Bedankt! Ik ben echter alweer terug in ons spreekwoordelijk koude kikkerlandje, maar m'n trip zit gelukkig nog stevig verankerd in mijn geheugen. M'n mini-blog al gezien? (zie reisverslagen.)
Teo Oortman, van American Vacations, schreef me al dat wifi nog niet veel voorkomt in villa's. dus je hebt gelijk, vraag specifiek naar wifi IN de villa als je dat wilt. Ik had het ook graag willen hebben, maar gelukkig was het clubhuis zeer dichtbij, en bovendien maak je zo kans op leuke contacten met mede-reizigers, wat nauwelijks gebeurt als je op jezelf blijft.
En ja, die vrachtwagens....daar dacht ik ook nog aan nadat ik m'n vorige bericht had geschreven. Die zijn een verhaal apart wat snelheid betreft. Ga die vooral niet hinderen ;-)
07-05-09, 17:52
PENPE
Re: Westridge, hampton lake, highland reserve
- Het invoegen op de 192 en 27 is inderdaad altijd weer een actie waarbij
je altijd heel goed de snelheid vh naderende voertuig moet inschatten.
( Vorig jaar 2x aan de 27 verbleven en regelmatig ongelukken gezien )
:cool: Maar wel een goede reden om de kick-down vd automaat te testen
- Vorig jaar heb ik op Hampton Lakes & Highlands Reserve gezeten maar
op beide lokaties heb ik geen (onbeveiligd) wi-fi uit de lucht kunnen plukken.
Als service van de managementcompany kreeg ik in april vd villa op Hampton
Lakes een "dongle" te leen, de villa op Highlands Reserve in september hadden
wij
geboekt incl wi-fi dus dat was geen probleem.
- Over 4 weken gaan we weer ( Sandy Ridge ) en hebben wederom wi-fi \\:D/
Groetjes,
Pieter
08-05-09, 17:26
ekkie50
Leuk Pieter, ga jij ook een blog bijhouden?
De Chevy HHR die ik dit keer huurde had een leuk foefje onder de motorkap; het is niet echt een kick-down want ik trapte het gaspedaal niet door, maar een soort turbo. Bij het optrekken voelde je op een gegeven moment die extra power erbij komen, en daarmee kwam ik snel in de pas met die vrachtwagen met sinaasappelen achter me ;-)
09-05-09, 01:27
PENPE
De Chevy Tahoe van ons had ook een "foefje" onder de motorkap : een 5.7 Liter V8 motor :-\"
Wat de weblog betreft, die is inmiddels al begonnen ( zie onderaan bericht )