Heeft iemand een idee waarom de site van Mapleleaftickets niet werkt?
Ik krijg iets van account verlopen maar die heb ik niet eens.
Wij vertrekken aankomende dinsdag naar de US en ik wil graag het adres nog even noteren.
Alvast bedankt,
Dennis
Afdrukvoorbeeld
Heeft iemand een idee waarom de site van Mapleleaftickets niet werkt?
Ik krijg iets van account verlopen maar die heb ik niet eens.
Wij vertrekken aankomende dinsdag naar de US en ik wil graag het adres nog even noteren.
Alvast bedankt,
Dennis
Lijkt erop dat ze de rekening van de internet provider niet betaald hebben. Gok dat dit na het weekend wel weer verholpen zal zijn als ze tenminste nog steeds bestaan :) Anders heb je een probleem denk ik...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis545
Gelukkig bestaat er nog zoiets als Google Cache:
Maple Leaf Visitors Info Center
4647 West Hwy. US 192
Located Between Hwy. Mile Markers 13-14
Kissimmee, FL 34746
Local or outside the US (407)396-0300
Fax (407)396-4127
Toll-Free 1-800-841-2837
Office hours 8:00AM - 6:00PM 7 days a week
We are located a 1/4 mile from Medieval Times on the opposite side, between mile markers 13 and 14. On the property of the Maple Leaf Inn...in between the Sun Florida Inn and the Record "Parkside Inn and Suites" Motel, directly across the street from the 'Citgo' gas station.
Ik heb het aangedurfd om mijn 5-daagse Flextickets via internet te bestellen bij UnderCoverTourist. Die berekenen geen verzendkosten en totaal kwam dat bij mij uit op $ 598 (in euro's zie ik binnenkort op m'n creditcardafrekening wel), voor 2 volwassenen en 1 kind. Na iets meer dan een week kreeg ik ze keurig per air-mail toegestuurd. Kaartjes geseales in plastic, met het verzoek erop om goed te controleren of het de juiste kaartjes zijn. Want als je het plasticje openmaakt, kun je ze niet meer retourneren. Gelukkig waren alle kaartjes juist!!
Ik zie er erg naar uit om eindelijk beide Universals en Wet 'n Wild te bezoeken, die hebben we steeds maar uitgesteld en bewaard voor als m'n zoon oud genoeg is (nu issie 5, langer wachten ging niet meer). Seaworld en Busch Gardens hebben we al eerder gedaan, en daar gaan we dan ook met groot plezier weer naartoe. Helaas gelden de tickets maar 2 weken, en ik ben 3 weken in Orlando ..... Balen, moet ik weer naar het honkbal toe en zo (zie betreffende topic). :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Dit kost $ 99,-,voor $ 20,- meer heb je een jaarkaart en kun je gaan wanneer en zoveel je wil en kun kopen waneer je maar wil want een jaarkaart kun je het hele jaar door kopenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inge
Annual Passes
power pass
Enjoy 1-Year admission to Universal Studios and Islands of Adventure (blackout dates apply) Only $15 more than a 2-day ticket
Only $15 more than a 2-day ticket
All Ages $119.95
PREFERRED annual pass
365 Days of admission to Universal Studiosand Islands or Adventure (No blackout dates!)
Free Self Parking
Discounts on Food, Merchandise and Hotels
All Ages $179.95
Op de originele Universal website
Eric
Karen,
Wij zij n in de mei vacantie in orlando en parken geweest. Voor de kaarten van disney kan je combinatie kortingen krijgen. Voor de andere parken veel minder. Wij hebben nog 2 volwssene kaarten voor Sea World over. Als je direct na de kasse even een foto op je kaart laat zetten mag je de 2e dag zelfs gratis. Wat mij betreft mag je die kaarten voor de helft van de prijs hebben. Ons hadden ze vooraf niet gemeld dat de 2e dag gratis was waardoor we dus kaarten teveel hadden gekocht. Het is absoluut een belevenis.
Ben
ps Ik woon in Dongen. Email b.g.binnekamp@home.nl
Er zijn genoeg opties:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door binnekamp
- * Orlando Flexticket 4 parken (14 dagen Universal, Islands of Adventure, Seaworld en Wet 'n Wild + Universal CityWalk)
* Orlando Flexticket 5 parken (14 dagen idem, plus Busch Gardens Tampa)
* Two-day-two-park-ticket (2 dagen Universal Studios en Islands of Adventuren, 3e dag gratis Plus 7 dagen Universal CityWalk)
* Seaworld / Busch Gardens Value Ticket (elk van deze parken één dag)
* etc.
Gewoon even kijken bij www.undercovertourist.com of één van de vele andee ticketcenters.
Of je offert (als je daar tijd voor hebt) een ochtendje op aan timeshare. Veelal worden er dan aantrekkelijke kortingen geboden voor combi-tickets. Wij hadden bijvoorbeeld eem flexpas (7 dagen) voor SeaWorld, Universal, Islands of Adventure en Wet 'n Wild voor 121 dollar (ipv 242 dollar) p.p.
Waar kun je het beste de combipassen voor Seaworld, Universal etc kopen?
Wij gaan 29 april voor 2 weken naar Florida. Nu willen we online via seaworld.com of commerce.4adventure.com online 4 x 14 daagse tickets kopen voor 4 parken. Dan betaal je direct met je creditcard en krijg je de tickets thuis in Nederland toegestuurd binnen 6 tot 8 werkdagen.
Is dit save?? Het gaat om 691 $ dus niet niks. Welk risico lopen wij en wat doe je als de tickets maar niet komen maar wel direct je geld is afgeschreven.
Heeft iemand met deze wijze van tickets bestellen al ervaring??