Dat heb ik zojuist geprobeerd en inderdaad, binnen een half uur een berichtje terug.
De telefoon moet gewoon werken. Maar helaas, dus niet.
Morgen ga ik het weer proberen. Dank voor je reactie.
Afdrukvoorbeeld
Dat heb ik zojuist geprobeerd en inderdaad, binnen een half uur een berichtje terug.
De telefoon moet gewoon werken. Maar helaas, dus niet.
Morgen ga ik het weer proberen. Dank voor je reactie.
Ik denk dat de zaakvoerder zelf even aan het genieten is van een korte vakantie in The Sunshine State :sun:
Wij hebben al 2 maal via AE geboekt en zijn altijd prima geholpen. Alle bevestigingen gaan snel en indien je een vraag hebt wordt die direct beantwoordt.
Kortom aan te bevelen:smile:
Oooo, maar dat bedoelen we ook niet. Wij boeken er altijd en zijn ook altijd geweldig geholpen. Daarom vond ik het ook zo raar dat ze niet bereikbaar waren. Het probleem is ondertussen ook al opgelost. We hebben al contact gehad.
Dat er zo veel mensen positief zijn over ze:shock:. Mijn ervaring is sinds vandaag ronduit slecht.
Kaartje betaald voor 14 dagen onbeperkt Universal studio's&Islands of Adventure. Na betaald te hebben een aantal uur later kaartje gekregen, wat bleek, was maar voor 2 dagen. En wel voor 1&2 Februari, wat ik niet wilde, had mijn vertrek datum 30 Januari opgegeven. En na telefonisch contact te hebben gezocht bleven ze volhouden dat het voor 14 dagen was, er staat/stond toch echt duidelijk op de voucher voor 2 dagen onbeperkt de 2 parken in&uit. Maar ook dat ik bij wijze van de 25e Februari de kaartjes nog kon halen. Dacht dus dat ik een mooie deal te pakken had, mooi niet dus. Voor 1,31 euro extra zou ik via de site van Universal ook een 3 dagen pas voor beide parken kunnen krijgen.
Zal nog flink moeten gaan bellen ben ik bang om mijn geld terug te krijgen(wat ik beter&liever daar zou willen besteden, zeker na deze slechte ervaring). En kan iedereen ook aanraden die de laatste dagen via hun kaartjes gekocht hebben om even dubbel te checken, aangezien ze inmiddels wel de site hebben aangepast voor Universal. Eens maar nooit weer voor mij.
Niet iedereen is tevreden over American Estates hoor. Het lijkt misschien zo. Wij zullen er niet meer boeken.
Bij mij is er wel meer nodig dan 1 slechte ervaring om gelijk ergens anders te gaan.
Wij gaan voor de zesde keer via American Estates en het enige wat er mis ging, is dat ze van de week telefonisch niet bereikbaar waren. Dat ben ik ook wel eens niet.
Dat is dan ook niet echt een slechte ervaring, of wel?
Dat heeft u gelijk in. Mag ik vragen wat uw slechte ervaringen zijn?
Ik heb zojuist uw reisverslagen gelezen en heb daar erg van genoten.
Altijd leuk om de ervaringen van een ander te lezen. Mij ontbreekt het talent om een verslag te maken van de vakantie.
Ben er wel door gaan googelen. Helaas, had het eerder moeten doen. En dan zal je zien dat ik helaas niet de enige ben.
Maar als je er zelf verder tevreden over bent prima. Mij heb je ook niet zien schrijven dat je er helemaal niet moet boeken. Raad ook de mensen aan die de laatste tijd kaartjes gekocht hebben even dubbel te checken, zeker voor 2012 schijnt het anders te zijn geworden. Misschien dat ze met verhuur van de villa's beter zijn, zal het niet weten, zal het ook niet proberen. Eenmaal een slechte ervaring en zal er zeker niet snel weer wat kopen/boeken.
Opzich niks verkeerds aan American Estates, wij hebben hier ook een aantal keren iets geboekt, echter we zijn destijds in contact gekomen met een ander reisbureau die tot nu toe altijd goedkoper is gebleken, en ook een betere service leverde (email contact, enz.)
En wat heb je dan betaald? 123 euro? Dan weet je toch dat je een ticket koopt dat twee dagen onbeperkt toegang geeft tot beide Universal parken en dat je dit ticket veertien dagen geldig is. Deze tickets en de prijs zijn marktconform en de voorwaarden zijn gemakkelijk te vergelijken. Noem mij eens een concurrent die een ticket voor 14 dagen dagelijks onbeperkte toegang voor beide universal parken biedt voor die prijs.........
Zou het heel misschien niet zo kunnen zijn dat je vooraf niet goed gelezen hebt wat je precies kocht? Kan het niet zijn dat je de betekenis van het woord ' onbeperkt toegang' verkeerd hebt begrepen? Je hebt met de tickets die Universal aanbiedt, onbeperkt toegang gedurende het aantal dagen dat je ticket geldig is. Zo is dat al jaren. Ook op dit forum is de werking van de tickets al vele malen uitgelegd.
Ik verwacht dat AE de Amerikaanse tekst vertaald had staan op hun website:
Citaat:
The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to ONE (1) UOR theme park per day. Ticket is valid for any two (2) calendar days during a fourteen (14) consecutive calendar day period which includes the first day any portion of the ticket is used. This ticket also includes fourteen (14) consecutive calendar days of admission to the paid entertainment venues of Universal CityWalk® ("CityWalk") which commences and includes the first day any portion of the ticket is used.
Maar in het geval van Ienieminni zou dat danzijn.Citaat:
The 2-Day Base Ticket entitles one (1) guest admission to BOTH UOR theme parks on the same day for the duration of the base ticket.
Volgens haar is de tekst op de site aangepast. Nu staat er iig:Citaat:
2 Parken Ticket Universal (voucher)
Geeft 2 dagen onbeperkt toegang tot Universal Studios en Universal's Adventure Island
Helaas heeft de Wayback Machine AE niet bezocht in 2011. En in 2010 hadden ze enkel nog de Flex tickets in hun pakket zitten..
Nee, er stond echt 14 dagen onbeperkt toegang, nergens wat over 2 dagen. Alleen voor 2 parken. En heb het echt meerdere malen gelezen.
Dit is dezelfde tekst, alleen dan voor Seaworld&Busch Gardens(110€)
De 1-dag ticket voor Seaworld is 72 euro, voor 1 park. Voor Busch Gardens hetzelfde.Citaat:
2 Park Ticket SeaWorld en Busch Gardens in Tampa (voucher)Geeft 14 dagen lang onbeperkt toegang tot SeaWorld Orlando en Busch Gardens in Tampa
En de man zei telefonisch ook echt dat het voor 14 dagen onbeperkt was, dat scheen ook al jaren zo te zijn. En verder is er echt geen enkele die het voor deze prijzen aanbied. Moest ook de kaartjes gebruiken op 1&2 Februari. Ondanks dat er stond dat de kaartjes binnen 14 dagen zouden verlopen, nou ja, dat het dan wijzigt&ik dan niet perse 1&2 Februari niet hoef, prima. Maar het is geen 14 dagen onbeperkt.
Wij hebben er nu 2x geboekt en zijn daar positief over. Eigenlijk meteen bericht terug va mail. E-tickets vliegen meteen na betaling per mail alvast gekregen.
Dit jaar ook tickets gekocht van Disney en gekregen wat we geboekt hadden. Het ticket ging pas in zodra je er de 1e keer gebruik van maakte.
Echt mensen, zo'n site als die van American Estates was misschien leuk in 2007 maar kan in 2014 toch echt niet meer? Kan je op een ontzettend onhandig formulier je offerteaanvraag maken, druk je op "maak offerte" krijg je een nieuwe pagina met "The page cannot be found".
Moet toegeven dat het er allemaal niet heel gelikt uit ziet maar bij mij heeft het altijd wel goed gewerkt. Net even een testje gedaan en kreeg ook gewoon een offerte. Twee keer bij American Estates geboekt en naar volle tevredenheid. Ik vind het alleen jammer dat je heel weinig keuze hebt in de villawijken. Wel 2x voor een gunstige prijs geboekt.
Kan me dat niet echt voorstellen.
Zoveel geld kost dat niet en je hoeft het echt niet elke week te doen.
Tegenwoordig kan je neefje dat ding al mooier aanpassen dan dat die nu is.
Bij AE gebruiken ze zo te zien nog de ouderwetse frames. Een groot nadeel daarvan, is dat de zoekmachines direct linken naar de pagina's op de site en je dus met een beetje pech een 'halve' pagina ziet, zonder links naar andere pagina's. Hier en daar hebben ze daar wel een foefje voor gebruikt, maar bijv. bij de Algemene Informatie niet.
Met een weekendje prutsen kan je er best wat aardigs uit krijgen met behulp van wat php of een 'cms' als Wordpress (cms mag ik het niet noemen, maar iedereen kan met Wordpress wat maken). Maar ik kan begrijpen dat de eigenaar hier geen kaas van hoeft te hebben gegeten of er geen tijd voor heeft.
Hallo,
Ik wil mijn reis gaan boeken bij American Estates. Nu kunnen we echter geen keuze maken welke villa we nou willen huren.
Is er iemand die ervaring heeft met Disney Area standard Homes of Southern Dunes? deze 2 villa's liggen ongeveer 20 min van de parken af.
Ik kan eigenlijk nergens vinden of iemand ervaring heeft met deze villa's, waardoor ik het moeilijk vind om een keuze te maken.
Disney area standard homes kunnen overal staan.
Wij hebben toen in davenport gezeten.
Southern Dunes ligt verder dan 20 minuten van de parken af. Ik denk minimaal een half uur.
Je hebt wel een walmart om de hoek zitten :), daar ben je binnen 5 minuten. Ook zijn het erg mooie villa's en is het terrain bewaakt.
Zeker een aanrader.
Wij zaten ook in Davenport (Westridge community) toen we voor de Disney area villa's hadden gekozen. Ik vond het te ver van Disney dus daarom de keer daarop voor Lindfields gekozen via American Estates. Dat ligt een stuk dichterbij WDW.
Wij zaten toen in polo park , prima te doen , ruim huis aan de golf baan erg mooi.
Sinds kort via een 'omweg' weer in contact gekomen met American Estates, mails worden snel en duidelijk beantwoord, zijn nu bij hun aan het rondkijken voor 2015.