Re: Hotel gezocht in Key West
Bedankt Eric,
Voor je reactie.
Beide Hotel lijken mij niet verkeerd. Prijzen liggen ver boven de 100 Dollar, maar dit is geen reden om Key West dan maar niet te bezoeken. We zijn er 2 maal eerder geweest, en dit is een plaats die je gewoon in je vakantie moet proberen in te plannen.
Beide Hotels hebben nog kamers vrij. Ik denk dat ik zeker op voorhand zal gaan boeken.
thx,
Pascal
Onder de 100 BUCKS een hotel op Key West . Volgens mij moet je dan 80 miles zuidelijker naar Cuba voor gaan. Key west is erg duur geworden. En bij elke Hurricane wordt het eiland nog ontruimd ook en dat kost ook veel geld aan de horeca daar die ze op andere tijden weer terug moeten verdienen. Wij probeerden rond de kerst iets te boeken voor 1 nacht en vonden niets onder de $ 250 . Dus als iemand echt goedkope adressen weet horen wij het ook graag !
Blue Lagoon Motel
(305) 296-1043
Als je het daar niet onder de $100.00 krijgt dan zal het wel op het hele eiland onmogelijk zijn.
Re: wie kan mij helpen bij het boeken van een hotel op Key West
Een andere suggestie:
Om de hoek van Duval street in Amelia street, Douglas House.
http://travel.yahoo.com/p-hotel-1225...ouglas_house-i
http://www.douglashouse.com/
Ben hier zelf een paar jaar geleden geweest. Bestaat uit een paar huizen naast elkaar met erachter een tuin met vijvers en daar weer achter een paar "suites" bestaande uit vrijstaande tuinhuizen.
Kleinschalig met ontbijt en toen goed verzorgd en ruim. Ik had een kamer met keuken en aparte zit- en slaapkamer voor zo'n $ 70 in laagseizoen, dus voor je genoemde $ 125 zal het wel lukken.
Ik heb de kamers toen geboekt bij een van de touristoffices langs de weg op een van de hogere Keys, maar nu kan het ook via internet.
Succes
Knaapje.
Re: wie kan mij helpen bij het boeken van een hotel op Key West
Bedankt Knaapje voor de tip.
Ik heb vanavond geboekt. Wij gaan 2 nachten slapen in het Douglashouse:) Enwel op 1 Mei t/m 3 Mei.
Ben benieuwd hoe het hotel zal zijn. Ziet er ieder geval niet verkeerd uit. Bedankt voor de tip =D>
Wij gaan naar Crowne Plaza La Concha ligt aan duvalstreet prijs is ongeveer € 172,- per nacht
Heb vandaag The Inn at Key West geboekt.
Ligt jammer genoeg niet in het centrum.
Heb nog getwijfeld tussen het Southernmost hotel, maar de keuze is toch op bovenstaand hotel gevallen.
Mij vrouw heeft de keuze bepaald.
Dan maar iedere dag met de auto of taxi naar het centrum.
Het hotel ziet er mooi uit en heeft een geweldig zwembad.
http://www.theinnatkeywest.com/
Prijs viel ook nog wel mee 129 euroos zonder ontbijt.
Groet,
Pascal
nee dit is wel per persoon. Ik heb het even gecheckt. Het hotel ziet er echt geweldig uit. Het is inderdaad prijzig, maar tijdens onze rondrit zitten we ook in hotels van €28,- pp dus dat trekt het weer recht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pascalbrouwers
Heb vandaag The Inn at Key West geboekt.
Ziet er schitterend uit. Je hebt trouwens een shuttlebus die van de diverse hotels naar het centrum rijd, de folders liggen vast wel bij de receptie.
Laten jullie even horen hoe het bevallen is?
Eric