Dat is juist helemaal niet erg. Disney World is zo'n groot park dat je wel MOET plannen. Hier zijn hele boeken over te vinden..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chanty
Afdrukvoorbeeld
Dat is juist helemaal niet erg. Disney World is zo'n groot park dat je wel MOET plannen. Hier zijn hele boeken over te vinden..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chanty
't Is vakantie, niks moet, alles kan. En komen we er deze keer niet aan toe, dan komt het misschien de volgende keer wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Dit jaar geldt dat voor ons nog meer dan andere jaren. We zxijn alledrie erg moe van een druk jaar, dus erg toe aan rust. En die rust vinden we juist in Florida. Ondanks het grote aanbod aan attracties en zo. We doen alles lekker rustig aan.
Dat mijn nog steeds niet geheelde pootje ons sowieso dwingt wat rustiger aan te doen .... ach, da's een bijkomstigheidje.
Ben ik helemaal met je eens. Wat ik meer bedoel is dat je je goed voorbereid. Er is daar zoveel te doen. Als je dat allemaal ter plekke nog moet gaan uitzoeken dan is je vakantie al weer om :)
En dat je je schema niet precies volgt is helemaal niet erg :)
Da's waar. Zeker als je voor de eerste keer gaat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Njit
Bij ons loopt het inmiddels iets anders. We plannen bijna niets meer. Huis en auto zijn geregeld, twee dagen honkbal zijn geregeld, 10-daagse Disney-tickets zijn geregeld (wanneer we naar de parken gaan? geen idee!) en voor de rest zien we het allemaal wel weer .....
O ja, natuurlijk is de lunch met Marisca geregeld (door haar ... :D ). Daar kijken we echt naar uit. :!: :!: :!:
Wij zijn sinds vrijdag terug uit Florida!! Wij hadden een 10 dagenpas met 6 extra's die wij op moesten maken in 14 dagen. Wij hebben alles gebruikt en nog niet alles gezien. Wij hebben nog met mensen gesproken die Orlando in een week hebben gedaan. Alle "verplichte" nummers hebben gedaan maar hierna echt helemaal bekaf waren en het op deze manier niet meer zouden doen. Als je de mogelijkheid hebt dan zou ik zeker proberen het wat rustiger te doen, af een toe een luierdag invoegen. Het verschil in geld tussen een 5 en een 10 dagenpas is niet zo groot. Lange dagen maken in de disneyparken is echt heel erg vermoeiend, vooral als je kinderen bij je hebt. Als je in een Disneyresort verblijft zou ik ook zeker gebruik maken van de extra magical hours. Het is dan echt heel veel rustiger, minder warm, kortere of helemaal geen wijttijden. Ik vond dit echt ideaal.
Nicole :lol: 8) :D :wink:
Je hebt Morning Extra Magic Hours en Evening Extra Magic Hours. In de ochtend, gaat dan het park 1 uur eerder open? S'avonds 3 uur langer open?
Correct. Dit geld alleen voor mensen die in een Disney hotel verblijven!
Zie hier voor de uitleg: Link
Het is wel handig om voor jezelf te beslissen of je de ochtend of de avond magical hours het fijnst vind. Als je ze beide wilt doen worden het wel erg lange dagen. Wij vonden ook de magical hours van typhoon lagoon erg fijn. (zaterdagavond 19.00-22.00) Hebben wij 2 keer gedaan. De kids vonden dit echt geweldig. De magical hours van magic kingdom zijn van 23.00-2.00 erg laat maar wel erg fijn.
Nicole :lol: :) :D :wink:
De komende twee weken ga ik ervaren hoeveel dagen je nodig hebt met een mank pootje. Aangezien m'n gescheurde enkelbanden nog niet goed genoeg geheeld zijn, m'n achillespees ontstoken is en m'n kleine teen waarschijnlijk gebroken (ja, allemaal aan dezelfde linkervoet) heb ik m'n kruk maar meegenomen en ga ik maar een rolstoel huren bij Disney.
Morgen de eerste van de tien dagen (base-ticket) Disney ....
Hallo allemaal,
Als we naar Florida, Orlando gaan willen we ook graag een bezoekje brengen aan Disney World. Maar er is daar ZO veel te doen...
Hoeveel dagen heb je minimaal nodig om zo'n beetje alles gezien en gedaan te hebben daar?
Groetjes Aritha\\:D/