Zou iemand eens willen kijken naar 21-7 ophalen LAS inleveren LAX op 13-8
Op mijn computer lukt het niet om de prijs van een minivan optevragen bij Budget.com
jammer want ik zie zeer interessante prijzen langs komen....
Afdrukvoorbeeld
Zou iemand eens willen kijken naar 21-7 ophalen LAS inleveren LAX op 13-8
Op mijn computer lukt het niet om de prijs van een minivan optevragen bij Budget.com
jammer want ik zie zeer interessante prijzen langs komen....
Lijkt in dit geval niet erg interessant, je kan slechts kiezen uit 5 opties en geen prepaid dus alleen betaling bij afhalen.
Economy 925,20 EUR
Compact 925,20 EUR
Intermediate 948,78 EUR
Standard 972,35 EUR
Fullsize 972,35 EUR
Geen Suv's geeft hij aan
Bedankt RvH ligt het dus niet aan cookies oid, zoek ik gewoon rustig verder.
Auto geboekt bij Budget.com met de code U112000 vanaf FLL naar MCO van 5/4 tm 20/4.
Bedrag gereserveerd op mijn CC is $ 971,23 incl. Suppl. Liability Insurance & Loss Damage Waiver, Taxes & Fees.
Mooie prijs! Bedankt fransje voor de tip.
Goede tip! Vandaag ook geboekt bij Budget met de code U112000. Vanaf Miami airport 17 dagen vanaf 28-07 een midsize SUV voor € 413 ($487). Niet verkeerd.
Was toch even schrikken, want het bedrag wordt in $ afgeschreven (487). Staat wel op de reservering paid online € 487. Dus in euros.
Gelukkig is het bedrag wel in $ afgeschreven, maar waarom laten ze mij altijd zo schrikken met dit soort zaken. Slordig is het wel, maar de prijs is helemaal goed.
Geboekt bij Budget met dezelfde code van 3 augustus t/m 24 augustus een Standard SUV voor € 647,- vanaf Miami Airport. Niet spotgoedkoop maar voor nu een goede prijs vinden wij :o
Graag gedaan Jari, maar de eer moet eigenlijk niet naar mij hoor. Ben zelf aan het zoeken en googelen gegaan omdat ik de autoprijzen voor onze periode zo giga duur vond. Toen kwam ik op oa.a Flyertalk.com, Forumallesamerika.com en nog wat losse sites deze code tegen. Ik vertrouwde het eerst niet helemaal, daarom vroeg ik het hier. Intussen hebben wij zelf ook geboekt en hebben voor 28 dagen (31 maart-28 april)paasvakantie periode, een intermediate SUV Tampa-Tampa gehuurd voor 650 euro. Keurige prijs dacht ik zo.
Ik lees hier en op het autohuren draadje over dat de financiele afhandeling er wat rommelig uit ziet met dollar en euro tekens door elkaar gehaald, maar het bedrag klopt wel, op een onvoordelige wisselkoers/administratiekosten na (bij american express).
Ook ligt het er heel erg aan waar je huurt of er al dan niet verzekeringen etc bij zitten. Deze code lijkt ook iets voordeliger in Florida zelf en wat minder in andere staten/steden. Kwestie van vraag en aanbod bij Budget misschien? Las ergens dat alle verhuurmaatschappijen wel discountcodes hebben maar dat ze zelf per dag of auto kijken hoeveel korting er gegeven wordt naar gelang de drukte.
Maar ik ben wel blij om te lezen dat er zoveel mensen voordeel hebben met de code U112000!
Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.
Ik heb geboekt voor 226 euro en kost nu 473
Las op een ander forum ook al dat de prijs bij iemand bijna verdubbeld was.
Bij mij werkte de code gewoon 17 dagen midsize suv van 10 tot 28 mei voor 443 euro een mooie prijs vonden wij
Ik was aan het kijken hoeveel een auto (minivan) bij budget zou kosten met de code die jullie hier geven. Maar als ik deze code ingeef zijn de verzekeringen niet meer inclusief en als ik die erbij moet boeken komt het duurder uit dan gewoon zonder code.
Inmiddels zijn wij weer thuis van onze rondreis door het zuidoosten van Amerika en is dus de auto van Budget allang weer ingeleverd. We hadden al een hele mooie huurprijs dankzij die kortingscode, maar hoe groot was de verassing toen ik op mijn creditcard afrekening keek: Budget werkt nl met de dollarkoers op moment van inleveren en dat bleek 85 euro in ons voordeel! Kregen we terugbetaald.. Zo is het helemaal leuk huren natuurlijk. Ondanks de nadelige dollarkoers blijkt dit wel in ons voordeel. En aangezien tanken ook al een lachertje was is dat helemaal te gek. Hoe verder we florida uitgingen, hoe goedkoper de benzine prijzen werden, tot zelfs $1,89 per gallon.
Dat is zeker een mooie opsteker!! Ik zie als ik naar mijn reservering ga voor in juli ook een estimated balance van USD - 75.00 waarbij het bedrag dat ik al in euros vooraf heb betaald inderdaad hoger is dan op de rekening staat, ben benieuwd :)
Ik begon vrij snel na de boeking met estimated balance van $19,01 en dat zag ik alsmaar oplopen naarmate de dollarkoers ongunstiger werd. Uiteindelijk was het op t laatst ongeveer $91, omgerekend dus die 85 euro.
Hoi Fransje,
Ook ik zie in mijn boeking in een estimated balance staan van - $30. Echter heb ik al vooraf betaald (achteraf niet zo handig maar toch!). Heb jij ook vooraf betaald?
ja, ik had ook het hele bedrag gelijk betaald. kon kiezen tussen vooraf
of ter plekke. Is dus in mijn voordeel geweest want ter plekke zou zowieso veel hoger zijn uitgevallen met de ongunstige dollar.
Dat zou een hele leuke meevaller zijn en de autohuur nog goedkoper maken (en het was met die code al zo aantrekkelijk :)) Nog meer benieuwd :D
Wij hebben gisteren onze auto mogen ophalen op MCO bij Budget, na wat spookverhalen gelezen te hebben op internet extra voorzichtig.. Achteraf maar goed ook! Gelukkig niet hoeven te wachten en onze reservering laten zien, aangegeven dat we een gratis upgrade hadden en dit was allemaal goed, vervolgens viel het mij op dat ik geen vragen kreeg met betrekking tot extra's zoals verzekeringen, radio, etc. etc. Daarna kreeg ik het contract en zag 134 dollar op de rekening staan buiten mijn voorafbetaalde pakket op, ik vroeg vervolgens wat dit was en kreeg als antwoord dat dit een deposit is voor het huren.. Leek mij goed en na het contract aan, niet getekend! Toch geen goed gevoel erbij en vervolgens bij het uitrijden aan de medewerker gevraagd of dit klopte en vertelde ons dat hij in de computer zag dat er Sirius Radio extra was aangekruist en een verzekering, terwijl zij dit niet gevraagd had! Wij dus weer terug naar binnen en gevraagd hoe het zat, enige wat ze zei was OK en maakte vervolgens een nieuw contract en liet zien dat er nu inderdaad geen extra kosten buiten het pakket zetten.. Ook wij waren er bijna ingetuimd maar nog net op tijd, dus let goed op bij het ophalen van de auto en check zelf alles goed als je het niet vertrouwd!
Eigenlijk erg he dat je zo moet opletten bij auto huur.
Ik sta ook altijd alles door te nemen, en alles nakijken.
Eigenlijk zou het niet zo mogen.
Maar wij hebben ook 30 euro teruggekregen van budget.
Nu is de goedkope autohuur nog goedkoper!!!
Wij hebben geen goede ervaringen met Budget. Hadden een pre paid boeking gedaan. Bij aankomst in Phoenix wilde ze ons meer dan $ 260 bij laten betalen. We haalden de Auto een uurtje later op, dat was volgens de medewerkster de reden voor de verhoging.
toen wij zeiden dat dit onzin was , zei ze: nee, het is vliegveldtax van 48%. Toen was de prijs op hun site weer niet correct geweest.
Wij hebben toen de manager erbij laten halen, deze heeft het toen in orde gemaakt.
Toen ik mijn cc checkte, hadden ze het hele huurbedrag + de $ 260 als borg gereserveerd. Weer gebeld met Budget, dat was normaal volgens hun.
Dus meer dan $ 1000 niet kunnen gebruiken tijdens onze rondreis.
Bij het terugbrengen waren we extra oplettend, en jawel, afrekening was $ 260.
Weer naar de balie, en weer de manager.
Uiteindelijk de afrekening op $0
Tot nu toe is er niks meer ingehouden , maar ik blijf opletten.
Wij huren ieder jaar een auto in de States en dit was ons ook nog nooit gebeurd. Was onze eerste keer bij Budget.
Omdat wij een wijziging in de terugvlucht hebben wil ik de boeking veranderen in 3 uur later terugbrengen.
Nou, net geprobeerd online de reservering aan te passen naar 3 uur later terugbrengen. En er komt idd een nieuw tarief voor de complete boeking.
En niet een kleine wijziging maar bijna het 3 dubbele!!! ik heb nu 224 euro betaald en nu zou het 608 euro worden!!.
Niet normaal toch?
iemand nog ideeën wat te doen? Wat gebeurd er als ik de auto zonder wat te zeggen 3 uur later terug breng?
Ga je de auto ook 3 uur later wegbrengen als dat je hem gehaald hebt?
Als je namelijk de auto huurt om 16:00 uur betaal je ook tot de afleverdag 16:00 uur, ook al geef jij aan dat je hem bijv om 12 uur al inlevert.
Ik hoop dat je het snapt want ik vind het moeilijk uitleggen.
Mijn voorbeeld wij hadden een auto gehuurd die we om 16:00 uur huurde, op de terug reis dag aangegeven deze om 18:00 uur in te leveren.
Maar eigenlijk hadden we dus een dag langer betaald. Omdat we vertraging hadden niet om 18:00 uur ingeleverd maar om 19:00 uur.
Hier over gebeld was geen probleem, want de auto was toch tot de volgende dag betaald.
De regels verschillen volgens mij sterk per verhuurder, maar vaak betaal je na een half uur 1 dag extra.
Ik zou ze gewoon even bellen:D
Ik zit niet binnen de 24 uur(dat is wat jij bedoeld)
Zie op hun site dat als je de auto te laat terugbrengt je een full day late charge+tax moet betalen.
Vanmiddag maar ff op de live chat erachter zien te komen hoeveel dat dan is.
Gewoon afwachten wat er ter plaatse gebeurt, want het geheel is afhankelijk van het tijdstip van huren.
ALTIJD controleren welk tijdstip er op het contract staat en of dit wel de juiste tijd is waarop je de auto daadwerkelijk ophaalt.
Meestal kom je dan wel gunstig uit.Autoverhuur: 1 dag = 24 uur.
Dit is bij iedere verhuurder hetzelfde.
Vaak geldt er een "Grace Period" meestal is dat een uurtje...
@corrus, we komen om 2.50 pm aan met een binnenlandse vlucht. En ik heb opgegeven dat we de auto om 4.15 uur ophalen en ook om 4.15 pm weer inleveren.
Dus denk niet dat we 'm later ophalen, of de vlucht moet vertraagd zijn.
Wil graag wel van de voren weten wat die "late charges" zijn.
Als het te duur is kunnen we wat anders bedenken, bv de auto toch om 4.15 terug brengen.
Wij hebben door files de auto 1 uur te laat ingeleverd in New York en kregen een extra dag berekend. Je kunt het gokken en anders die extra dag betalen. Wij moesten voor de extra tijd $ 41,00 ex tax betalen. Dit was bij National.
Poeh, das een hoop geld.
Do late-return fees apply?
Answer: Vehicles are rented on a daily (24-hour) basis. There is a 29-minute grace period for returns. After 30 minutes late, hourly car rate charges and taxes may apply. After 90 minutes late, full-day late charges and taxes may apply. After 7 hours late, if you didn't call to extend your rental, an additional $10/day late fee applies. There is no grace period for rental fees, surcharges and optional equipment or protections charges. Full-day late charges will apply for these items.
Bron: http://goo.gl/IBHLB7
Dat had ik idd ook al gevonden, maar daar wordt dus geen bedrag genoemd.
edit: antwoord op fb gehad. Ze adviseren om Budget op SFO op te bellen om daar het tarief te vragen.
Denk dat ik het maar probeer te regelen als we de auto ophalen en dan beslissen wat we doen.
Ook wij hebben het probleem dat onze vluchttijden veranderd zijn. De terugvlucht is nu al 3 uur later.
Ik heb hier ook met Budget contact opgenomen en die vertelde mij ook dat het $164 dollar kostte om de tijd te veranderen. Ik vind deze prijzen echt absurd, maar durf het risico ook niet
te nemen om maar af te wachten wat er gebeurd als ik hem daadwerkelijk later inlever. Heb al gekeken wat het kost om voor 1 dag een auto te huren en dat is rond de 30 euro.
Dan lever ik liever de 1e auto een dag eerder in..
Vind het allemaal een hoop geld voor die 3 uurtjes later afleveren zeg
Echt belachelijk die prijzen. Als je toch al in de buurt bent kun je idd de auto op tijd inleveren en er weer 1 voor een dag huren.
Ik bedenk al wel opties maar ga zoals ik hierboven al zei afwachten tot we de auto ophalen. Misschien heeft onze vlucht waar we mee aankomen vertraging zodat we de auto later ophalen en dus ook later terug kunnen brengen.
Er zijn bij het vliegveld ook hotels waar je een 1/2 dag een kamer kunt huren bv Travelodge lax. Dat hou ik ook ff in het achterhoofd, zouden we eventueel nog een paar uur bij het zwembad kunnen zitten.
Ja ik snap ook niet waarom die prijzen zo hoog zijn. Je huurt er in principe een dag bij, maar op dat moment is de dagprijs wel erg hoog.
Wij wachten het ook nog even af hoor Hannie, tijden kunnen zelfs tijdens de vakantie nog wijzigen. We houden het daar gewoon in de gaten en mocht de tijd niet meer wijzigen dan brengen we de auto eerder terug. We reizen een dag eerder vanuit Clermont naar Ft Lauderdale maar dat doen we dan even via Miami om de auto daar in te leveren. Zo ver ligt het niet van elkaar vandaan. Maar het is wel een gepuzzel allemaal zeg
Kun je nu nog een nieuwe boeking maken tegen dezelfde prijs? Annuleren bij Budget is 10 dollar, dus misschien kun je de oude reservering annuleren en opnieuw boeken. Neem ook het eventuele koersverlies mee als hè al betaald hebt om te kijken wat goedkoper is.
Heb ik uiteraard naar gekeken. Nieuwe boeking kost bijna 2x zoveel als ik ervoor betaald heb. Dus dat is geen optie.
Ook ik heb daar al naar gekeken, en de auto is nu €200 duurder.. Dus helaas gaat dat hem ook niet worden.
Even op de bekende site kijken:
https://www.sunpass.com/rentalcar
Wij hebben bij Budget een auto gehuurd voor eind deze maand. Ik vroeg mij nu af of je deze ook zelf mag uitkiezen zoals bij alamo of wordt er je een auto toegewezen?
Misschien dat het per vliegveld verschilt maar wij zijn in Juli op Miami geland en daar stond een auto voor ons klaar.
We konden niet zelf uitzoeken. Kregen een parkeervak met nummer door aan de balie. ( auto was wel een type groter als wat we gereserveerd hadden )
In Tampa konden we ook niet zelf kiezen.
In Orlando MCO konden we zelf ook geen auto uitzoeken, we kregen een parkeervak met een nummer aan de balie.
Ook wij konden in Miami een paar weken geleden geen auto uitzoeken maar kregen een auto toegewezen.Ze hadden er maar 1 staan in de klasse die wij gehuurd hadden en toen we aan het overleggen waren voor een andere auto was die ook weg......na een half uurtje wachten kregen we een auto van een klasse hoger mee. Blijkbaar is het tekort aan auto's in Miami een vaker voorkomend probleem want ik had dat al eerder gelezen op een blog. Maar......alles wordt opgelost je moet misschien even geduld hebben :).