heb toch gekozen voor delta, zo bespaar ik iets meer dan 150 euro. Vind dat toch wat veel alleen voor een videoschermpje.
Overstappen doen we in atlanta.
Afdrukvoorbeeld
heb toch gekozen voor delta, zo bespaar ik iets meer dan 150 euro. Vind dat toch wat veel alleen voor een videoschermpje.
Overstappen doen we in atlanta.
Als je een E ticket hebt kun je met de gegevens bij Delta zelf aangeven waar je wilt zitten, of van plaats veranderen. Dit kan door bij Delta in te loggen met je naam en bevestigingsnummer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christophe
Dit geld voor alle toestellen waarmee je vliegt, zowel de heen als de terugweg.
Harm
Dat kan toch alleen op het vliegveld zelf ? Met je E-ticket moet je toch daar ook inchecken ? Dit wordt onze eerste keer bij zo'n apparaat inchecken, Wij vliegen v.a Dusseldorf met LTU. Groetjes marisca. :D
Sinds waneer kan dit ook bij Delta vluchten vanuit europa?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm
Afgelopen december kon ik niet met mijn e-ticket van Delta online inchecken.
Toen kon dat alleen voor binnenlandese vluchten (binnen de U.S.).
Sinds wanneer weet ik niet. Ik heb mijn E ticket al een tijdje geleden gekocht. In mei vliegen we via NY naar Phoenix. Ze hadden ons de meest ongunstige plaatsen gegeven. Zolang er plaats is kan ik nog steeds wisselen, maar dat hoeft dus nu niet meer.
Ik doe dit via
http://www.delta.com/home/index.jsp
je gaat dan naar
Travel & chekin
Daar kies je
Intinaries & chekin
Dan kies je
Intinaries
Hier vul je je voornaam. achternaam en het bevestigings nummer in en oeps je krijgt de hele vlucht te zien. Je scrold naar beneden en via “Choos your saets” kun je gaan zitten waar je wil.
Ik zie het al, jij hebt een binnenlandese vlucht (binnen de U.S.), en dan kan je inderdaad gewoon online inchecken.Citaat:
Vertrek je echter vanuit het buiteland (of is dat je eind bestemming) dan kan het "nog" niet.
Voor de duidelijkheid, wij vertrekken gewoon vanuit Amsterdam. Vandaar vliegen wij naar NY daar stappen we over naar Cincinnati en vandaar naar Phoenix. Terug vertrekken we uit Phoenix naar Cincinnati en van daaruit naar Amsterdam. Op alle lijnen heb ik de zitplaatsen aan kunnen passen. Inchekken kan ik 24 uur van te voren via het internet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iron_eagle
Harm
Erg handig zeg, weet iemand of United ook deze service heeft ?
Citaat:
Aangezien je dus al ingechecked bent 24 uur van te voren, hoe lang van te voren moet je dan zorgen dat je bagage ingenomen wordt ?
Ook nog 2 uur van te voren ?
Jeroen
Citaat:
Niet dat ik je in twijfel trek, maar ik lees toch echt dit op de site van delta:Citaat:
---
What is Online Check-in and can I use it?
Online Check-in allows you to bypass lines at the airport by printing your boarding passes online. You can use this service as long as you have an e>ticket for a domestic flight departing and arriving in the 50 United States (including Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands) on Delta, Delta Connection®, Delta Shuttle®, Song®, and when connecting on Delta's Through Check-in partners. Log on to delta.com from 24 hours to 30 minutes before a scheduled flight, go to Online Check-in, and follow the simple instructions.
---
bron: https://www.delta.com/help/faqs/checkin/index.jsp#can_i