We gaan 12 dagen,bedankt voor de tip,ik denk dat we hem zelf gaan kopen.
Afdrukvoorbeeld
We gaan 12 dagen,bedankt voor de tip,ik denk dat we hem zelf gaan kopen.
Ik had eventjes een een vraagje i.v.m. dat auto huren in Orlando, ik ga namelijk voor de eerste maal alleen en wil echt geen creditkaart aanvragen om enkel een wagen te huren, weet er soms iemand waar ik de waarborg cash kan betalen.
In dit topic http://www.floridaforum.nl/showthrea...ight=borg+cash is er al eens over gesproken.
Gevonden met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan de pagina; Tip ??
Hallo kenners
Wij gaan als twee volwassenen met twee kinderen van 10 en 14 naar Orlando voor twee weken. De bedoeling is Disney, Cape en kust bezoeken vanuit Orlando.
Welke auto raden jullie aan. Ik lees veel over een midsize SUV zoals Chevrolet Equinox maar passen daar bv twee koffers in? Wat is wijsheid op Orlando Airport?
Graag jullie tips:???:
Zo te lezen is en blijft Orlando/Kissimmee de standplaats.
In dat geval is de Equinox (als die er al is) ruim voldoende, de similars ook.
Als je rond zou moeten reizen (met ieders een koffer) zou dat ook kunnen, hoor. Daar is ruimte zat voor.
De midsize SUV is sowieso ideaal, je zit wat hoger en hebt zo mooi overzicht, wat uiteraard ook geldt voor de passagiers.
en de equinox is er bijna nooit
Hallo,
Ik heb gisteren onze wagen besteld bij usareisen.de. Natuurlijk onze lieve vriend de equinox. Nu vroeg ik mij af hoe lang het bij jullie duurde vooraleer je een bevestingsmail kreeg.
Alvast bedankt,
Grtz, Lisje
Ik heb gisteren ook een Eq besteld bij usareisen. Automatisch reply binnen 2 uur, waarin staat dat de bevestiging uiteindelijk 22 januari verwacht wordt.
Ik heb nou echt niet het idee dat de auto goedkoper is via de duitste site of als ik hem gelijk mee bestel bij AE ... of doe ik iets fout?
Als je hem in een totaalpakket (vlucht-accomodatie-auto) huurt zal het misschien niet veel schelen, denk ik. (Hoewel, ik heb net even offerte gemaakt met de midsize SUV)
Losse midsize SUV (Equinox) doet bij usareisen rond 160 euro met het volle (Gold) verzekeringspakket. Bij AE in het pakket €235,- en op tarief €241,-. Per week
Allebei Alamo, en dat scheelt toch een vlotte 70 euro, dus ik weet niet wat je fout doet ;-)