@Beccie25: Ja, inderdaad!!! Hahaha! Scroll steeds super snel over plaatjes heen zonder te kijken om de nieuwe berichten te lezen hihi...
Afdrukvoorbeeld
@Beccie25: Ja, inderdaad!!! Hahaha! Scroll steeds super snel over plaatjes heen zonder te kijken om de nieuwe berichten te lezen hihi...
Als je meer wilt weten over giftige spinnen in Florida, lees dan deze website. Gaat over de zeven (7) in Florida meest voorkomende. Ik heb er trouwens pas eentje van gezien .....
De "gewone" spinnen die in Florida voorkomen vind je hier.
Zoals je ziet stelt het allemaal niet zoveel voor. ;)
ENNNN, bedankt eej....voor die link!! :-? haha
heb nu nog ruim een half jaar om me daar overheen te zetten , en die foto`s van mijn netvlies te krijgen....
probeer wel de beelden van afgelopen vakantie af te spelen waarin ik enkel die spin in die jungletour in disney gezien heb :-D
Gewoon vaak naar kijken, dan zijn ze niet meer eng. Trouwens, die beestjes zijn over het algemeen toch banger voor jou dan jij voor hen. En anders: ninja KICK! :mrgreen:
Wel even nadenken waar je het doet, vlekken op de muur zijn niet gewenst in de villa of townhome. :)
:lol: :lol: Alleen bij de weduwvrouwtjes (zwart, bont of rood)zou ik toch even de flipflops verruilen voor een paar bergschoenen bij de ninjakick.
Anders wordt het Floridaverblijf wel erg permanent :mrgreen:
Leuk filmpje voor je:
Maar deze is toch wel de beste:
Veel plezier!