Re: Helikopter (proef)les
De helicopterles bij Warbird adventures klinkt mij goed in de oren. Half uurtje voor 200 dollar. Is zo'n beetje 140 euro. Misschien heb ik het er wel voor over. Warbirds is overigens een leuke tent. Na het kopen van je kaartje kan je kan gewoon de hangar inlopen en met de mechanics praten bij de vliegtuigen die ze aan het restaureren zijn. In een ongedwongen sfeer.
Ik ga er ook nog even over nadenken. Moet er ook net de tijd voor maken/hebben, vaak heb ik zoveel plannen maar komt er niets van terecht. Wilde vorige keer zelfs weer eens een keertje downtown disney bezoeken, ook niet aan toegekomen.
Of misschien doe ik voor 50 dollar nog een keer een korte rondvlucht bij Orlando Helitours (Kissimmee hangar). Dat was ook leuk.
We gaan hoe dan ook vliegen! =D>
Hoi Hoi
Vandaag voor me vriend een helicopter vlucht geboekt voor zijn verjaardag 1 maart.
Heb het besteld bij Warbird adventures 30 min voor 200 dollar.
Ik krijg nu een voucher thuis met zijn naam erop.
Moet daarna hun bellen met de code van de voucher om een dag en tijd aftespreken.
Hoop dat het allemaal goed gaat.
En ben heel erg benieuwd naar zijn reactie, denk dat die het wel heel erg super vindt.
Groetjes Tamara
Nou, ik ben ook heel benieuwd. Ik hoor graag hoe het is gegaan. Veel plezier alvast!
Dan wacht ik ook even de reactie van je vriend af of het gaaf is. :)
Ga je zelf nog mee achterin of heb je weinig vertrouwen in de vliegkunsten van je vriend?
er mogen 2 mensen mee achterin..... maar of ik dat ga doen weet ik nog niet haha.
Ik heb echt vliegangst. vindt het al niks in een vliegtuig laat staan als ik in een helicopter moet zitten.
En we hebben ook ons zoontje bij ons, die is dan 2 dus of dat zo'n goed plan is??
Nog even wachten tot 1 maart en dan krijgt me vriend zijn kado spannend.
Geloof dat je ook extra moet betalen als je mee wilt. Als je het eng vind, zou ik het lekker niet doen en dat geld wat je bespaart lekker uitgeven met shoppen.
ja daarom, ik kijk daar wel of ik mee ga of gewoon lekker veilig met de voetjes op de grond blijf staan;).
En misschien ook beter voor ons zoontje.
En ook leuk om te filmen.
Ik meen op hun website gelezen te hebben dat passagiers gratis mee mogen.