Bedankt Pumi1000,
Ga ik zeker doen! Die feestwinkel lijkt mij echt leuk. Vooral als ze van die spulletjes/prulletjes hebben die hier moeilijk of niet te krijgen zijn!
Afdrukvoorbeeld
Bedankt Pumi1000,
Ga ik zeker doen! Die feestwinkel lijkt mij echt leuk. Vooral als ze van die spulletjes/prulletjes hebben die hier moeilijk of niet te krijgen zijn!
Wij bezoeken met veel plezier regelmatig deze strip mall er is ook een bioscoop en diverse fijne restaurants, in de directe omgeving een Best Buy en een Lowe's tevens een Five Guys, voor ons snowbirds met een eigen woning in de omgeving een ideale mall.
Groetjes Henke.
Voor mij altijd een verplichte stop vanwege de goed gevulde Sports Authority. Mijn eegaatje zet ik dan af bij de Michaels, zodat ik na de SA nog genoeg tijd heb voor een rondje Ross.
Ik had van deze mall nog nooit gehoord, hij staat in ieder geval op ons lijstje voor volgend jaar.
Op deze link kun je een overzicht van de winkels zien staan
http://orlando.retailguide.com/data/m103981.htm
The Loop Kissimmee: List of Tenants
· Ben and Jerry's · Chili's · Chipolte Mexican Grill · Johnny Rockets · Macaroni Grill · Panera Bread · Red Brick Pizza · Shane's Rib Shack · Wendy's · ABC Fine Wine & Spirits · After Hours Formalwear · American Eagle Outfitters · Avon · Bed Bath & Beyond · CVS Pharmacy · Claire's · Dress Barn · Embarq · Famous Footwear · Journeys · Justice · Kay Jewelers · Kirkland's · Kohl's · LensCrafters · Lids · Michaels · Old Navy · Pacific Sunwear · Petco · Pier 1 Imports · Ross Dress for Less · Sports Authority · T-Mobile · Vitamin World · Yankee Candle Company · Regal Cinema
Volgende keer staat deze ook op mijn lijstje, ben er ook nog niet geweest.
En er zijn er (gek genoeg) nog meer waar geen links van zijn...
Nieuw open Bealls.
Even voor de duidelijkheid het is GEEN overdekte mall.
Wel gelden er regels voor het gehele gebied inclusief parking die nageleefd dienen te worden en er ook daadwerkelijk controle op is.
Groetjes Henke.
The Loop is een mall met ontzettend leuke winkels. Vaste prik! 'Tuurlijk Party City, Pier One Imports voor woninginrichting, Aeropostale voor kleding, Panera Bread voor heerlijk brood natuurlijk, Books-a-Million voor heel veel boeken, schoenen bij DWS, Bed, Bath & Beyond, ...
Toch maar een keer naar toe denk ik :)
Is het niet de stripmall in Kissimmi? Oceola parkway, hoek Long John Parkway? Het heet "The loop". Je hebt daar Michaels, Panera, Petco of petmart, Marshalls, nog een kleine department store. Er zijn meerdere winkels en wat eet gelegenheden. Als je vanaf de Oceola pkw komt rijden, blijkt dat aan de zijkant bij de ingang ook winkels zijn. Na een aantal keer geweest te zijn is dat mij altijd over het hoofd gegaan. Dus 1e beste keer zal ik dat zeker uit gaan spitten.