Welk park bedoel je met WDW?
WDW staat voor Walt Disneyworld dus dat is geen park op zich. Of bedoel je héél WDW :-k
Afdrukvoorbeeld
Nou Sonja, dat laaste dacht ik namelijk ook..............geen parken dus.
Maar ja misschien bedoelt ze inderdaad maar 1 park??
Gr. Monique
Ik denk dat jullie toch een héél verkeerd beeld hebben van Disneyworld (datzelfde geldt voor René Frankrijk).
En als je van dieren houd, dan moet je zeker naar Animal Kingdom gaan, ook in Disneyworld.
En er is nog zoveel meer...Epcot is bv. ook geweldig.
Eric
Ik bedoelde inderdaad Magic Kingdom. Epcot vinden we geweldig en MGM + AK gaan we nog bezoeken en daar verheugen we ons heel erg op.
Sorry voor de verwarring.
Als je bij de douane staat de volgende vragen als volgt beantwoorden:
Reis je alleen?
Nee ik reis met hem (wijst naar vriend)
Wie is dat?
Michel
Wat is ie van je?
Mijn vriend
Weet je het zeker?
Ja
Gelukkig leek de douanier het wel grappig te vinden, en begreep hij ook wel dat ik wat slaperig was. Maar ik kwam een beetje blonT over.
Was pas echt grappig als je op de laatste vraag Nee had beantwoord :)
Leg dat maar eens uit...
Ja hij vroeg ook hoe lang ik hem kende enzo...'t was denk ik ook omdat ik er niet zo oud uit zie (ik ben nu 28 was toen 26) mijn vriend is 9 jaar ouder. Misschien dat ie daarom zo bleef doorvragen.
Ik vond Key West erg tegenvallen. Iedereen is er erg over te spreken. Maar wij vonden het niets. Zijn er wel ook op het laatst van de vakantie geweest, dus misschien dat dat er mee te maken heeft. Zijn veel souvenier shopjes e.d., maar de souveniertjes hadden wij allemaal al ergens anders gezien. Alleen hebben ze overal weer een andere plaatsnaam op een stickertje.
Als je weinig tijd hebt alleen naar Epcot gaan. Vond ik ook heel erg tegenvallen. De vuurwerkshow was super, maar de rest vond ik ook helemaal niets.
Ik weet dat heel veel mensen het hier niet mee eens zijn, iedereen had ons dit park aangeraden, maar voor ons had het niets met Disney te maken.
Wij waren trouwens 23 en 27 en zijn in juni 2007 geweest.