Weet ik heb al veel hotel gekregen via bieden met priceline maar wil graag info over de 2 bovenstaande hotels. Hoop dat iemand me kan helpen :D
Greetz
Afdrukvoorbeeld
Weet ik heb al veel hotel gekregen via bieden met priceline maar wil graag info over de 2 bovenstaande hotels. Hoop dat iemand me kan helpen :D
Greetz
Hoi,
Op dit moment zitten wij in Florida (Clearwater) de bedoeling is naar Fort Myers te gaan en daar een paar nachten te verblijven. Iemand tips met waar je het beste kunt zitten, dus Fort Myers Beach of gewoon Fort Myers? Hotel tips?
Strand iets gevonden bij Estero Blvd
EN dan nog iets in Ft Myers zelf maar dit is aan rivier? Palm beach Blv
Iemand tips/ideen waar het het mooist, leukst is meest te doen? (Heb al gelezen dat we van hieruit makkelijk sanibel en captiva aan kunnen doen, dus ook prettig.
Groetjes vanuit Florida
Wij hebben van de zomer gezeten in het bekende Outrigger Beach Resort aan Estero Blvd. Leuk, wat duurder, maar prima gelegen hotel. Gezellige bar en zwembad aan het mooie strand. Vlakbij een klein winkelcentrum met een paar winkels en een paar kilometer verderop een wandelpier en nog veel meer restaurantjes en winkels. We hebben daar gegeten bij SOB, een restaurant/bar die ik echt kan aanraden, met live muziek.
Hey Thanks, ik had inderdaad Outrigger gevonden maar was inderdaad best prijzig, maar toch voor de keer dat je er dan toch bent was dit zeker wel een optie. We hebben nu echter toch een ander hotel gekozen, hotel direct aan het strand, vanuit het zwembad dat erbij hoort loop je ook zo het strand op. (lees:vanuit het zwembad kijk op zee en strand) Er zitten hier een hoop restaurantjes en barretjes dus we zitten precies goed. Toch thanks voor de tip.
(We hebben hotel: Pierview )
Het Indigo hotel Fort Myers is héél goed en de prijzen zijn heel schappelijk. Het staat in Down Town Fort Myers. Ik ben er verschillende keren geweest en het bevalt me er goed.
Wij zijn 22 jaar geleden op sanibel geweest en toen gezegd dat we er nog eens een paar daagjes heen wilde gaan en dit jaar komt het er dus van.
We gaan er in augustus 2 dagen heen maar zijn op zoek naar een leuk hotel, wie kan ons helpen?
Groetjes carl@
Hoi,
Deze kunnen we aanbevelen. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Revi...d_Florida.html
Hier de top 30
Wij gaan volgende week naar West-End Paradise op Sanibel.
http://www.sanibel-westend.com
Ik laat wel even weten hoe het is geweest!
In Oktober zitten we drie dagen in A Beach’n Place Zal wel terugkoppelen hoe het is verlopen, voor ons ook een uitprobeersel...