In de rest van Frankrijk ook hoor :-D
Afdrukvoorbeeld
Inmiddels zijn we in het Golden Tulip Brussels Airport hotel, Yvonne ligt al lekker te slapen en ik heb de weblog net online gezet. Morgenochtend vertrekken we dus en kunnen jullie een dagelijkse update verwachten uit Florida van ons ;) !
www.mattrob.nl/FloridaJan2012
Top!! Ik ga zeker de eerste dagen meelezen... daarna mee genieten van het mooie weer!! Laat die zon maar schijnen, heb er zin in!
Goede vlucht!!
Greetz, Remco
Natuurlijk volgen we jullie. Heel veel plezier en kom maar op met die dagelijkse update, we zitten er klaar voor !
Ook ik probeer je te volgen, echter bij het aanmelden als volger via e-mail ipv blogspot, krijg ik een error bij het confirmeren van de aanmelding (link in de e-mail). Als je een seconde hebt, kun je hier dan naar kijken? Eventueel om te zien of de bevestiging toch is gelukt?
Prettige vakantie!
Het zit er alweer bijna op, vliegen vanavond weer naar huis. De weblog is helemaal bij, en bedankt allemaal voor alle reacties !
Super blog, ben al helemaal in de stemming geraakt voor als we zelf gaan. Fijne en veilige vlucht terug!
Als alles goed gegaan is dan zullen jullie nu wel bijna weer in ons land terug zijn, ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
Ik heb jullie blog gelezen en wat hebben jullie een fantastische tijd gehad, en dan zwemmen met zoveel manatees supergewoon.
Dankjullie wel dat we weer mee hebben kunnen lezen en mee hebben kunnen genieten.
grtjes Mineke
Dank jullie wel dat wij weer hebben mogen meelezen!!
Dat was weer een mooie week, hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad.
Gr Miran