Re: Reisschema Coyote en Lelie: Orlando
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Als je wel je villa-adres van te voren wil weten zou je kunnen overwegen om particulier te huren. Dan doen wij ook al enige jaren naar volle tevredenheid.
Sites daarvoor zijn bijv.
www.villas2000.com en vooral
www.vrbo.com .
Je kunt dan zelf je wijk en villa uitzoeken, inclusief de faciliteiten die de villa te bieden heeft (internet, jacuzzi etc.).
Voor ons is het niet heel belangrijk om van te voren te weten waar we precies zitten. Dit is voor ons beide nieuw en we hebben dus ook nog geen idee welk gebied/community beter zou zijn, al neem ik aan dat de aangeboden villa's in goede wijken zitten. Nogmaals, het aanbod van USA Fun Vacations ziet er goed uit en er wordt vlot gereageerd. Nog even afwachten of AV met een leuke aanbieding komt.
Ik heb al even op één van bovenstaande sites gekeken. Een enorm aanbod. Zoveel zelfs dat je door de bomen het bos niet meer ziet. :-k Als je al bekend bent met deze gebieden is het denk ik al wat eenvoudiger om gericht te zoeken.
Is het niet zo dat je via particulier in de regel meer kwijt bent? Ook lijken de villa's die ik bekeken heb wat 'ouder' (Nieuwe zullen er wellicht ook zijn maar nog niet tegengekomen). Hoeft geen probleem te zijn maar als ik afga op de omschrijving van het type villa die we uitgezocht hebben op USA Fun Vacations, zijn die wat nieuwer en dat willen we graag.
Roland
Ik zou eerder gaan voor rechtstreeks bij de eigenaar huren.
Geen extra commissie te betalen aan tussenpersonen dus goedkoper.
Je weet op voorhand op welk adres je zit dus kan je op voorhand via een routeplanner zien hoever je van de parken of wat je wil zien zit.
Hou ook rekening dat bij vele kantoren je de sleutel enkel kan afhalen tijdens kantoor uren.
De meeste vluchten komen na 5pm aan en dan heb je pech en kan je de éérste nacht nog een hotel boeken.
Zeg Roland, de prijs voor de tickets is echt wel goedkoop, mag ik weten waar je die gevonden hebt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
disney-golf
Zeg Roland, de prijs voor de tickets is echt wel goedkoop, mag ik weten waar je die gevonden hebt?
Natuurlijk mag je dat weten. :D
Wij kwamen eerst een leuke prijs tegen via www.vliegwinkel.nl. We zouden dan vliegen met US Airways. Die aanbieding was zelfs met een extra korting van EUR 20. Dit zagen we vorige week zaterdag maar konden niet eerder boeken dan de maandag erop aangezien ik eerst officieel vrij wilde vragen op het werk. Toen dat eenmaal geregeld was, probeerde ik via vliegwinkel.nl te boeken maar zag dat de prijs alweer gestegen was.
Ondertussen had ik ook al rechtstreeks op de site van www.usairways.com gekeken. Ook daar waren de tickets goedkoop. Wel moest ik nog met wat dagen schuiven. Zo wilden wij in eerste instantie vertrekken op za. 14 maart en terugkeren op za. 28 maart. Voor die periode kwam er geen goedkoop ticket tevoorschijn. Toen geprobeerd op zo. 15 maart heen en op za. 28 maart terug, dat lukte wel voor slechts EUR 378,15 p.p. (all in). \\:D/
Overigens zou je ook de site van www.connections.be in de gaten moeten houden, misschien zelfs abonneren op de nieuwsbrief. Ik heb daar al enkele malen leuke aanbiedingen voor tickets onder de EUR 400 gezien. Vertrek vanaf Brussel.
Succes ermee!
Roland
Wij hebben voor Oktober ook bij US Airways geboekt. Helaas wel € 100,- p/p duurder dan jullie, omdat we niet flexibel konden zoeken. De villa was al geboekt, vandaar.
Voor de volgende trip (2010) gaan we het andersom doen, eerst een ticket voor de meest gunstige prijs, en dan accomodatie boeken, in de hoop dat de gewenste nog beschikbaar is.
Al moet dat 330 dagen van te voren wel lukken :-)
Dank je wel. :-D
Vandaag de laatste spullen inpakken. Ook kunnen we straks al online inchecken. Ben benieuwd of dat morgenochtend ook scheelt in het wachten.
Voor de rest zijn we er helemaal klaar voor. Moet zeggen dat we uitstekend geholpen zijn door USA Fun Vacations waar we de villa gehuurd hebben. Alle reisbescheiden waren een paar dagen na betaling van de reissom al binnen en verder hebben ze steeds heel snel gereageerd toen we nog aan het beslissen waren welke villa het zou worden. Nu nog afwachten waar we terecht komen. Als het goed is liggen onze bescheiden klaar bij het sleuteladres morgenavond. :grin:
De huurauto hebben we geregeld (rechtstreeks via Hotelplan) bij Hertz, eentje uit de Fun Collectie. Het is de Ford Mustang Cabrio geworden. Ik vind dat zo'n geweldige auto dat ik die graag voor deze 2 weken wilde huren. =D>
We hebben niet echt een gepland schema voor de komende 2 weken. We hebben een 'draaiboek' gemaakt met veel bezienswaardigheden die we kunnen bezoeken. Het moet vooral een relax vakantie worden met lekker shoppen en zo af en toe ook een dagje bij het zwembad van onze villa. 8-)
Roland