Ziet er ook goed uit. Is meer een soort aparthotel, wel met veel dingen voor de kids.
Ligt wel iets verder van Disney, maar hooguit 5 autominuten, en winkels en restaurants zijn er volop in de omgeving.
Afdrukvoorbeeld
Ziet er ook goed uit. Is meer een soort aparthotel, wel met veel dingen voor de kids.
Ligt wel iets verder van Disney, maar hooguit 5 autominuten, en winkels en restaurants zijn er volop in de omgeving.
Corrus is me net voor, wilde ook naar de vorderingen op het vliegticketsvlak vragen......[-o<.
Bedenk dat de ideale volgorde bij 'los' boeken eerst de vliegtickets, dan de accomodatie en dan de auto is. Rondkijken voor de losse onderdelen kan natuurlijk nooit kwaad, dat vergroot alleen de voorpret maar.
haha ja dat is zeker waar.. met de vliegtickets nog niet gelukt gister gekeken maar ik kom op 750 euro p ticket na mijn idee moet dat wel wat goedkoper kunnen. Dus dacht vanmorgen.. ga alvast op zoek naar een acoomodatie... en dan kijk ik vanmiddag weer naar tickets..ws maakt het duur dat we op orlando aan willen vliegen en vanaf miami dan weer willen vertrekken.. We willen wel vanaf adam en niet vanaf brussel maar op zich als het een retourtje miami op en neer wordt dan is dat ook niet zo erg maar goed orlando heen en miami terug lijkt me prettiger
liki tiki is idd leuk ( als ik dit firum ook moet geloven) maar misschien zijn er nog andere tips??
Misschien is dit iets:
http://www.ustravel.nl/reisaanbod/vi...lorida-orlando
Kwam ze tegen toen ik zelf zat te kijken. Geen idee wat de prijs is maar "vanaf" €54 klinkt erg goed!
het lijkt me leuk om een condo oid te vinden waarbij ze thema slaapkamers hebben voor de kids.. ik had er gister al twee gevonden inde wijk windsor hills echter zijn deze al vol in onze periode.
is er iemand wel eens in een huis of appartement geweest waar ze thema slaapkamers hadden??
@linda75;
Je zal toch de knoop eens moeten doorhakken... het wordt alleen maar duurder... niet goedkoper.
Je hebt niets aan een townhome zonder vluchten, of een townhome die je reserveerd en dan er achter komen dat je verkeerde datums hebt.
Écht... ook de accommodatie begint voor die periode hééél snel terug te lopen...
Geef eens data dan zoek ik met je mee voor tickets en acco. Is mijn hobby ;-)
Wij hebben vorige week weer twee juweeltjes van villa's gevonden (al zeg ik het zelf). We gaan 25 juli. Er was best nog keus.
haha je hebt gelijk.. je wordt steeds happiger als je al die luxe ziet.. we gaan dit weekend de vlucht boeken en ook qua accomodatie gewoon wat boeken.. we kamperen altijd dus dit is zowieso allemaal luxe...
wij kunnen van 20 april tm 10 mei.. 12 mei moeten ze weer naar school..
12 Mei is op zondag ..
ja sorry ik bedoel 13 mei naar school.. 11 mei thuis
Kijk eens op expedia. Ik heb gevonden :
Heen Amsterdam- Orlando op 20 april
Terug 10 mei Orlando- Amsterdam
4 tickets en verblijf in Liki Tiki
Totaal 2990 euro
Expedia geeft korting als je verblijf erbij boekt. vandaar de lage prijs.
huh dat is wel heel goedkoop.. ik ga meteen kijken
Wel opletten dat het de kleinste kamer is bij Liki Tiki. Je kan die wel upgraden voor een bepaald bedrag per dag.
ja dat heb ik gezien dat is minimaal wat je dan extra betaald.. het ziet er verder goed uit!!! scheelt enorm.. het enige wat ik dus heb ik de overstap.. die is max 2.20 uur als ik om 12.15 vertrek of 1.50 uur als ik om 10.10 vertrek vanuit adam.. je stapt dan over op op washington of op houston.. dus dat is de vraag of het niet te krap is.. maar als ik zelf tickets wil regelen is dat overal zo dus ws hebben jullie dit allemaal al gehad en gaat het in 9 van e 10 keer goed en moeten we de gok gewoon maar nemen..en anders zonder koffer door en de volgende dag ophalen??
Storytime villa's heeft townhomes en villa's met themakamers en als je googled op themed bedrooms weet je niet wat je ziet. Maar nu kijk ik toch vooral naar de prijs en vorige keer scheelde het zoveel dat ik er snel uit was, geen themed bedroom maar de belofte dat ze dan wel een Disney dekbedovertrek mochten uitzoeken bij de Walmart. Toen we er eenmaal waren hebben ze het er niet eens meer over gehad.
nee precies dat zei mijn man ook al.. dus dat laten we dan ook lekker varen.. ik ben erover uit!!! we gaan vanavond boeken via expedia zie nu ook dat je zelfs auto kan boeken en evt hotel korter ( dan gaan we gewoon miami op en neer en boek ik daar los wel een huis oid) maar het scheelt enorm als je een pakketreis neemt
en het overstappen.. we wagen de gok.. ben niet de eerste die dat heeft dus we zien het wel
allemaal hartelijk dank!!!!! top dit forum!!!!
Overstap zou ik me niet druk over maken. Houston is een mooi overzichtelijk vliegveld.
En altijd leuk als iemand zo enthousiast is over z'n Florida reis :)
Overstap is juist fijn met kids. Even de benen strekken, hapje eten. Nee wij zien het nooit als probleem en reizen al jaren met drie kids.
Als je je tickets boekt bij expedia kun je ook kiezen voor twee hotelovernachtingen Miami bijv. en dan door naar Orlando.
Regal palms heft ook townhomes met een hele mooie lazy river, zwembad, glijbanen en leuke dingen voor kinderen.
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p345028
http://www.premierfloridavilla.com/i...RegalPalms.jpg
owww wouww ik smelt bij dit plaatje die gaan we erbij boeken haha tnxtnxtnx
@linda75 En heb je geboekt?
We genieten graag mee ;-)
nee helaas nog niet geboekt...mijn pc deed de hele morgen het niet grrrrrr.... maar petra.. ben jij in regal palms geweest??? Ik heb hem gister zitten te bekijken en eigenlijk vind ik hem leuker en mooier dan liki tiki dus wil ik die gaan boeken maar ik kan niet vinden of ze ook wasmachines daarin hebben.. weet jij dat toevallig??? volgens mij ligt het qua afstand nagenoeg gelijk als liki tiki... maar is het minder "flaterig"als liki tiki???
maar iig gaan we vandaag boeken ..we moeten nog ff uitrekenen hoelang we precies in orlando verblijven en hoelang in miami.. ff kijken wat daar precies te doen is..voor nu denk ik 2 weken orlando en 1 week miami waarvan3- 4 dagen cruise en een dag key largo... maar ik kon gisteravond via expedia niet zo snel een tweede hotel boeken... en daarna viel internet eraf tot nu net aan toe grrrr... maar goed het komt goed!!!! ik krijg helemaal de kriebels als je die plaatjes ziet. ook moet ik ff bij expedia gaan kijken of je bijv ook op orlando kan aanvliegen en miami vertrekken en dat je dan een pakketreis kan boeken ( zo niet rijden we terug naar orlando voor dat geld haha)
oww al gevonden er is een wasmachine. nou top dan kunnen we boeken hahaha... via expedia kon ik het niet 123 vinden maar als je op het resort zelf kijkt staat het er.. nou toppie.. ik laat het jullie weten!!
Maar eh expedia was toch alleen zo goedkoop in combinatie met accomodatie?
En Regal Palms kun je ook boeken bij expedia, Zal in totaal wel een stukje duurder zijn dan liki tiki. Wat betreft wasmachine etc dat heb je volgens mij in elke townhome dus ook in Regal palms.
Regal palms leek me heel leuk voor kinderen en je kunt via homeaway van particulieren huren. Via expedia weet ik het niet. Maak gebruik van de zoekfunctie van het forum. Als je Regal Palms in tikt krijg je veel topics waarin over Regal Palms gesproken wordt.
Enkele jaren geleden hebben wij een townhome in Regal Palms bekeken en die zien er erg mooi uit. Wij vonden als nadeel dat niet alle townhomes een terrasje hebben.
Verder is het een mooi complex.
Hier vind je meer informatie:
http://www.regalpalms.com/
Via deze site kun je boeken maar natuurlijk ook rechtstreeks bij een eigenaar. Zoals deze:
http://www.orlando4funinthesun.com/index.php
of deze:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p941466
of hier:
http://www.homeaway.com/search/refin...ownhome#sp=421
ja scheelt wel iets ( 250 euro ongeveer) maar dat hebben we er uiteraard voor over want we zijn nu al een stuk goedkoper uit als wanneer we alles los zouden boeken.. ik zat alleen te kijken of je ook via miami terug zou kunnen vliegen en bijv ook een acco in miami erbij kan boeken snappie???? en we vonden regal palms er mooier uitzien als liki tiki..maar kon niet 123 iets vinden over een wasmachine maar is nu gevonden en de pc ( lees internet) doet het weer dus vanavond als de kids erin liggen gaan we gewoon boeken... ben nu nog ff aan het neuzen wat we in miami en omgeving kunnen doen
Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar ook naar Regal Palms maar moeten eerst even wachten tot de vluchten boekbaar zijn voor juli 2013. Is het ook mogelijk om via Expedia.nl een vliegticket te boeken voor 3 weken en 1 week accomatie, wij willen nl. 8 dagen Regal Palms doen en daarna verder reizen? Ik zie nl. nergens daarvoor een optie staan waar je dat kan aangeven wel voor een auto.
Je kunt aanvinken dat je slechts voor een deel van de vakantie een hotel wilt, daarna verschijnt de optie voor de data die je 'alleen' het hotel wilt.
Sorry ik heb het idd gezien, bedankt voor je antwoord
ja klopt maar ik kan dus niet een optie vinden van nog een andere accomodatie.. of andere vluchthaven retour dus dat wordt dan los boeken.. of morgen ff expedia bellen.
Voor je tweede accommodatie zou je http://www.alpharooms.com/ kunnen bekijken...
Misschien vreemd, maar weet je waar ik een beetje bang voor ben? Dat je eigenlijk maar fff een vakantie boekt. Lukraak, zonder echt goed te weten wat je wil en zonder echt goed te vergelijken....Logisch dat je verliefd wordt op Florida als je al die mooie plaatjes ziet en al die enthousiaste verhalen hoort. En dan zie je op de site van Expedia het woord korting staan en dan ben je verkocht....Als ze adverteren 1 week halen, 2 betalen zou je er ook nog enthousiast voor worden, zo lijkt het wel. Tijd voor een time out om eerst eens even de zaken goed op een rijtje te zetten, misschien?
Een vraagje: Wat heb je nu aan korting? Het gaat er toch om wat je uiteindelijk betaalt. Vergelijk ook eens wat prijzen met andere aanbieders. Om een voorbeeld te noemen: bij Expedia betaal je voor twee weken hotel Extended Stay de luxe op Lake buena Vista 1177 euro in april. Bij usafunvacations betaal je voor die zelfde periode 672 euro. Zo maar een willekeurig voorbeeld, jullie willen immers niet in ES, maar ik hoop dat de boodschap duidelijk overkomt. Een aanbieder kan immers wel lekker korting geven op een pakketreis, maar vergelijk die prijs dan wel met de losse componenten of met een andere aanbieder.
Mijn tip: bepaal nu eerst eens goed (maar wel snel want de tijd gaat dringen als je nog goedkope vliegtickets wil scoren) wat je precies met je vakantie wil en wat je budget is. Zorg ervoor dat je een lijstje hebt met je wensen, zodat je niet op het laatste nippertje een wasmachine te binnen schiet of een electrische blikopener. Laat je niet afleiden door details zoals een goedkope vlucht met 18 uur wachttijd in Madrid of iets dergelijks. Je denkt erg makkelijk over de afstand Orlando- Miami: "O, dan rijden wij wel even terug voor dat geld'. Kan, natuurlijk maar weet je dan nu al wanneer je vlucht vertrekt? En kost het je misschien dan niet net een extra vakantiedag en een verblijf in een airporthotel?
Vraag ook offertes aan bij verschillende aanbieders maar alleen voor het pakket dat je zelf voor ogen hebt inclusief de autohuur en voor dezelfde periode. Vergelijk die pakketten en neem dan je beslissing of je er gebruik van maakt, of je er misschien gedeeltelijk gebruik van maakt of dat je toch nog liever even verder shopt.
Zo maar een voorbeeld. Zelfde hotel, zelfde data, zelfde lokatie maar bij twee verschillende aanbieders gevonden. Verschil: meer dan 500 euro voor twee weken.
http://img826.imageshack.us/img826/1593/expedia.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img850.imageshack.us/img850/2...funlbvesdl.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Zoals Teleton dit ook al eerder schreef.
Zorg eerst dat je weet wanneer je heen en terug wilt vliegen en van waar naar waar.
Combinaties hoeven niet goedkoper te zijn. Wij boeken altijd alles los maar vergelijken natuurlijk wel vóór we boeken.
Eerst de vluchten en dan kan je de rest meer op je gemak doen. Het zou zonde zijn als je er achteraf achter komt dat je toch iets geboekt hebt wat je eigenlijk niet wilde.
Dus: vluchten en dan ZEN, effe rustig aan en eerst goed nadenken. Dit zorgt zo echt niet voor minder voorpret hoor.
IK begrijp julllie hoor er zijn ook zoveel aanbieders dat je de weg even kwijt raakt zo nu en dan.. eerst had ik een reisbureau bezocht en later via internet maar die waren gewoon erg duur. VRienden van ons komen al jaren in florida maar hebben altijd hetzelfde hotel. Dat wil ik niet.
We weten wat we wel willen haha.. we kunnen van 20 april tot 10 mei heen... willen naar world disney en dan mn geen al te enge atractiesparken. we willen twee keer naar een waterpark. zwemmen tussen de dolfijnen. met een safariboat langs de krokodillen. met een gewoon bootje dolfijnen spotten.. naar kennedy space centrum. mijn man lijkt een cruise wel leuk. mij lijkt key largo mooi.
Daarom hadden we bedacht om twee weken orlano en een week miami. Toen we gingen kijken naar vluchten kwamen we rond de 2800-3000 euro uit. We willen een appartement of huisje.. geen hotel.. wel een wasmachine en een zwembad ( niet prive) en een huurauto. even rijden is niet erg en sommige bezienswaardigheden zijn ruim een uur tot twee uur rijden ..vinden we ook niet erg.. Ik zag windsor hills en had mensen benaderd maar sommige waren al bezet andere vroegen 1500 euro voor 2 weken. Toen ik hier de tip van expedia kreeg werd ik natuurlijk meteen warm en toen ik later regal palms zag nog warmer ( vond ik er leuker uitzien dan liki tiki)
Maar wat we precies in en om miami willen weten we nog niet.. maar daar hebben we nog de tijd voor vind ik zelf..
Ik begrijp dat ik een beetje chaotisch overkom.. stel ook best veel vragen.. maar het is voor ons de eerste keer amerika en je wilt graag alles leuk en goed geregeld hebben en soms wordt ik dan overenthousiast
gr linda
Is niet erg hoor Linda, maar het zou zo zonde zijn als je iets overhaast zou beslissen en er later spijt van krijgt.
Heb je al een dagindeling voor jezelf gemaakt? Dan kun je beter zien of je wel genoeg tijd hebt om alles te zien en te doen wat op je lijstje staat.
Enthousiast is iedereen hier wel. We komen tenslotte allemaal héél graag in Florida en natuurlijk moet je alles vragen wat je wilt weten. Daar is dit forum voor.
Trouwens, als je een villa of appartement huurt zit er altijd een wasmachine in.
ja je wordt snel warm van die aanbiedingen.
We weten da we van 20 april tot 10 mei weg kunnen en we weten ook wat we wel willen zien
in orlando:
discovery cove
epcot
magic kingdom
animal kingdom
sea world
kennedy space centrum
waterpark ls typhoon lagoon of blizzard beach
kelly park ( lijkt me best spannend maar ziet er mooi uit)
safari boot krokodillen spotten
evt silver springs glas boot en slangen/krokodillen shows
evt clear water boottocht dolfijnen spotten
in en om miami willen we doen
ducktour en dagje miami beach
fort lauderdale langs de dure villa's
evt minicruise bahama's
dus daarom dachten we aan twee weken orlando en een week miami
als het in orlando teveel te zien is dan hadden we al een paar dingen die we dan evt kunnen schrappen ..clearwater en silver springs.
mij lijken de key's ook erg mooi maar ik moet wel reeel zijn en door hebben dat we niet alles kunnen doen in die drie weken ( dan kom ik bekaf thuis en het is tenslotte ook vakantie
wat onze wensen zijn mbt accomodatie
graag een huisje of appartement geen hotel
wasgelegenheid
zwembad ( hoeft niet prive)
graag terras of balkon ( we zijn echte buitenmensen)
dus op zich heb ik in vergelijking met een week terug al een hele stap gemaakt haha maar idd ik moet de rsut er ff inhouden.. het komt niet op een dag later aan om te boeken maar ook geen weken wachten