Onze ervaringen met American Estates zijn tot nu toe goed.
Vandaag, 5 weken voor vertrek, hebben wij onze reisdocumenten al ontvangen.
E-tickets, Voucher voor auto en voor 1e hotel overnachting.
Afdrukvoorbeeld
Onze ervaringen met American Estates zijn tot nu toe goed.
Vandaag, 5 weken voor vertrek, hebben wij onze reisdocumenten al ontvangen.
E-tickets, Voucher voor auto en voor 1e hotel overnachting.
:-P Inmiddels weer terug van vakantie in Orlando en Naples. Hadden geboekt bij AE. En dat was prima geregeld. De tickets kregen wij al een maand van tevoren. De vlucht met US Airways ging prima. De auto was geregeld. Het huis in Orlando overtrof alle verwachtingen. En het hotel in Naples was ook uitstekend gereserveerd. Ook hebben we een 10 dgs ticket voor Disney bij hen geboekt.
Voor uitgebreide ervaring verwijs ik je naar mijn weblog http://macinflorida.web-log.nl
(= bijna af)
Groetekes van MAC
In janauri 2004 hadden wij ook bij American Estates geboekt voor een reis naar Florida in oktober 2004.
Vanwege medische redenen hebben wij onze reis in juni 2004 moeten annuleren.:|
Wij hebben alles (natuurlijk m.u.v. de annuleringsverzekering) met behulp van Hans terug gekregen.
Mijn ervaring met AE:
Prijsverschil met offerte en definitieve boeking (verschil op de totale reissom 462 euro)
Niet echt vriendelijk reactie van AE toen ik hierop reageerde.
Na definitive boeking nog een keer een foutje van bijna 200 euro. (verschil samen gedeeld)
Foutje, verkeerde afhaalpunt huurauto toen we de tickets e.d. kregen. (is wel hersteld, in de definitieve orderbevestiging was wel het goede afhaalpunt genoemd)
Heel tevreden over de service. Vermits alles op korte tijd geregeld moest worden (auto en disney tickets). Binnen dezelfde week van betaling had ik alle documenten al ontvangen. En steeds snelle reply's op men mails!
Wij hebben in april vlucht (martinair), villa en auto gereserveerd bij AE. We gaan in februari 2008. Normaal zou je denken, vroeg boeken is goedkoper. Nu heb ik nog eens gekeken op hun site en nu zouden we € 250 goedkoper zijn met alles, dan in april.
Is dat niet vreemd, en kun je het teveel in rekening gebrachte voor villa en auto (vlucht niet neem ik aan) terug vragen?
Ik vind er niks over op de website van AE en ik wil niet nu al gaan bellen of mailen.
Ik heb afgelopen zondag een hotel in Orlando geboekt via de site van AE. hierna niets meer vernomen. Woensdagmiddag gebeld en kreeg een antwoordapp., hierop was te horen dat ze gesloten zijn t/m zaterdag, maar dat de e-mail wel beantwoord werd. Ik hoop dat wij gauw iets horen, anders gaan we snel ergens anders boeken!!
Jolanda
edit: Vandaag een e-mail ontvangen van AE:
Toch nog even een berichtje.... weten we in ieder geval dat onze mail is aangekomen. Hopelijk is het hotel in tussentijd niet volgeboekt. Afwachten dus!Citaat:
Daar wij deze week in Florida zijn, zullen wij deze aanvraag volgende week aan u bevestigen. Exccuus voor de vertraging.
mvg
Hans Schippers
American Estates
Jolanda
hotelervaring: kan iemand mij zegggen waar precies de villa‘s van ae zich bevinden, liggen ze bij elkaar in 1 wijk of juist verspreid? en zo ja waar bevinden de villa’s zich?
zijn er tennis banen ect in de wijk die je vrij mag gebruiken?
wie heeft ervaring?
Overal. AE heeft niet een bepaalde community waar ze villa's verhuren, maar doen dat via één of meerdere beheerbedrijven. Je kijgt dan ook pas bij aankomst te horen waar je zit en zult dan ter plaatse moeten vaststellen welke faciliteiten er zijn.
Succes!
Hoi allemaal,
De villa die wij dit jaar via AE hebben gehuurd was van Welcome Homes USA :
http://jaydonovan.point2agent.com/Li...&Preview=False
Welcome Homes USA heeft villas in diverse communities in- en rond Kissimmee/Davenport/Haines City
Groetjes,
Pieter & Petra