wij doen dat ook ja, wij starten in miami en reizen dan naar orlando waar we weer het vliegtuig nemen.
veel plezxier met de voorbereidingen
Afdrukvoorbeeld
wij doen dat ook ja, wij starten in miami en reizen dan naar orlando waar we weer het vliegtuig nemen.
veel plezxier met de voorbereidingen
De mogelijkheid om vanaf een ander vliegveld te vertrekken dan waar je aankomt vind je in bijna geen enkele reisgids, je moet er echt zelf naar vragen bij de reisorganisaties. Als je via internet wilt boeken (vliegwinkel, cheaptickets of zo) dan kun je dit wel al zelf aangeven.
Tickets kun je meestal 300 dagen van tevoren reserveren. Vroeg boeken kan voordelig zijn, maar het komt ook voor dat maatschappijen de laatste stoelen vol willen krijgen een aantal weken voor vrtrek. Zo heb ik voor dit jaar erg vroeg geboekt en zag ik tot mijn verdriet een maand voor vertrek een actie van United voorbijkomen: economy boeken en businessclass vliegen ..... en het was nog voor mijn vluchtdagen beschikbaar .... BALEN!!
Discussie over welke auto huren: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2499
Hier gaat het toch over vliegen naar Miami of Orlando, of heb ik even wat gemist?
Vliegen, vliegjes -- wat is het verschil :)
Hayhay
Dit is ons reisschema voor komende zomer:
- vliegen: amsterdam - washington
- Washinton 5 dagen
- vliegen naar Miami
- Miami 2 dagen
- met de auto naar Orlando
- Orlando 12 dagen
iemand nog tips???
Lijkt me een prima programma, die 5 dagen Washington lijken me een mooi tegenwicht aan de kleine 2 weken Orlando.
Voor wat meer tips moet je toch wat meer details geven, samenstelling van de groep, waar houden jullie van, villa of hotel...
Het meeste kom je eigenlijk te weten door de reisverslagen eens door te snuffelen. Voor het Washington deel kijk ook eens op het Alles Amerika forum. Vooral Petra E. kan je veel info over Washington geven.
Eric