Telefoneren vanuit Florida naar België en Nederland
Op welke manier belt men het goedkoopst naar Belgie en Nederland vanuit florida ?
telefoonkaarten ? internetcafés ? publieke telefoons ?
welke zijn de kosten als men mobiel belt ? sms-berichten verstuurt ?
Re: Telefoneren vanuit Forida naar België en Nederland
Mobiel (GSM) bellen en SMSen heeft bij elke provider weer een andere prijs, en providers hebben ook nog eens diverse tarieven. Ik heb zel T-Mobile met het World-tarief, dan betaal ik € 0.50 per SMS en ook zoiets per minuut als ik bel. Het goedkoopste is uiteraard om via internet te bellen, maar daar weten anderen vast meer over te vertellen.
Re: Telefoneren vanuit Florida naar België en Nederland
Wij bellen altijd met belkaarten van discountcallcards.com vroeger kochten wij bij Sams Club of Wallgreens maar discountcallcards.com is gewoon goedkoper en je kan gewoon online kopen waar je ook bent, je krijgt de card direct per email binnen. Normaal betaalde wij ongveer $0.10 per minuut en nu $0.03 oftwel 3x langer bellen voor hetzelfde geld. Gebruiken hun site trouwens altijd, niet alleen in Florida. Succes
ps Nu ik het zo terug lees lijkt het wel reclame, nou ja zie maar wat je ermee doet hoor! Doei!
Als je een laptop hebt kan je Skype gebruiken met een landenabonnement kan je voor een paar euro een maand onbeperkt naar Nederland bellen. Mobiele nummers kosten wel extra maar dat is ook een minimaal bedrag. Als iedereen die je belt een pc heeft dan heb je geen landenabonnement nodig en kan je gratis PC naar PC gesprekken voeren.
Heeft onze belkosten in de vakantie aanzienlijk verlaagd.
Als je dan toch een laptop meeneemt.......msn videogesprek?
of Voip, is net zoiets als skype.
Wij Skypen ook altijd. Naar mede-Skype gebruikers gratis en naar andere (vaste) telefoonnummers 0.02 Dollar cent per minuut. Zeer goede geluidskwaliteit. Ter plaatse kopen wij beltegoed on line in US dollars. Scheelt nl ook weer met de btw héhéhé
Telefoneren vanuit Florida
Beste forum-bezoekers, wie kan mij helpen?
Ik ga volgende week naar Kissimmee 8-)!! Vorig jaar ook geweest, geweldige vakantie gehad (met dank aan USA Fun Vac). Heb tijdens deze vakantie een aantal maal naar NL gebeld. In ons huis (Lindsfield) lukte het mij niet om "naar buiten" te bellen, zonder de tussenkomst van een operator. Bij thuiskomst (toen de creditcardafschriften op de mat ploften) bleek dat die operator een aardige duit kostte :???:. Doe ik iets fout? Iemand een goede tip? Alvast Dank! FloridaFrankie
Re: Telefoneren vanuit Florida
hallo
Je kunt het beste een telefookaart kopen bij de Wall-mart, deze kost 5 of 10 dollar
Als deze op is word de verbinding vanzelf verbroken
Groetjes Peer