Wij zijn net terug en hebben na elke dag onze foto's op CD laten branden bij de Walgreens voor $ 3,19 incl tax. Thuis al bekeken en ziet er allemaal prima uit. En dat is natuurlijk makkelijker meenemen dan stapels foto's.
Afdrukvoorbeeld
Wij zijn net terug en hebben na elke dag onze foto's op CD laten branden bij de Walgreens voor $ 3,19 incl tax. Thuis al bekeken en ziet er allemaal prima uit. En dat is natuurlijk makkelijker meenemen dan stapels foto's.
Hallo
A.s. woensdag gaan wij via Miami naar Orlando. Ik neem mijn SONY fotocamera mee en 3 memorysticks. Ik denk niet dat ik voldoende heb aan deze 3 SONY memorysticks. En als het even kan wil ik mijn oude zware laptop thuislaten die kan dienen als alternatieve opslag.
Dus mijn vraag aan de lezers : Zijn er internetcafe's dan wel winkels in Orlando die aanbieden om de foto's van mijn memorysticks over te zetten op een DVD of CD?
Het kan trouwens ook via een USB verbinding want daar heb ik een kabeltje voor en dan hoeven ze het alleen maar te branden na transfer.
Welke (computer)winkels of internetcafes bieden deze service aan.
En welke zijn het goedkoopst (we blijven Nederlander nietwaar ;-) )
Groeten
Henny
e-mail: ikben@gmx.net
Dat kan inderdaad op heel veel plekken kun je een cd laten branden, bv. bij Wolff foto in de Malls, of bij de drogisterijketens zoals Ekhart en dergelijke.
Eric
Wij hebben onze foto's allemaal bij de Wallgreens op disc laten zetten. Kosten per CD: 2,99 dollar! Niet slecht voor een Hollander toch?? :lol:
Ik heb geprobeerd te zoeken of hier al een vraag over is gesteld maar kan het niet vinden.
We gaan dit jaar eens proberen om in Florida een weblog (www.goorhuisgoesusa.web-log.nl) bij te houden en willen daarop ook foto's plaatsen.
Hebben we genoeg aan ons eigen fototoestel en het kabeltje (weet echt de naam hier niet van :oops: ) om foto's op je PC te downloaden en werkt dit op computers daar?? Of is er meer of iets anders voor nodig, net zoals stekkers daar ook anders zijn?
Ik heb niet zoveel verstand van PC's om te weten of ze daar hetzelfde zijn dan hier :shock:
In internet-cafes is het soms toegestaan om een USB-stick in te pluggen. Dit kan dus ook een camera zijn.
Je zult dit van te voren moeten navragen (voordat je betaald dus).
Wat ook een mogelijkheid is: bij Wal*Mart je foto's op CD-ROM laten plaatsen. Deze kun je daarna in een PC inlezen..
Zelf nemen we een Laptop mee. Dan heb je dit probleem niet..
Hoi allemaal,
ik heb gehoord dat je bij o.a. Walgreens je geheugenstick uit je camera mee kunt nemen en dat ze daar dan de foto's op een cd-rom zetten. Dat lijkt me goedkoper dan extra geheugen aan te schaffen. W
ie heeft hier ervaring mee?
Tigo
Ik heb het een paar keer bij Wal*Mart gedaan. Kost een paar dollar en je bent er een kwartiertje mee bezig, tenzij er een lange wachtrij bij de machines staat. Ik gebruik altijd de Kodak-machine, want dan weet ik dat de kwaliteit goed is.
Met de steeds dalende prijs van geheugensticks/cards wordt het echter steeds aantrekkelijker om gewoon een extra card mee te nemen en thuis alles op je PC over te zetten.
of een mp3 speler met 20gb harddisk incl usb kabeltje :)
Wij hebben vorig jaar bij Wallmart de geheugenkaart leeg laten halen. Of eigenlijk kun je dat zelf allemaal doen op de computers daar. Bij ons is er alleen iets mis gegaan. Alles was op de één of andere manier met een te lage resolutie opgeslagen. Misschien hebben we iets verkeerds ingetoetst. Hoe dan ook, wanneer je die fout niet maakt, is dit een goede optie. Wij hebben trouwens ook een aantal goedkope geheugenkaarten bij Wallmart aangeschaft LANG LEVE WALLMART!!! :D