Misschien komt Air Berlin wel weer met een 2 voor 1 aktie! Maar dit zal dan hoogstwaarschijnlijk niet in de zomerperiode zijn.
Ben benieuwd wat de tickets van Arke Fly zullen gaan kosten in juli/augustus 2011.
Afdrukvoorbeeld
Misschien komt Air Berlin wel weer met een 2 voor 1 aktie! Maar dit zal dan hoogstwaarschijnlijk niet in de zomerperiode zijn.
Ben benieuwd wat de tickets van Arke Fly zullen gaan kosten in juli/augustus 2011.
Geboekt bij: American Estates
d.d.: 19 oktober 2010
Periode : 15-08 t/m 03/09
Route: AMS - IAD - MCO (terug: MCO - IAD - AMS)
Maatschappij: United Airlines
Aantal Personen: 2 volwassenen + 1 kind
Totaalprijs: 2443 euro
Is het in het najaar niet ongeloofelijk r*tweer daar? Gezien we een cruise erbij willen doen naar de carribean. Ik had begrepen dat juli dan nog net goed te doen is.. Ik bedoel om nou door een orkaan van het schip geblazen te worden lijkt me ook niet echt grappig.
neen het najaar en voorjaar is juist beter dan juli hoor , juli heb je erg veel kans op regen weleenswaar een stortbui en dan terug stralend weer .
:p Juli en augustus zijn juist heel erg warme maanden met een bijna gegarandeerde bui in de middag, september/oktober zijn maanden waarin het normaal gesproken lekker weer is met lekkere temperaturen in Florida om ook nog wat te gaan ondernemen. In die periode loop je nog gewoon in je korte broek en T-shirt rond.
En de orkanen, wij zijn al meermalen geweest en de orkanen zijn alle keren keurig om Florida heen gegaan. Daar hoef je je dus niet zo druk over te maken. En de cruise maatschappijen zorgen echt wel dat ze uit de buurt blijven van zo'n orkaan.
@ Elisa,kijk eens bij cheaptickets.nl daar staan ze nog rond E 610.Succes.
Geboekt bij: uwvliegtickets
d.d.: 18 oktober 2010
Periode : 30-06 t/m 19-07
Route: BRUSSEL - LONDEN - MIAMI, terug: idem
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: 2 volwassenen + 1 kind (van dan 13 jaar)
Totaalprijs: 1340 euro (447 euro p.p)
Waarschijnlijk is bovenstaande voor BA nog net laagseizoen.
Yep, één dag later en je betaald bijna het dubbele!
ja die hebben wij ook geboekt ik vond het een prima prijs
@Ta2 Gerrit, het grootste deel van deze vakantie is toch hoogseizoen, dan staat hij toch in het juiste topic of had je hem inmiddels al verplaatst?
Dat is nu helaas het nadeel van de nieuwe indeling, reizen die in beide periodes vallen staan anders nooit goed.
Wat een commotie! hi hi
Ik had er ook over nagedacht en hem geplaatst bij hoogseizoen. In ieder geval is het voor ons hoogseizoen. Wij zitten met de schoolvakantie in regio midden en op die dag begint bij ons ook de schoolvakantie...
Lannie
Zo, we hebben de vliegtickets geboekt !!! We gaan van 25-07 t/m 12-08. We vliegen heen op Orlando Sanford, en terug van Miami. We vliegen met Arkefly, zodat we beide keren directe vluchten hebben, zonder tussenlanding.
We vliegen comfortklasse, met 3 voor de volwassenenprijs en 1 kind: 3835,50
Het kon natuurlijk ergens anders goedkoper, maar dan vlieg je niet rechtstreeks.
Geboekt bij: Airberlin.com
d.d.: 01/10/10
Periode : 16/07/11 - 02/08/11
Route: Dusseldorf - Fort Myers (Rechtstreekse vlucht)
Maatschappij: Airberlin
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 2690€ (incl. reis- en annuleringsverzekering)
Wij denken dat het een goede prijs is voor een rechtstreekse vlucht met alle verzekeringen erbij.
Hallo,
Wij gaan volgend jaar zomer naar Orlando.Tot en met 30 juni kan je voor 440 euro boeken op vliegtickets.nl bij de aanbiedingen. 1 juli is het gelijk 450 euro duurder.
Wij gaan proberen om 30 juni te boeken.
groetjes CIndy
Hallo Allemaal,
Wij hebben vandaag de vliegtickets geboekt voor 25 juni tot 15 juli.
We vliegen op Miami heen 11.45 uur vertrek Amsterdam , aankomst 17.50 uur.Miami
Met overstap Londen(overstap tijd 1 uur en 40 minuten.
Terug vliegen we om 20.45 uur. met overstap in Londen van 2 uur.
We betaalde voor 5 volwassen 2510 euro. We hebben geboekt bij de vliegwinkel in Utrecht.
Geboekt bij : vliegtickets.nl
dd : 31 okt 2010
Periode : 30 juni t/m 18 juli 2011
Route heen : Amsterdam-Londen gatwick (overnachting)-Tampa
Route terug : Miami-Londen Heathrow-Amsterdam
Maatschappij : Britisch Airways
Aantal personen : 2 volw. 2 kinderen (12 en 15 jr) dus 4 x volw.prijs
Totaalprijs incl.service fee en annuleringsverz : € 1963.64 (€ 490.91 p.p)
Ja en ik weet dat de vertrekdatum niet in juli valt maar !!!!!.......aangezien er volgens mij een hoop gezinnen met kinderen zijn die best graag naar Florida willen maar de gemiddelde prijs van €3000/3500 voor bijv. 4 pers.in de maand juli/aug toch wat te gortig vinden lijkt mij dit een prima alternatief en daarom het vermelden waard.
Mijn kinderen krijgen 1 juli vakantie (regio midden) dus ben je bereid een dag te smokkelen (vlucht gaat donderdag avond) dan kun je alleen op de tickets al minimaal € 1000.00 besparen.
Het "nadeel" van deze vlucht is dat je op de heenweg 1 nacht in londen moet slapen maar wij vonden het verschil van € 1200,00 voor vertrek 30 juni ipv 1 juli dermate groot dat wij dit "nadeel" meer als een "voordeel" zien, je bent tenslotte op vakantie :smile:;):smile:
Groet, Sjaakie
Dat zijn idd mooie prijzen.
Bij ons in België begint de zomervakantie op 1 juli. Als je dan door een dag vroeger te kunnen vertrekken zoveel uitspaart...
Ik heb het eens gecheckt, vertrek 30.06 - aankomst 21.07, en kwam uit voor 3 volw. en 1 kind (mijn gezinssituatie) op €1851 en geen overnachting nodig.
Wij willen in 2012 terug en als dan die mogelijk zich nog aanbiedt, zal ik geen seconde twijfelen.
Saluukes
geboekt bij : British Airways rechtstreeks
d.d. : 11/11/2010
periode : 19/8 t/m 3/9 2011
route : AMS-LHR-MIA MIA-LHR-AMS
maatschappij : British Airways
aantal pers : 5 volwassen en 1 kind 11 j
totaalprijs : E 3410,- \\:D/
Ik heb even gekeken op de site van British Airways, maar volgens mij moet je wel via Londen. Is geen rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Miami. Gaan allemaal via Heathrow of Gatwick. Maar wel een hele leuke prijs voor het hoogseizoen. Dit hebben wij afgelopen zomer ook betaald.
Er is wel degelijk een rechtstreekse vlucht van AMS naar MIA.... met KLM vanaf 27 maart....
@hrjhaan;
ik bedoelde via de site van british airways
daar heb je gelijk in ;)
heb het meteen veranderd
Hallo,
Wij hebben nu ook def. geboekt na het cancellen van onze Martinair vlucht. We gaan nu met de KLM op 29-7 naar New york en vliegen op 1-08 door naar Orlando. Een stopover van 3 dagen in de de Big Apple dus!. We vliegen 19-08 rechtstreeks terug vanaf Miami waar ook nog ff 1 a 2 dagen meepikken. En dit alles goedkoper dan de Martinair vluchten. dus gratis 3 dagen New york City !!! Wij zijn er blij mee !!!
Geboekt bij:Budget air
d.d.:17-10-2010
Periode : 16-7 tm 6-8
Route: Dus-Los Angeles -Las Vegas Las Vegas-Mco Tampa-New York-Dus
Maatschappij: Air Berlin - Delta - American Airlines - Air Berlin
Aantal Personen: 2 volwassen en 1 kind van 3
Totaalprijs: E 1941 Dusseldorf retour en losse vlucht E 271 Las Vegas -Orlando
We vliegen eerst naar Las Vegas en na 4 dagen gaan we naar Orlando voor de rest van onze vakantie.
Wij vliegen in Augustus 2011 voor 1100 euro samen naar Miami en terug via Orlando met AmericanAirlines.
zie andere berichten voor het juiste format..
Geboekt bij: British Airways.com
d.d.:16-11-2010
Periode : 18-08 t/m 05-09
Route: AMS-LHR-MIA MIA-LHR-AMS
Aantal Personen: 2 volw. & 1 kind (dan bijna 3)
Totaalprijs: 1659,65
Hoi Hoi,
Gisteren onderstaand geregeld. Wij kunnen niet eerder weg dan 2 juli ivm schoolgaand kind (helaas want via Arkefly kan je ook mooi geprijst ticket kopen met vertrek op 1 juli)
Geboekt bij: www.govolo.nl
d.d.: 25.11.2010
Periode : zondag 2 juli 2011 heen - donderdag 21 juli 2011 terug
Route: Dusseldorf-Miami (heen,rechtstreeks)10u vliegtijd/Miami-JFK-Dusseldorf 13u vliegtijd
Maatschappij: Air Berlin heen / Miami-JFK met AA - JFK-Dusseldorf met Air Berlin
Aantal Personen: 2 volwassenen / 1 kind 11 jr
Totaalprijs: 2174 inclusief afgiftekosten van eur 60 en annuleringskosten eur 75 (vallen ook faillissement vliegmij. onder en annuleren ivm geen verlof krijgen)
Dus eur 725 pp ... wij zijn tevreden.
groetjes
Bren
Geboekt bij: British Airways.com
d.d:.31-10-2010
Periode : 30-06 t/m 24-07
Route: AMS-LHR-MIA MIA-LHR-AMS
Aantal Personen: 2 volw. & 2 kinderen (6 en 3 jaar)
Totaalprijs: Euro 1.795,00
Dit ticket was zo goedkoop Euro 448,75 p.p., omdat we op donderdagavond 30 juni naar Londen vliegen, daar 1 nacht zullen overnachten en dan vrijdagochtend 1 juli weer doorvliegen naar Miami. De kosten per kamer per nacht voor een hotel vlakbij het vliegveld van Londen met 4 personen op 1 kamer is ongeveer ± Euro 73,00. De schoolvakantie begint bij ons op vrijdag 1 juli, dus als we dan op donderdagavond vliegen, komt dit heel goed uit. Wij zijn erg tevreden!
Geboekt bij: travelocity..
d.d.: ..18 januari 2011
Periode : 15 aug-3 sept 2011
Route: ..ams-londen heathrow-new york ( verblijf van 3 nachten)-miami, miami-londen heathrow-ams
Maatschappij: british airways ( domestic flight american airlines ).
Aantal Personen: .2 volw en 2 kinderen ( 12 en 13jr. ).
Totaalprijs: .. 2490 euro!!!!! dus 622,50 euro p.p.
Na een tip op het forum over travelocity deze trip geboekt vandaag. Superprijzen!! Zeker gezien het feit dat er ook nog een tripje new york en een domestic flight inzit. Alleen de koffers kosten nog 25 dollar per stuk extra bij AA, maar dat is peanuts. Ik ben er helemaal blij mee. Hoop dat anderen iets hebben aan deze tip
Jippie, we gaan weer. Toch maar weer geboekt want het kriebelde toch. De prijzen zijn schrikbarend omhoog gegaan en we waren al op zoek naar een vakantie op Mallorca of iets dergelijks. Vandaag uiteindelijk toch een aanbieding gevonden op expedia.com
Geboekt bij: expedia.com
d.d. 1-2-2011
periode: 8-8 tot en met 25-8
Route: Brussel- Londen- Miami
Retour: Miami- Londen- Brussel
Aantal personen: 4
Totaalprijs: 3622 dollar ongeveer € 670 p.p.
Koopje volgens mij
Groetjes Monique
Geboekt bij: Arke (Holland International)
d.d.: 31 januari 2011
Periode : 22 juli - 19 augustus
Route: Amsterdam - Sanford, terug Sanford-Miami-Amsterdam
Maatschappij: ArkeFly charter
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 897 p.p.
Let wel! Voor plaatsreservering kun je pas 21 dagen voor vertrek reserveren. Daaraan zitten kosten verbonden (22 euro p.p.!). Hoeft natuurlijk niet, dan krijg je een plaats toegewezen op Schiphol. Je kunt echter niet online inchecken als je NIET aan stoelreservering doet.
Prijzen zijn dit jaar wel erg hoog en is t.o.v. vorig jaar ong. 200 euro p.p. duurder dan vorig jaar in zelfde periode!!!!
<<Moderator Michael66: Delen van dit bericht en de antwoorden daarop zijn verplaatst naar de onderwerpen over Sanford en ArkeFly.>>
@Marcelis:
Een mooie prijs voor het hoogseizoen.
Geboekt bij: air berlin
d.d.:16-10-2010
Periode : 01-07 t/m 20-0
Route: Dus naar NY trekken daar eerst rond dan naar Orlando en terug naar Dus
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 2 volw.
Totaalprijs: 1147
Ik heb lang gezocht, maar nu vliegen we voor 573 pp incl parkeren en tax