Leuk om te zien dat jouw schema nu vorm begint te krijgen. Wat wel opvalt is dat je de Zwembaden na het bezoek aan de parken plant. Ik weet niet hoe het met je conditie is, maar je zou deze tussen het bezoek aan de parken in kunnen plannen, zodat je tussendoor even op adem kunt komen. Ook ga je twee dagen achter elkaar naar MK, heb je daar een speciale reden voor? Animal Kingdom sluit vrij vroeg, waarom zou je dit park niet tussen twee dagen MK bezoeken? Enne, gaan we niet shoppen:-\":-\"?
Nu je al wat langer op het forum bent, lijkt het mij goed je op de zoekfunctie te wijzen. Op heel veel vragen kan je het antwoord vinden, door zelf even te zoeken. De onderwerpen die je aansnijdt, zijn echt al meerdere keren aan de orde geweest. In zijn antwoord (5 juni) geeft Dr. Phlox je zelfs een internetadres voor Universal. Heb je daar al eens gekeken? Hier vind je volgens mij het antwoord op je vraag, je kunt de verschillende tickets met elkaar vergelijken en de prijzen zien. Zoals jouw planning er nu uitziet, lijkt een 2 day 2 park ticket voor jou een alternatief voor het 7 day ticket dat Dr. Phlox je aanraadde. Kijk hier http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112 eens voor de mogelijheden voor Disneytickets. Als je er niet uitkomt, of je wil je beslissing nog eens voorleggen aan het forum, dan kan je dat gerust doen.
Succes met de zoektocht :wink: