Re: Honderd dollar biljet
Oke, maar kan ik deze biljetten bijvoorbeeld nog in Nederland wisselen, ik bedoel bij een bank, GWK of zelfs op Schiphol?
Ja de rest pin ik ook maar vind het altijd wel prettig om cash te hebben vooral voor de eerste dag(en)...maar als iemand weet waar ik ze kan wisselen zonder wederom kosten te maken zijn de tips van harte welkom......
Zelf vraag ik bij de (rabo)bank altijd om biljetten van max. 20 dollar
tot nu toe hebben ze daar nog nooit moeilijk over gedaan.
en biljetten van 100 kan je wel uitgeven bij grotere bedragen.
mijn ervaring is dat oa bij Wal*mart nogal moeilijk gedaan wordt met 50 en hoger.
( managers erbij halen enz.)
voorkomen is beter dan genezen.
vraag daarom om kleine biljetten.
Arie
@ arie...
Wij verblijven in Disney en hebben geen auto gehuurd (omdat 9 dgn al zo kort is) dus denk dat de meeste dollars in Disney verdwijnen...maar ik neem aan dat ik een 100 dollarbiljet toch bij de receptie kan wisselen in kleinere biljetten, of is dit een hele domme gedachte?
Ik denk idd dat men het over het algemeen niet op prijs stelt als je komt aanzetten met biljetten van 100.
wij pinnen zelf het meeste uit de ATM, en daar hebben wij nooit grotere coupures gekregen dan briefjes van 50.
groet Harold
Wisselen bij de receptie in een park zal geen probleem zijn.
ze kunnen wel vragen om een id ( waarom weet ik nog steeds niet).
maar als je de stad ingaat zou ik zorgen voor kleine biljetten.
Arie
Ik heb inmiddels een mail naar de postbank uitgedaan (daar had ik gewisseld), of ik de biljetten nog om kan ruilen, eens kijken wat hun zeggen, als het kan dan ruil ik ze om....GWK kon ik er niets over vinden.
http://www.mousehousemagic.com/ticke...116055011i.gif
Ik zou gewoon de 100$ bills meenemen naar de VS, en bv op de luchthaven van aankmst bij een wisselkantoor even wisselen in kleinere coupures.
Je raakt ze echt wel kwijt, 100$ bills zijn niet echt vreemd in de VS.
Eric
Wij zijn in oktober naar Florida geweest en hadden een aantal briefjes van $ 100,00 mee, dit was geen enkel probleem, niet in de winkels, hotels en niet bij de parken....
Wij hebben nergens gehoord dat ze niet aangenomen zouden worden.
Wat we zelf toch ook nog ideaal vonden om traveler cheques mee te nemen, deze zijn verzekerd en bij diefstal krijg je binnen 24 uur nieuwe!
Succes Jolanda
Wij zijn afgelopen maandag terug gekomen uit Florida (en wat valt het tegen om weer terug te zijn ;)). Wij hadden alleen maar briefjes van $100,- mee. Geen enkel probleem. Bij aankomst meteen een briefje gewisseld voor wat tipgeld. Wij hebben echt nergens problemen gehad met betalen met $100,- ook niet bij de kleine kraampjes e.d. Ik heb zelfs een keer een zakje chips gekocht met $100, geen enkel probleem.
Succes...
Re: Betalen: Dollar biljetten