquatica,bush gardens,island of adventure,sea world,universal studios wet 'n' wild en universal citywalk gekocht bij attraction tickets direct in Ierland.
Kosten me € 213,- per volwassene.
Met creditcard betaald is het meteen verzekerd voor "je weet het nooit".
Worden netjes aangetekend met de post verstuurdt.
Hi allen,
Wilde vanavond toegangs kaarten voor Seaworld via hun eigen site kopen. Wij gaan over bijna 3 weken naar Seaworld maar omdat de aankoopdatum (zie bovenstaand) al verstreken is krijg ik:Heeft er iemand nog een recente(re) promocode.Citaat:
The promo code you entered does not exist. Please enter another code.
Alvast hartelijk bedankt.
groetjes Monique:D
Ehm, dat hangt af van de soort tickets die je wil kopen....Van de site:Voor de combikaarten is de prijs aan de poort gelijk aan die op internet.Citaat:
Save with special online pricing. Online Savings of $8.
Hoeveel voordeel willen we hebben? Als je de e-tickets los koopt, kost je dat $ 186 excl tax. Als je de combi koopt, ben je $ 139 kwijt. Bij Billy Boys betaal je $122, maar die zitten niet in de Tampa area..........
Weet niet of deze korting op het forum al vermeld staat, maar is een aardige korting. Vond het bij toeval tijdens onze vakantie in April.
Als je op de site van Bush Gardens rechts bovenaan in het zoekvak, "transportation" invult krijg je een hele waslijst in beeld. De 4e van boven is een aanbieding voor international visitors.
Hier kan je een combikaart voor Seaworld en Bush Gardens kopen met onbeperkt toegang voor 7 opeenvolgende dagen. Ook vervoer zit er bij, als je dat zou willen.
En dit alles voor $85
Zeker een goede korting.
Tickets net besteld
Bedankt voor de tip
@ robinthart
Bedankt voor de tip! De kaartjes werkte perfect.
Heel even een misschien (stomme) vraag, wij zitten te denken aan een jaarpas van Seaworld en Busch Gardens, volgens mij krijg je dan een voucher die je moet uitprinten, deze moet je dan meenemen naar de kassa, krijg je dan een pasje, of is de uitgeprinte brief je toegangskaart voor een heel jaar ?
Volgens mij is die eVoucher voor het hele jaar. Maar je kan hem altijd opnieuw uitprinten.
Zie http://commerce.4adventure.com/EStor.../evoucher.aspx
Zelf doen we dat soort eTickets altijd in een klein ziplock zakje. Blijven ze mooi droog en schoon.
Maar ik mag die E-voucher ook gewoon een kopie van maken ?
De e-voucher is je betaalbewijs bij een jaarkaart. Hiermee haal je in Sea World je jaarpas op. Je kunt de voucher ook gebruiken om aan te tonen dat je je jaarkaart komt ophalen, dat scheelt direct de eerste keer parkeerkosten.
Je krijgt bij aankoop instructies, die spreken voor zich. Je hoeft meestal niet in de rij, je brengt de gevraagde gegevens in in de computer en dan spuugt 'ie het ticket uit. De jaarpas is een kartonnetje met de afmeting van een creditcard met je gegevens en een barcode. Of deze computers ook bij BG staan, weet ik niet.
Ticket beschadigd, vergeten of kwijt? Breng je gegevens ( naam, geboortedatum en cc) opnieuw in in de computer en hij spuugt een nieuw ticket uit. Bij gebruik van de jaarkaart kan er altijd gevraagd worden naar legitimatie, bij het oprijden van het parkeerterrein wordt gevraagd om je legitimatie gereed te hebben.
http://img31.imageshack.us/img31/411...rldjaarpas.png
Uploaded with ImageShack.us
Seaworld heeft de Funpas weer van stal gehaald.
http://seaworldparks.com/en/seaworld...2%20Fun%20Card
Voor ons is dit interessant, we kopen dan 1x jaarkaart + parkeren, en 1 funcard, beide kaarten (Seaworld + Busch Gardens)
Dat scheelt ons weer ca. 14 euro p.p.
Dat voordeel is maar heel relatief en gaat lang niet voor iedereen op. Je jaarkaart gaat immers pas in op het moment dat je het park voor het eerst bezoekt. Je funcard loopt van nu tot 31/12/12.
Of je voordeel hebt, hangt af wanneer je de funcard gaat gebruiken. Wanneer je de kosten voor de twee kaarten per maand berekend, komt er een ander plaatje uit.
Als je vandaag nog zou gaan, is het inderdaad voordeliger want je funcard is dan 14 maanden geldig. Ga je na 1/3/12 dan zijn de kosten (ongeveer) per maand gelijk aan die van een jaarkaart. Ga je 1/4/12 of nog later, dan is de funcard per maand zelfs duurder.
Voorbeeld: In jullie geval ga je pakweg voor het eerst op 25/3/12 naar Seaworld. Als je handig plant, gebruik je de jaarkaart dan nog een keer voor je najaarsvakantie en voor je voorjaarsvakantie 2013. Twee jaarkaarten is dan echt voordeliger. Zeker als je de jaarkaart aansluitend verlengt.
Helemaal mee eens, we weten in iedergeval zeker dat we in 2012 2x gaan. In 2013 is nog niks bekend. Dus het gaat voornamelijk om 2012.
Btw. beide kaarten zijn besteld, en vouchers staan al op pc, usb stick en zijn ook al uitgeprint.
Op de site van Seaworld: $149 p.p. Dus totaal ongeveer €326
Als je bij SeaWorld de tickets koopt komt hier nog wel tax bij ($ 30,00 voor 3 tickets).
Bij attraction tickets Ireland € 102,00 pp zie http://www.attractionticketsdirect.i...rlando-tickets
http://www.seaworldparks.co.uk/ is ook altijd interessant. Hier betaal je iets van £ 264 (ongeveer € 322) voor de 3 tickets.
Nu ben ik ook aan het kijken voor een 5 daags/parks ticket en kwam de volgende zin tegen:
"14 Tage unbegrenzter Zugang zu SeaWorld Orlando, Aquatica und Busch Gardens Tampa Bay sowie Universal CityWalk®"
Houd dit dan in dat ik 14 dagen lang iedere dag het park in kan? Als ik bijvoorbeeld seaworld in 1 dag niet zie ik de dag erna nog eens kan gaan?
Ja, dat klopt.
Maf ! Wil ik een nieuwe jaarkaart kopen voor Seaworld/Aquatica en Busch Gardens, krijg ik ineens de onderstaande melding:
Please correct the following errors below:
A product in your shopping cart is restricted to residents of [FL]. You do not qualify for this offer. Please remove this product from your shopping cart and select a different product to continue.
Voorheen nooit gehad
Wel de juiste link gepakt? Als je op deze pagina shopped dan heb je de passen voor FL inwoners: http://seaworldparks.com/en/buschgar...-landing-page/
Voor Non-Residents is er een aparte pagina: http://seaworldparks.com/en/buschgar...lpassesnonres/
Schijnbaar heeft dit te maken met het eTicket.
Ik heb dit in 2012 ook gehad, heb nu contact opgenomen met Seaworld
Je hebt wel de juiste link gebruikt?
Ik denk ze inderdaad dit enkel voor de 'locals' willen aanbieden. De enige manier om er nog Aquactica bij te krijgen als Visitor is een Florida Platinum Annual Pas te nemen. Maar dan heb je er nog een aantal meer parken bij:
Citaat:
Enjoy unlimited admission for 1 or 2 years with no blackout dates to SeaWorld® Orlando, Busch Gardens® Tampa, Adventure Island®, Busch Gardens® Williamsburg, Water Country U.S.A.® (VA), SeaWorld® San Diego, SeaWorld® San Antonio, Sesame Place® (PA), and Aquatica®; SeaWorld's waterpark. With this Platinum Pass you will also receive access to all our special events throughout the year as well as complimentary parking, discounts on food, beverages, merchandise, exclusive offers and much more.
SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa Bay, Aquatica and Adventure Island Platinum members currently receive the following benefits:
UNLIMITED access for 1 or 2 years to SeaWorld Orlando (FL), San Diego (CA), and San Antonio (TX); Busch Gardens Tampa Bay (FL) and Williamsburg (VA), Adventure Island ® (FL), Aquatica ® (FL and TX), Water Country U.S.A (VA) and Sesame Place ® (PA)
COMPLIMENTARY general parking to all of the parks above (senior and adult members only)
RESERVED SEATING at all SeaWorld Orlando shows and the Busch Gardens Moroccan Place (Arrive 15 minutes prior to show time, limited reserved seating. Not available at select special events.)
RIDE AGAIN PRIVILEGES at SeaWorld Orlando’s Wild Arctic ®, Kraken ®, Manta ®, and Journey to Atlantis ® and at Busch Gardens Tampa Bay’s Montu ®, Kumba ®, Gwazi ® and SheiKra ®
FREE PREFERRED PARKING at SeaWorld and Busch Gardens Tampa Bay (limited availability) for adults and seniors
50% OFF single-day admission voucher with every Platinum Pass purchase or renewal (one-time use)
10% OFF merchandise, food and beverages at all the above parks
$10 OFF single-day admission guest tickets at SeaWorld Orlando and Busch Gardens Tampa Bay (up to six people on date of visit)
Savings on single-day admission guest tickets at Aquatica and Adventure Island (up to six people on date of visit)
SAVINGS on strollers, wheelchairs and motorized cart rentals at your park of membership
SAVINGS on select Adventure Camps, Tours and Animal Interaction Programs Benefit package subject to availability, change or cancellation without notice
Het is gelukt op de site van Seaworld, daar staat ook ergens een link over non-residents, en de eTicket functie werkt nu.
Aah ja, ik zie het: http://seaworldparks.com/en/seaworld...passestourist/
Raar dat op de Seaworld site wel de mogelijkheid is om Busch Gardens, Seaworld en Aquatica te kopen...
Dank voor je hulp Martijn.
Is het mogelijk om 1 jaar pas en 3 tickets 14-dagen unlimited access voor SW&BG te nemen voor ons gezin? of moet toch iedereen 1-jaar pas hebben om van de voordelen te kunnen profiteren? (korting op eten, parkeren, merchandising, excursies (BG))
Eéntje is genoeg! Heb ik ook al eens zo gedaan.
Korting op eten alleen als je ergens take-out haalt. Bij table service alleen voor de jaarkaarthouder.
Ik heb vandaag 6 parkenpassen besteld bij http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/
Via deze site besteld en betaald met Credit Card, welke ook meteen afgeschreven werd.
Nu krijg ik een mailtje van ze dat ze aparte verzendkosten willen gaan berekenen om het naar Nederland te versturen....
Is er iemand die dit ook eerder heeft meegemaakt?
Het staat bij de voorwaarde.Citaat:
Non-UK Customers: For operational reasons we will email e-tickets for overseas orders where possible. Should we need to post hard tickets a £25 per booking postage charge will be added to your booking.
Als je tickets koop in de UK komt er vaak verzendkosten bij.
http://www.attractionticketsdirect.de/ verstuurd gratis de tickets
misschien kun je nog annuleren.
op dit moment kost een dagpas (maandag t/m vrijdag ) via de website van Seaworld (http://seaworldparks.com/en/seaworld.../?from=Top_Nav ) zelf $55 p.p. ook zijn er deals voor unlimited eten en voorrang bij div. attracties.