Re: Reisschema Orlando - Orlando 30-04-07 tot 21-05-07 Mandy & Erik
Bedankt voor jullie reacties!!
De reisorganisatie heeft me er ook niks over verteld. Daarom leek het me al onwaarschijnlijk. Een bekende van me was zwaar overtuigd dat het noodzakelijk is. We vertrekken over een week en daardoor was ik bang dat ik het niet meer geregeld kreeg..
Nu het ontkracht is kan ik weer rustig slapen.. ;)
We hadden daarover (int. rijbewijs) zo'n mooi sticky topic, maar helaas werkt de link daarin niet meer (bij mij in ieder geval niet). Even repareren Martijn?
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=1987
Volgens de Amerikaanse ambassade hier in Nederland is het aan te bevelen maar niet verplicht; maar zoals gezegd echt nodig is het niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Erik
Nu moet ik eerlijkheids halve bekennen dat ik een typfout gemaakt heb. We overnachten niet in st-petersburg, maar in Fort Myers beach..:???:
Daar liggen we in het Outrigger beach resort.. Een hotel aan het strand heb ik begrepen...
Wij hebben vorige week nog in het Outriggers overnacht. We zaten in het gedeelte met uitzicht op het strand en ook nog op de begane grond! Het was een ruime kamer met groot kingsize bed en een keukentje. Heerlijk zo vanuit je huisje naar het strand en de zee. Prachtige zonsondergang, het strand werd met en tractor met sleptuig helemaal geschoond. Dit was een plek waar we langer hadden willen blijven. In de omgeving is verder niet veel. Een goede supermarkt is er ook op enkele minuten rijafstand.
Dus genieten maar.