Re: Auto huren onder de 25 jaar
Hoi,
Mijn advies is om bij het reisburo reisgidsen van de verschillende touroperators. In de reisgidsen vinden jullie de huurvoorwaarden. Het reisburo kan jullie helpen/adviseren welk pakket jullie nodig hebben.
Ik weet niet of jullie de trip bij een reisburo willen gaan boeken of alles via internet.
Wij hebben bij het reisburo een compleet pakket geboekt bij Holland International (vluchten, hotels en de huurauto alamo, pakket gold). Daarnaast hebben wij van het reisburo/touroperator goede adviezen gehad over het huren van de auto. In jullie geval komen is zeker Underage pakket bij Alamo nodig (2e bestuurder) . Ik weet niet wat de kosten voor de 1e bestuurder onder de 25 zijn.
Heel veel plezier met jullie reisvoorbereidingen:-P
Gr Susie One
Dank je voor de reactie,
Heb de test gedaan op http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...kage=u25&sz=so
van 1 april tot 8 april met een gewone 2 deurs(hebben niet meer nodig) en daar kom ik uit aan een prijs van 181 euro. Dit is met een U25 special.
Heb op dit forum een site gevonden http://www.usrentacar.co.uk/
Hier zie je al de prijzen van de verschillende bedrijven. Alsook kan je hier de leeftijd in vullen.
Test 1 : Van 1 april tot 8 april en leeftijd 23 kom ik uit bij de goedkoopste wagen 144,18 euro en de duurste 392,04 euro.
Test 2 : van 1 april tot 8 april en leeftijd 28 kom ik uit bij de goedkooptste wagen
144,18 euro en de duurste 392,04 euro.
Als ik nu een bestelling doe op de 2de website zullen ze ons dan extra geld vragen als we terplaatste zijn?
Of moet ik mijn bestelling doen via website 2 en zijn al de kosten dan inbegrepen?
We zouden al onze boekingen doen via internet.Zo hebben we dit ook gedaan met de vliegtickets.
We zouden zo weinig mogelijk geld willen uitgeven aan hotels of motels.
Misschien is het goedkoopste voor ons wel een jeugdherg?
dank je
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
iedereen is gek
Als ik nu een bestelling doe op de 2de website zullen ze ons dan extra geld vragen als we terplaatste zijn?
JA.
Als je verder gaat met de reservering krijg je bijv:
Supplier : Alamo Rent A Car Drivers Between : 21- 24 (Years)Local Fee Per Day: 25.00 (USD)+ taxes Drivers aged 21-24 will be required to pay a "Young Drivers Fee" of $25 dollars per day per driver plus tax. U.S. Rent A Car recommends that drivers aged 21-24 select a vehicle with our suppliers U-Save Car Rental or Budget Rent A Car (and select the appropriate Insurance upgrade), if applicable, who do not incur such a fee.
De laatste zin kan nuttig zijn voor je, kan je wellicht geld besparen.
Succes
Knaapje