-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
Is het het prijsverschil waard?
Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)
Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)
-
We hebben tickets gekocht via undercovertourist. Nu wil ik deze linken aan onze mydisney account en dit werkt dus niet. Disney aangeschreven via mai, maar zonder resultaat. Wat doe ik verkeerd? Iemand als soortgelijke ervaring?
-
Intussen reeds ok. Via app kunnen koppelen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
lisje
zijn er mensen die al in de "All Stars Music Resort" hebben verbleven?
Het verschil tussen een gewone standaard kamer en een standaard kamer "close to dining and transportation" is ongeveer $80
Is het het prijsverschil waard?
Wij geven er niet echt veel om dat we 5 minuten meer moeten lopen maar 20 min of een half uur zou voor mij teveel zijn..
En zit er dan ook verschil op de kamers (bv dat de duurdere iets groter zijn?)
Ik zag dat er via de officiële disney site een actie is dus ben terug aan het zoeken geslagen :-)
Nog nooit in All-Star Music verbleven maar wel in Sports en Movies (ander thema maar verder hetzelfde). Overigens ga ik in september naar Music dus binnenkort voeg ik dit hotel ook toe aan mijn lijstje. Het is waarschijnlijk 10 min van de verste kamer naar de bus. Dus 20min of een halfuur hoef je echt niet aan te denken. En soms liggen die verre kamers weer dichterbij de bushalte van het buur-resort (sport, movies en music liggen allemaal bij elkaar). De kamers zijn verder allemaal precies hetzelfde. Je betaalt echt voor de locatie, dichtbij de foodcourt en bus. Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.
-
Citaat:
Mushu
Wat mij betreft zeker niet het prijsverschil waard.
Heel erg bedankt voor je antwoord.
Onze voorkeur gaat uit naar Music. (gewoon omdat manlief het meeste heeft met muziek :-) )
Heb nu net een sheraton hotel gevonden met een gratis shuttle voor 350€ (4 nachten) dus ben nu toch aan het twijfelen om niet op het reosrt te verblijven.
Het hotel oogt op de foto's luxueuzer dan de Music...
Wat is jouw ervaring met de kamers van Sports en Movies?
-
De value hotels van Disney zijn prima. Niet super luxe maar nette kamers, goede bedden en alles wat je verder nodig hebt. Het grote voordeel van op een Disney resort verblijven is dat je 60 dagen vooraf + je verblijfsduur fastpasses kan reserveren. Die fastpass voor slinky dog en Flight of Passage gaat dus zeker lukken. Ook gaan de bussen af en aan naar de parken dus je hoeft niet op een bepaalde tijd bij de halte te zijn. De sfeer en Disney service is super over het algemeen. En gratis vervoer van en naar het vliegveld. Natuurlijk de magic band die inclusief is niet te vergeten, waar je alles mee kan regelen (betalen, deur open doen, entree parken).
De kamers van Movies zijn nu bijna allemaal gerenoveerd dus die ogen ook weer wat luxer. Binnenkort zullen ze met Music gaan beginnen dus mocht je voor dat hotel kiezen dan kan het zijn dat ze druk bezig zijn met de renovatie. Over het algemeen heb je daar weinig last van bij Disney. Een (gedeelte) van het gebouw wordt dan afgesloten en de rest van de gebouwen is dan gewoon open en daar zijn dan geen werkzaamheden. De werkzaamheden zijn ook alleen overdag om geen overlast te veroorzaken. Moet wel zeggen dat het tijd was om te gaan renoveren binnen in de kamers want het decor was niet echt meer up to date. Maar mij houdt dat dit jaar niet tegen om naar Music te gaan omdat ik weet dat het goed is en de prijs mooi is.
Wanneer willen jullie gaan? Kijk anders ook eens op undercover tourist en de Disneyholliday uk site, die hebben vaak goede prijzen.
Zie voor een indruk van Sports: http://justmeandmickey.blogspot.com/...l-kingdom.html
-
Muchu,
Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord..
wij gaan van 19/12 tot en met 22/12 (zijn al enkele keren naar disney geweest dus is maar voor enkele daagjes. Daarna rijden we door voor nog 2weekjes Cape Coral)
Ik ga eens naar Movies kijken. Wist niet dat die gerenoveerd hadden.
Denk dat we dan toch voor een Disney hotel kiezen.. Lijkt me toch meer voordelen te hebben.
-
Wellicht bruikbare tip voor de uitslapers onder ons; Disney is onlangs ook begonnen met de verkoop van midday-tickets. Met deze tickets mag je vanaf 12:00 het park in tegen een gereduceerd tarief (scheelt ongeveer 30% heb ik begrepen). Prijzen verschillen per seizoen, hier meer info: https://disneyworld.disney.go.com/en...magic-tickets/
Wij hebben direct dankbaar gebruik gemaakt van de kans en hebben een tweedaags midday ticket bemachtigd. Voor ons was het sowieso niet echt handig geweest om bij de opening van het park aanwezig te zijn aangezien wij vanuit Clearwater moeten komen die week. Wij zullen een van de dagen naar Animal Kingdom gaan en de andere dag zullen wij nog moeten kiezen tussen Epcot en Hollywood Studios. Magic Kingdom bezoeken wij al tijdens MNSSHWP en zodoende wordt het toch nog een échte pretparkvakantie.
-
Top tip, we houden dit in de gaten.
-
Goedemiddag, ik hoop dat iemand ons kan helpen. Ik ben nieuw hier!:cool: Volgend jaar mei gaan we rondje Florida doen en nu al veel zin in. Leuk ook al die voorbereidingen. Nu zag ik een mooie aanbieding voor Universal kaartjes op www.bestoforlando.com. Heeft er iemand op dit forum ervaring met deze site?? Ik ben namelijk erg bang om opgelicht te worden...
-
Hi, ik ben op zoek naar kaarten voor WDW, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Op attractionsdirect.ie kom ik een aanbieding tegen voor 'Disney 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker' voor 447 euro. Dit is verreweg de goedkoopste die ik kan vinden.
Iemand ervaring met deze aanbieder en dit ticket ? Als ik de voorwaarden lees, heb je gedurende 14 dagen 'unlimited acces' tot de 4 parken en 2 waterparken. Klopt dit ?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
-
Ik heb tot nu toe 2x deze 14 day tickets gekocht bij de Ierse tak en zeer goed bevallen. Je krijgt een keurig mapje in huis met de kaarten, kortingskaarten voor andere attracties en wat kortingsbonnen.
Ook zat de laatste keer er bij ons ook een handtekeningen boekje in voor de Disney characters waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt.
-
Top, bedankt voor je antwoord, Carthrax !
Weet je de precieze voorwaarden van de 'unlimited acces' ? Als ik het op de site lees, zijn er geen beperkingen qua aantal bezoeken, dus zou ik in principe (gaan we niet doen) 14 dagen lang iedere dag een park in kunnen ?
En mag je ook 'hoppen' ? (2 parken op 1 dag)
-
Met deze kaarten kan je inderdaad gewoon hoppen. Wij zijn meerdere malen in verschillende parken geweest op 1 dag.
En de Memory Maker zit er ook bij in wat wij ook een leuke bonus vonden.
Wat wel handig is om de tickets te koppelen aan Magic Bands. Deze hadden wij op onze eerste dag daar gekocht en een stuk makkelijker dan steeds het kaartje er bij te moeten zoeken ;)
-
Helemaal goed ! Bedankt, Carthrax, precies de info die ik zocht !
-
Je mag 14 dagen lang iedere dag alle parken bezoeken. En ook 1x per dag naar een vd zwemparken en elke dag een rondje minigolf doen (golven wel voor 16u). Verder zit er zoals geschreven photopass bij en nog allerlei kortingen bij non-Disney winkels op Disney terrein (basin, Planet Hollywood etc.).
Ook ik heb vaker via attractionticketsdirect tickets gekocht (zowel de Duitse, UK als Ierse site). Betrouwbare aanbieder met goede service.
-
Verleden week was er weinig volk en animo in WDW. Gemerkt dat ook daar, tov 3 jaar geleden, flink bespaart wordt op van alles en nog wat. Ook is alles weer wat duurder en onbereikbaarder geworden. De shows zelf zijn danig ingekort dat het nog maar een schim is van wat ze in het verleden waren. Trein was in onderhoud. Delen van park gesloten wegens werken. Voor ons, voorlopig, de laatste keer WDW geweest, na 7 bezoeken.
-
Citaat:
utah
Verleden week was er weinig volk en animo in WDW. Gemerkt dat ook daar, tov 3 jaar geleden, flink bespaart wordt op van alles en nog wat. Ook is alles weer wat duurder en onbereikbaarder geworden. De shows zelf zijn danig ingekort dat het nog maar een schim is van wat ze in het verleden waren. Trein was in onderhoud. Delen van park gesloten wegens werken. Voor ons, voorlopig, de laatste keer WDW geweest, na 7 bezoeken.
De trein kon niet rijden vanwege de werkzaamheden bij de tron coaster.
-
Iemand van jullie al in het nieuwe Star Wars gedeelte in Hollywood Studios geweest? Ben benieuwd, staat voor ons in april 2020 op het programma:D
-
Citaat:
utah
Ik was er de afgelopen 3 weken en alleen de dagen na Dorian was het erg rustig voor WDW begrippen. September is historisch gezien de rustigste maand in WDW maar zeker niet rustig. Het was verder niet heel anders dan andere vakanties in dezelfde tijd. En ik ben inmiddels meer dan 20 keer geweest :)
Dat het duurder wordt klopt zeker en soms ook wat minder maar Disney heeft een naam groot te houden en daar werken ze ook aan. Welke shows vond jij ingekort en waar merkte je de flinke besparingen aan?
De trein rijdt op dit moment niet vanwege de constructie van een nieuwe achtbaan (Tron). Er zijn altijd werkzaamheden en sluitingen in WDW en soms heb je pech dat het net jouw favoriete attractie is. Afgelopen jaren was het vooral Hollywood Studio’s waar heel veel gesloten was en verbouwd werd, nu is dat Epcot. Maar uiteindelijk moeten ze wel met hun tijd mee en zullen er soms grote projecten nodig zijn.
-
Citaat:
betsydijkstra
Iemand van jullie al in het nieuwe Star Wars gedeelte in Hollywood Studios geweest? Ben benieuwd, staat voor ons in april 2020 op het programma:D
Ja, ik ben er geweest. Is echt prachtig gemaakt. En het is niet nodig veel van Star Wars te weten of er fan van te zijn. De attractie die nu open is, vond ik wel wat tegen vallen. Maar dat kan ook met de opdracht die ik had te maken hebben. Je bent of piloot, of gunner of ingenieur. Ik was gunner en daar was niet zo veel aan. Het leidt ook erg af omdat je wel je opdracht netjes wil uitvoeren (want dat heeft invloed op het verloop vd vlucht) en daardoor wat minder kan genieten. Als je piloot bent dan zit je vooraan met het beste zicht maar wel de belangrijkste opdracht. Maar echt, het land zelf is prachtig gemaakt en fantastisch om doorheen te lopen en alles te zien. Er zal nog een attractie binnenkort openen en daarvan wordt gezegd dat die heel mooi is.
-
Ik vond Galaxy's Edge best tegenvallen. Ja, het gebied is mooi gemaakt en de thematisering is goed. Maar de attractie vond ik echt verschrikkelijk. Heb alle drie de rollen gedaan en toen besloten er klaar mee te zijn. Je kan niet echt van de rit genieten (tenzij je niet je opdrachten uitvoert) en verder werd ik er behoorlijk misselijk van. Heb ik bij Mission Space en Star Tours ook.
Ook is er verder vrij weinig te doen in het Star Wars gedeelte, tenzij je bereid bent veel bij te betalen. Zoals de Lightsaber en Droid experiences. Om Olga's Cantina te bezoeken is er ook een reservering nodig om ook maar binnen te mogen komen. Voor een drankje?? Ook het voedselaanbod vond ik niet spectaculair. 13 dollar voor een taco met niets erbij. Vergeleken met de bowls in Pandora, vond ik dat wel een teleurstelling. De salade in de quickservice restaurant was wel okay. Wel weer jammer dat bijna alle tafeltjes bezet werden gehouden door mensen zonder eten en de castmembers er niet echt iets aan deden. Mijn partner is wel een Star Wars fan, maar was ook 'underwhelmed'. We vonden de nieuwe Harry Potter attractie (Hagrid's Motorcycle Adventure) in US stukken beter dan het gehele Star Wars land.
Wat mij als non-fan ook wel ergerde was als je iets wilde vragen aan een castmember en die erop stond dat je ze aanspreekt met Rising Suns of Dark Moons of weet ik veel wat. Nee, ik wil gewoon weten waar de restrooms zijn! De melkdrankjes waren ook niets bijzonders voor 8 dollar, maar minder goor als ik verwacht had na alle slechte recensies. De alcoholvarianten zijn iig beter dan de reguliere, in mijn mening, maar dan ook weer bijna 2 x zo duur.
Wat ik gelezen heb over de tweede attractie die in december open gaat (Rise Of The Resistance), lijkt me dat een toffere attractie te worden dan Smuggler's Run. We zijn gisteren teruggekomen van onze trip, maar de volgende in december staat al weer in de planning... :)
-
Hallo allemaal,
Even een vraagje, ik heb een ticket voor WDW (1 persoon) die ik zelf niet ga gebruiken, wij gaan andere tickets kopen. Waar kan ik dat ticket het beste aanbieden, mag dat via dit forum of hebben jullie suggesties waar je dat goed kunt verkopen?
Bedankt alvast!
-
-
-
Hallo allemaal,
Wij gaan in april op vakantie naar Florida en willen dan ook naar Disney. Waarschijnlijk gaan we 2 dagen. Ik vroeg me af wat dan voordeliger is; tickets daar kopen (wellicht met een cpupon) of vooraf via de website tickets kopen?
-
Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.
-
Citaat:
Njit
Twee dagen is ter plaatse het goedkoopst. Is bijna geen korting voor te vinden.
Bedankt voor je antwoord.
-
Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
qua prijs maakt het niet uit.
fastpassen is wel zo fijn
-
Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?
-
Citaat:
marsmellow
Ik ga in april/mei 2020 naar Florida en ik schrik eerlijk waar van de prijzen. Wij willen naar de Walt Disney parken en Universal Studios, maar een combi ticket voor 6 personen is toch wel een rib uit mijn lijf. Ben nu alle aanbieders aan het vergelijken, maar volgens mij kijken ze van elkaar af wat de prijzen zijn. Is het parkeren ook inbegrepen in de 14-dagen unlimited toegangspas?
Parkeren is alleen inbegrepen bij de SeaWorld 3 parken ticket. Staat daar ook specifiek bij vermeld.
Bij Disney en Universal kun je per dag betalen voor het parkeren. Tegenwoordig 25 dollar per dag.
De parken worden inderdaad steeds duurder. 100 euro per dag per persoon is tegenwoordig normaal.
Disney is het duurste, Universal ligt niet ver meer achter de prijzen van Disney.
-
Als je meerdere dagen wilt gaan naar een park, bijvoorbeeld Universal Studios adviseer ik een jaarkaart te kopen. Daar zit parkeren gratis bij en verschillende kortingen op eten, souvenirs en hotels.
-
Dat is alsnog niet erg aantrekkelijk, vanaf Preferred annual pass is parkeren pas gratis.
En dan heb je in april nog steeds blockout dates voor Vulcano Bay.
En ga je zoals ik nog een keer in juli/ augustus dan heb je er helemaal weinig aan ivm nog meer blockout dates
https://www.universalorlando.com/web...-annual-passes
https://www.universalorlando.com/web...l-passes/promo
Disney en Universal combineren is gewoon heel erg duur (en vermoeiend) zeker als je de zes parken doet
En vergeet de zwemparken niet daar kom ik ook altijd afgedraaid van terug.
-
Nee, als je niet flexibel bent met data is het niet handig.
Gelukkig hebben wij daar niet zo'n last van ;-)
-
Citaat:
moonlight91
Ik persoonlijk zou ze niet terplekke kopen voor 2dgn
als je voortijdig online koopt kun je je fastpassen vast zetten 30 dagen van te voren.
qua prijs maakt het niet uit.
fastpassen is wel zo fijn
Dank je wel, en waar zou je ze online kopen? Is er nog een website met korting?
-
Citaat:
marsmellow
Hoi,
Wij gaan ook die periode naar Florida. Hoeveel dagen ben je van plan naar Disney te gaan? Wij denken nu aan 2, maar twijfel toch over 3. We gaan niet alle parken bezoeken, in ieder geval wel magic kingdom. Ik ben benieuwd hoeveel dagen je naar Disney gaat en welke parken je gaat bezoeken.
-
Citaat:
Carthrax
Met deze kaarten kan je inderdaad gewoon hoppen. Wij zijn meerdere malen in verschillende parken geweest op 1 dag.
En de Memory Maker zit er ook bij in wat wij ook een leuke bonus vonden.
Wat wel handig is om de tickets te koppelen aan Magic Bands. Deze hadden wij op onze eerste dag daar gekocht en een stuk makkelijker dan steeds het kaartje er bij te moeten zoeken ;)
Ik zie bij de Disney 7 Day Ultimate Tickets de volgende tekst staan met betrekking tot de memory maker;
Disney Memory Maker worth $199 Included with Adult Disney Tickets!
This added-value bonus is exclusive for UK and Irish customers pre-purchasing an adult Disney Ticket and allow you to keep and share.....etc.
Bij jullie zat de Memory maker er dus gewoon bij begrijp ik?
-
De Ultimate Ticket is voor UK and Irish customers dus ook de added-value bonus van de Memory Maker. Maar als Nederlander (en Belg) kan je de tickets ook kopen dus zit het er gewoon bij.
-
Zijn er meer mensen die de Ultimate(of een ander soort ticket) hebben en benieuwd zijn wat Disney gaat beslissen over de geldigheid daarvan, als we ook dit jaar niet naar Florida mogen afreizen? Wij hebben de tickets voor 2020 aangeschaft en deze zijn door de pandemie verlengt tot september van dit jaar. Maar jah, dat wordt ook heel spannend nu.
Zouden ze in zo’n geval de tickets nogmaals kunnen verlengen?
Overigens laten we wel weer een reis vastleggen voor augustus van dit jaar met alle vrijheden m.b.t. annuleren. Gewoon voor de zekerheid. ;-)
-
Ik weet niet wat Disney doet; ik weet alleen dat je bij AttractionTickets 3 keuzes hebt:
1) je gaat voor half september 2021 richting WDW. Niets aan de hand, kaarten 2020 zijn geldig (maar volgens mij ergens tot 16/9)
2) je gaat niet vóór half september naar WDW maar weet wel dat je eind 2021 of in 2022 gaat: kaarten opsturen naar Dublin en tegen bijbetaling krijg
worden er nieuwe tickets toegezonden. Ik weet niet of de nieuwe prijzen al bekend zijn.
3) je hebt nog geen idee wanneer je naar WDW wilt. Kaarten opsturen naar Dublin en je krijgt bij Flex plus het gehele bedrag van de tickets terug en bij
een andere aankoop 80% van de tickets. De bedragen voor de verzending en verzekering ontvang je niet terug.
Ik heb ervoor gekozen de kaarten te annuleren. Eerst Dublin gebeld om te vragen of ik die kaarten nog moest activeren in My Disney Experience (dat had ik namelijk nog steeds niet gedaan, omdat we geen idee hadden wanneer we zouden proberen naar WDW te gaan) en hoe ik ze het beste kon opsturen (aangetekend en bij de kaarten je ATI-nummer). Vervolgens ging mijn envelop per roeiboot naar Ierland (op 3 februari ging de envelop Nederland uit, op 10 februari werd ie in Ierland binnengeboekt) en duurde het drie weken (er staat een verwerkingstijd van 2 tot 4 weken op de site) voor ik het geld terug had ontvangen. Kortom, ik vind het keurig netjes hoe een en ander opgelost is.