Re: Shoppen met entertainment?
Hoi Tyger!
Sawgrass Mills is bij mij bekend, is geweldig wat shoppen betreft maar mijn zoon was alleen blij met het Rainforest cafe......niet gek toch als je de hele tijd achter 2 shoppende mnsenmoet aan sjokken....
Bedankt voor je reactie!
Re: Shoppen met entertainment?
Sawgrass Mills heeft inmiddels een wannado city waar kinderen zich denk ik wel even bezig kunnen houden. www.wannadocity.com
Re: Shoppen in Miami en omgeving
M'n vriend draagt vaak t-shirts van o.a : Bruce Springsteen, Eagles, Pink Floyd enz...
Iemand een idee welke winkels in Miami deze verkopen ?
Da's wel wat oudere muziek. Er zijn wel winkels zoals Hot Topic die muziek-shirts verkopen maar dat is meestal wat actuelere muziek. Zit in de Dolphin Mall in Miami.
Aventura Mall is echt supermooi! En ik weet dat er in Lincoln Road aan de rechter kant vanaf de Mc Donalds op de hoek een paar winkeltjes zitten met veel O'neill en andere surfmerken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
usabrucefan
M'n vriend draagt vaak t-shirts van o.a : Bruce Springsteen, Eagles, Pink Floyd enz...
Iemand een idee welke winkels in Miami deze verkopen ?
Ook de Wal*Mart heeft zo'n afdeling. Ik heb daar regelmatig T-shirts gevonden.
JImi Hendrix, Led Zeppelin, AC/DC etc., en allemaal voor weinig :lol:
Re: Miami: Malls & Shoppen
Bayside Marketplace kun je wel meer dan een middagje doorbrengen. Wij vonden het erg gezellig. Het ligt aan het water. Eventueel kun je daar ook een boottocht maken.
De Bayside Market Place heeft een eigen parkeergarage, de Bayside Parking Garage:)
Betaal je wel de hoofdprijs voor..
Citaat:
hrjhaan
Bayside Marketplace kun je wel meer dan een middagje doorbrengen. Wij vonden het erg gezellig. Het ligt aan het water. Eventueel kun je daar ook een boottocht maken.
Citaat:
Njit
De Bayside Market Place heeft een eigen parkeergarage, de Bayside Parking Garage:)
Betaal je wel de hoofdprijs voor..
Hartelijk dank voor de info!
Ik betaal voor de NBA tickets al de hoofdprijs dus ik denk dat we de auto maar op één van de AA Arena parkeerplaatsen zetten. Kost volgens mij trouwens ook al tussen de $20.- en $ 40.- dus echt goedkoop kun je dat niet noemen maar volgens mij is het parkeren in Miami altijd een dure grap.
ik weet natuurlijk niet hoe druk het is in die periode en wanneer er een nba wedstrijd is, maar wij konden voor maar 10 dollar de hele dag parkeren bij bayside marketplace, de parkeerlots achter de marketplace bij het water, betaalde je gewoon bij een mannetje
vonden wij erg goed te doen en beide keren, zowel overdag als 's avonds plaats.
veel plezier
ook wij hebben erg van bayside genoten!
Re: Malls & Outlets in Miami
hoy teleton
met een brigade van 7 mensen sterk moet het toch wel lukken, om wat handbagage in het vliegtuig te laten inschepen
en wetende dag dit het einde van onze reis betreft, hoe diep kunnen we nog in onze geldbeurs duiken
fijn dat je reageerd
paull
Oke jeetje wat een malls allemaal...
En nou moeten we er een kiezen...uhhh
Goed, Maart 2012 staat Florida op het menu, en natuurlijk ook miami.
Wij zijn gek op Outlett malls, maar begreep dat de premium outlett mall geen goede keuze is in Miami.
De keze moet denk ik gaan vallen tussen Dolphin Mall en Sawgrassmills Mall, zijn dit alle twee outlets?
Groetjes Esther
Geen idee of dat outlets zijn. Ik denk het niet, ze zien er m.i. als "gewone" malls uit.
Er zijn er veeeeel meer. Kijk maar eens hier: http://maps.google.nl/maps?q=miami+mall&fb=1&gl=nl&z=11
Citaat:
ess
Wij zijn gek op Outlett malls, maar begreep dat de premium outlett mall geen goede keuze is in Miami. De keuze moet denk ik gaan vallen tussen Dolphin Mall en Sawgrassmills Mall, zijn dit alle twee outlets?
De premium outlet in Miami ken ik niet. Of je moet die in Florida City bedoelen. Die kun je inderdaad gewoon links laten liggen. Sawgrass mill heeft goede factory stores (nagenoeg alle grote merken) evenals Dolphin Mall. De laatste ken ik overigens alleen van P.F. Changs. Erg goed restaurant. Moet je zeker eens proberen als je keuze op de Dolphin Mall valt. Als ik een keuze zou moeten maken dan zou ik overigens naar de Sawgrass mill gaan. Deze mall is een stuk groter dan de Dolphin Mall en de keuze is navenant ook ruimer.
Ik zou ook voor de Sawgrass gaan. Elke winkel die in de Dolphin zit, zit ook wel in de Sawgrass. Dolphin kwam ik eind mei dit jaar voor de 1e keer. Zag er iets minder leuk/mooi uit dan Sawgrass.
Daarbij is de Sawgrass echt gigagroot! Nadeel van de Sawgrass is de reistijd vanuit Miami, het is minimaal een half uur rijden. De Dolphin mall is vanuit Miami sneller te bereiken. Hangt er natuurlijk wel af waar je zit....;-)
Voor beide malls kun je via de websites coupons vinden voor extra korting of speciale acties.
Super bedankt voor jullie reactie.
Ik zet ze er slle twee op en het zal afhangen van de tijd.
We hebben 1 volle dag in Miami, we willen met de ducktours mee en naar een mall.
We zitten in Miami beach, dus we willen eigenlijk ook nog naar het strand.....
Opzich is een half uur reistijd wel te doen, maar bij tijd te kort kunnen we voor de dolphin mall kiezen.
Ik ben in beide Malls geweest van de week en de Dolphin Mall was onze eerste mall die wij bezochten. Erg leuk om rond te kijken en overweldigend maar in vergelijking met Sawgrass mills valt deze mall in het niet!
Bij Sawgrass is een kortingsboekje te halen met een coupon (van een plattegrond ofzo) of met je anwbpas.
Ook met de ducktours in Miami meegeweest. (hier geen kortingscoupon voor kunnen vinden)
Hoe kom je aan die coupon om zo'n boekje te halen?
Ben wel nieuwsgierig