Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Volgens mij heeft Teleton er juist heel goede ervaringen mee...
Klopt! Zoals bij alle internetboekingen: Goed opletten dat alle vinkjes, vlaggetjes en kruisjes goed staan. Namen volgens voorschrift invullen en dan loopt het allemaal op rolletjes.
Negatieve reviews op internet? Lees altijd goed wat de argumenten zijn. Komt hier op neer
Citaat:
Ik hoorde iemand anders onlangs ook al klagen over Tix.nl,
Ja, daar hebben we wat aan. En een klacht over de stoelnummers waarin over oplichting wordt gesproken? Je hebt een vervoersovereenkomst met een luchtvaartmaatschappij.
Sommige mensen willen wel de lusten (lage prijs) van internet maar willen er een prive-adviseur bij. Als je een vliegticket via een internetsite koopt, moet je een zekere mate van zelfredzaamheid hebben, goed weten hoe de haasjes huppen, kleine lettertjes kunnen lezen en nog zo wat van die zaken.
Voor een vertrek vanaf 1 juli volgend jaar kom ik (wij zijn met 4) tot nu toe het goedkoopst uit bij KLM,... 3400 euro. Brussel - Miami en terug. Ik vraag me af of het zin heeft om te wachten of niet,...
Als jij de prijs goed vind....Boeken!! En vooral niet meer verder kijken, het is immers toch koffiedik kijken, je weet nooit wat de ticketprijzen gaan doen! Dus of het zin heeft....ligt aan jezelf!:-k
Zojuist geboekt via AirFrance (voor de prijs die er bij de KLM iedere keer werd uitgegooid ;-)
DUS-PAR-MCO
MIA-PAR-DUS
periode 30-6-2012 t/m 16-7-2012
Prijs per ticket 771 euro (x 5).
Ik ben helemaal happy !!!!!
Voor mij is 500 Euries echt de max. Heb nooit meer betaald, de prijzen gaan vast nog omlaag. Wordt waarschijnlijk wel goed zoeken, dagelijks kijken en veel opties open houden (London, Parijs, Frankfurt etc.).
Citaat:
goedhartl
Ik ben ook al vollop aan het zoeken...maar zit steeds boven de € 1100,- p.p. Dit zal waarschijnlijk ook liggen aan het feit dat ik mij aan de bouwvak-vakantie moet houden en daarom pas rond de 15e kan vertrekken.
(Afgelopen zomer wilden we ook in die periode, maar lagen de prijzen ook zo hoog, dus werd het maar Tenerife....)
Wij zitten ook altijd aan de bouwvak vast en betaalde dit jaar (19 juli vertrek) 737 volwassen en 594 voor de kids (Airberlin rechtstreeks vanaf DUS). Er zijn zo nu en dan echt wel redelijke prijzen alleen moet je dan wel direct toeslaan anders ben je alweer te laat. Nu zoeken voor 15 juli gaat nog niet lukken omdat je dan niet uitkomt met vertrek (330 dagen).
Misschien moet je even geduld hebben en de prijzen van Airberlin afwachten.
@Angelique
Er zijn meerdere organisaties en luchtvaartmaatschappijen waarbij je al kan boeken ook al is de terugvlucht langer dan 330 dagen. Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM (en dan niet via Nederland, maar via Duitsland),
Vertrekken vanaf Dusseldorf scheelt al snel 300 euro met vertrekken vanaf Amsterdam.
@Belgske
Goede prijs !!!! De voorpret kan nu echt beginnen.
Citaat:
Iris02
@Angelique
Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM (en dan niet via Nederland, maar via Duitsland),.
Dat had ik ook gedaan, maar bekwam niet de prijs die ik bij vliegwinkel verkreeg.
Tix.nl leek op het eerste zicht goedkoper, maar ....charges, administratiekosten en betalen via VISA (daar berekenen ze bijna € 40 voor) werden de tickets plots een stuk duurder.
Citaat:
Iris02
@Angelique
Er zijn meerdere organisaties en luchtvaartmaatschappijen waarbij je al kan boeken ook al is de terugvlucht langer dan 330 dagen. Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM
.
het klopt dat je bij KLM de vluchten al eerder dan 330 dagen kunt zien
maar als je dan helemaal klaar bent met je boeking, en de bevestiging wil versturen krijg je een melding dat deze tickets niet te verkrijgen zijn
zo heb ik een week zitten klungelen voor de meivakantie
ik heb KLM erover gebeld, en je kunt pas echt op 330 dagen officieel boeken