Heb nog een alternatief gevonden voor Duck Tours.
http://www.affiliate.viator.com/broc...5512&AUID=1422
Hij is wel wat duurder, maar duurt ook bijna 6 - 7 uur.
Grz
Ton
Afdrukvoorbeeld
Heb nog een alternatief gevonden voor Duck Tours.
http://www.affiliate.viator.com/broc...5512&AUID=1422
Hij is wel wat duurder, maar duurt ook bijna 6 - 7 uur.
Grz
Ton
Mmmmm ik zie nu dat je t/m 31/8/2008 kunt boeken bij Ducktours. Zover ik heb kunnen zien kun je iedere keer maximaal 10 dgn vantevoren boeken.
Nu is echter mijn vraag..... heeft er iemand ervaring met het reserveren bij Ducktours en krijg je de tickets dan thuisgestuurd of kun je ze terplaatse ophalen?
Want, zou je ze thuis krijgen vraag ik me af of die 10 dgn vantevoren wel voldoende is.....
Wij hebben de keuze gemaakt om met "Island Queen Cruises" een tour te maken door o.a. de haven, Star Island, Fisher Island, Miami Skyline. (is allemaal in een tocht te zien) Via het hotel een kortingsbon gekregen van 5 dollar pp. Ducktour stond ons niet aan en hadden er geen goed gevoel bij. Bij "Island Queen Cruises" ruim 2,5 uur aan boord geweest met goede en volledige uitleg. Ze bleven op verzoek enkele minuten stil liggen indien gewenst. Bij terugkomst in de haven kregen we nog een voucher om met 20% korting bij "Hooters" te gaan eten. (Ligt ook aan de haven maar is geen verplichting naturlijk) Tevens is er van alles te doen aan de haven. Live-muziek, winkeltje, shows e.d.
Veel plezier.
Fatma
Heb ook een tour genomen vanaf Bayide, niets gereserveerd, maar er liggen daar inderdaad genoeg boten om dit spontaan te doen.
Rondvaart langs de celebrity huizen was leuk, alhoewel ik soms twijfelde of de guide de info over wie waar woonde niet uit zijn duim zoog. Hij bracht het wel heel leuk:razz:.
Heb zelf ook voor de slagboom bij Star island gestaan:razz: maar wist ook niet dat je gewoon door kon rijden als je je aanmeldde..:|
Wil je ze echt van dichtbij bekijken , dan moet je over dag over het strand lopen bij South beach parallel aan ocean drive. En in de namiddag en avond over oceandrive lopen. en je hoeft dan niet te zoeken, want is er iemand bekends dan staan er wel 15/20 papparazi omheen.
Wij hebben chris garver gezien bij love&hate tattoo
Zijn er ook andere manieren dan Ducktours om die sterren en dat eiland te zien vanaf een boot?
En hoeveel kost dat ongeveer?
Bij ducktours gaan hun schema maar t/m eind augustus, dus voor september is het voor ons nog onduidelijk.
Moet je dit soort boottochten trouwens altijd reserveren of kan je ook gewoon zo erheen?
Met Ducktours ga je geen sterren zien, je vaart langs Star Island, maar wil niet zeggen dat ze in de tuin liggen. Meer kans gewoon op straat rondom Ocean Drive en de straten er omheen.
Wij logeerden in 2008 in het hotel Four Points by Sheraton. Verderop naast het Days Inn staat een hoog wit gebouw met een rond dak. Op MTV heb ik verschillende keren gezien dat Brooke Hogan, de dochter van Hulk, hier woond en dat Hulk zelf ook regelmatig daar aanwezig is. Overigens (lijkt het) ligt Brooke, die zangeres van beroep is, regelmatig voor dat gebouw op het strand. Misschien niet voor iedereen interessant, maar toch ;)