Dat vind ik ook altijd spijtig
Afdrukvoorbeeld
Dat vind ik ook altijd spijtig
Ach ja. Misschien heeft hij er wat van geleerd. En is zijn volgende post wat vrolijker..
bedankt voor al jullie opmerkingen,jullie kunnen wel zeggen je hebt het contract getekend,maar toch vindt ik het oplichting,als ik zo mijn klanten zou behandelen dan zou ik geen klant meer overhouden,alamo is dan wel een commercieel bedrijf maar wil dat dan zeggen dat je voor iedere prijs mensen moet oplichten.ja ik vindt het wel oplichten,en ik ben heus niet de enige die dit is overkomen.
We gaan nu via onze rechtsbijstandverzekering aanvoeren dat we een mondelinge afspraak hadden we hebben alle 6 duidelijhk nee gezegd tegen de ons aangeboden extra,s,wat is nu sterker de mondelijke of de schriftelijke afspraak.
Misschien kan iemand mij dat alvast vertellen
Ook gaan we de consumentenbond,kassa en radar benaderen of bij hun meerdere gevallen gemeld zijn,en/of ze dit in een van hun uitzendingen aandacht aan kunnen besteden.
Enals iemand toevallig een amerikaanse advocaat weet die er wel brood inziet mag hij altijd even mailen
..........wat is nu sterker de mondelijke of de schriftelijke afspraak............
Een schriftelijke....!
.........Enals iemand toevallig een amerikaanse advocaat weet die er wel brood inziet mag hij altijd even mailen ...................
Reken erop dat je dan eerst een aanbetaling van enige duizenden $$ minstens moet doen......
Overigens: over hoeveel auto's en hoeveel bestuurders praat je als het aan 6 mensen gevraagd is?
2 auto,s met per auto 3 bestuurders
Dan is alleen aan de hoofdbestuurder gevraagd wat hij voor extra's wou.
2 personen dus, de rest mag alleen hun rijbewijs tonen en tekenen.
Harrie ik weet dat je boos bent enja ik zou me ook bezeken voelen maar lees altijd voor je je handtekening zet . Ik ben in het geval van mijn vriend ook terug gelopen en het even recht gezet ....men deed er niet moeilijk over . Ook vind ik het nogal raar dat je ginder niet naar alamo bent terug gegaan om dit even te melden . Je krijgt toch ook altijd bij de teruggave een papiertje waar duidelijk opstaat wat er van je rekening gaat waarom heb je daar niets van gemeld dat zou enorm veel hebben opgelost . Of heb je hier pas ontdekt dat er 199 $van je rekening afging .Ook denk ik dat je nu al genoeg stress en boosheid hebt die die 199 waard zijn .
Sommige mensen stappen wel heel snel over het feit heen dat er zeker wel misleid is. Het is natuurlijk van de zotte dat ze 10 keer vragen, je 10 keer nee zegt, en ze toch ja doen. Dat je dit zelf moet controleren klopt, daar ligt zeker verantwoordelijkheid bij de persoon die tekent. Doe dit dan ook nooit alleen, maar lees altijd met zijn tweeën zo'n contract. Bij twijfel vraag je om uitleg, of vraag je om een manager.
Helaas houden veel fanatieke Florida gangers hier weinig rekening met de onbekendheid van een 1e keer in Florida. Onder de indruk van de vliegreis, moe, gespannen omdat er zo in een vreemd land, met een vreemde auto, gereden moet worden, etc. Alamo maakt hier goed misbruik/gebruik van, sommigen zoals Cindy zien dit op tijd, maar zat zien het pas bij thuiskomst, als de creditcard opeens extra is belast.
De vergelijking met een schoenenwinkel die een spuitbus spray wil verkopen vind ik ver gezocht. Die vraagt één keer, en als ik nee zeg vind de verkoper dit ook prima. Er wordt niet doorgezeurd, of toch stiekem een spuitbus in mijn tasje gedaan, en belast op mijn creditcard/pinpas. Dat is heel wat anders dan de praktijk van Alamo.
Harrie schreeuwt helaas wel heel hard van de toren met allerlei consumenten organisaties, rechtszaak, etc. Ik mis namelijk nog steeds antwoord op de vraag of er al gewoon normaal contact is geweest met Alamo. Leg de situatie uit, en misschien zijn ze coulant. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als dit alles niet oplost, tja.. je kunt om 200 dollar een rechtszaak aanspannen, je hebt alleen heel weinig kans. Bedrijven als Alamo dekken zich prima in, tevens heb je getekend...
.....Harrie schreeuwt helaas wel heel hard van de toren met allerlei consumenten organisaties, rechtszaak, etc. Ik mis namelijk nog steeds antwoord op de vraag of er al gewoon normaal contact is geweest met Alamo. Leg de situatie uit, en misschien zijn ze coulant. Nee heb je, ja kun je krijgen. Als dit alles niet oplost, tja.. je kunt om 200 dollar een rechtszaak aanspannen, je hebt alleen heel weinig kans. Bedrijven als Alamo dekken zich prima in, tevens heb je getekend...
Volgens zijn posting op het AA-forum is het in Atlanta gebeurd en heeft hij gemaild met Alamo.
Quote..
Graag zou ik reactie,s willen van mensen die net als mij ,mijn zoon en dochter zijn opgelicht door AlAMO in amerika.
Je boekt hier in nederland je auto alamo gold en je betaald.
Op het verhuurbedrijf (airport atlanta ga ) wordt je gevraagd je huur documenten te tekenen,ze vragen wil je een roadside plus en een p.a.i je zegt met 6 man NEE<NEE<NEE<NEE
en als je dan thuis bent van vakantie dan wordt er 2 maal 199 dollar van je creditcard afgeschreven.
Hoofdkantoor alamo gemailt,nee helaas jullie hebben er voor getekend GEWOON BETALEN
Maar we hebben toch mondeling gezegd nee...................helaas GEWOON BETALEN
Jammer ALAMO dat jullie dit nodig hebben,de mensen zo oplichten
DUs heb je dit ook mee gemaakt laat dit even weten,dan kan ik wat aktualiteitprogramma,s gaan aanschrijven of ze daar wat aan kunnen gaan doen.
Als je alles al prepaid dus vooraf betaald dat ze je dan nog kunnen laten betalen voor iuets wat je niet wil.
Unquote..