Re: Reisverslag de Moolenschotjes in New York en Florida 2015 (14 Juli - 20 Augustu
Hoi,
Ik weet niet precies hoe jullie schema eruit ziet, maar als het gaat om kosten, hebben jullie ook gekeken om de auto te wisselen in Georgia (bijv. Atlanta)?.
Ik heb begrepen dat tussen Georgia en Florida geen on-way-drop-off kosten. Ik neem ook aan dat huurauto's in Georgia goedkoper of net zo duur zijn als in Florida...
Re: Reisverslag de Moolenschotjes in New York en Florida 2015 (14 Juli - 20 Augustu
Inmiddels hebben we de vakantie planning klaar en alle accommodaties zijn geboekt.
De samengestelde route loopt via de Staten Pennsylvania, Maryland, Virginia, North & South Carolina, Georgia en als laatste Florida.
Meer hierover op ons blog:
http://newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl/2015/02/route-en-hotels.html
Top! Erg benieuwd naar jullie roadtrip! :up:
Wat een mooie reis hebben jullie voor de boeg !
Leuk om te lezen dat het Best Western Plus Beach hotel jullie goed is bevallen. Wij starten daar dit jaar onze vakantie :D
Re: Reisverslag Moolenschotjes: New York en Florida, juli/aug 2015
Leuk nieuws..... Zaterdag gaat Stefan met een collega naar New York voor een bezoek aan het Lightfair International Conference.
Voor de komende week is hetzelfde Distrikt Hotel New York geboekt... en kan het voor verkennen gedaan worden voor de zomervakantie ;-)
Da's niet verkeerd! Veel plezier daar!
Dat kan dus slechter :). Goede reis Stefan en ik neem aan dat het boodschappenlijstje al klaar is hahahaha.....
Goed geregeld, op die manier komen jullie extra voorbereid aan! :)
Wie weet komen we hem nog tegen...!?
Het reisschema voor de vakantie is klaar en met Google Maps op het Blog geplaatst.
http://newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl/2015/02/route-en-hotels.html
Nog een paar dagen aan het Roadbook werken en dan zijn we klaar voor de vakantie - we kijken er naar uit :cool: