Hoppen zonder hopoptie....
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik zie op AR dat een 4+4 (waterfun)kaart 191,- kost.
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .
Groeten,
Hans
Re: Hoppen zonder hopoptie....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
nahnah9
Hallo,
Het klinkt onlogisch ](*,) , maar weet iemand of het mogelijk is 2 parken te bezoeken zonder dat je een hopoptie bij je passen hebt?? #-o
Lijkt mij wel....
Ik heb echter 3 dagen Disney gepland, waaronder 1 dag Epcot of Magic Kingdom. Misschien kunnen we dan beide parken op 1 dag pakken :-\" .
Groeten,
Hans
Je kunt zonder hopper functie NIET hoppen tussen MK,Epcot,MGM of AK.
Wel kun op dezelfde dag naar een pretpark en waterpark.
M.a.w. je zou s'morgens naar Typhoon Lagoon kunnen gaan en s'middags naar MGM.
En Epcot en MK op 1 dag doen, lijkt mij bijna onmogelijk.
Zeker als je Epcot goed wilt zien heb je naar mijn idee al meer dan 1 dag nodig.
En voor Mk zou ik ook 1 dag uittrekken.
Samen 2 dagen.
Groet,
Pascal
Citaat:
nahnah9
Hallo,
Lijkt mij wel....
Groeten,
Hans
Dan doe je op je 3de dag een upgrade bij de kassa naar hopper... dan betaal je hier maar 1 dag hoppen extra... ik dacht $15,-...
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal?
Groeten,
Hans
Citaat:
nahnah9
Hoi Pascal,
Het gaat om het volgende :
Mijn vrouw en ik hebben Epcot in 1988 gezien. De kinderen en wij zijn 2x in EuroDisney geweest. Nu dacht ik zo:
Als ik naar 3 parken ga, verlies ik 1 van mijn 4 dagen (4+4 water).
Citaat:
Ga ik eerst naar Epcot en we blijken er toch niet zoveel aan te vinden, verbruiken ons 4e kaartje en gaan naar MK. Als we het wel leuk vinden, blijven we gewoon in Epcot. Het lijkt mij toch mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken als ik daar maar 2x voor betaal?
Hier ligt nu net het probleem. zonder hopperfunctie mag en kun je niet hoppen.
Zoals Corrus schrijft kun je wel je ticket upgraden in het park om er een hopperfunctie van te maken. Of dit voor 1 dag kan weet ik niet.
Groeten,
Hans
Hoi Hans,
Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.
Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.
groet,
Pascal
Re: Auto of Disney transport
Ik heb er vorig jaar eens over gedacht om vanuit het hotel de bus te nemen en mijn auto achter te laten, maar toen ik hoorde dat de bus maar om het uur ging, en de laatste bus vanaf Disney al om 19;00uur vertrok heb ik dat maar niet gedaan. Dan ga ik net als jij liever met de auto betaal die 11 dollar en ben zo vrij als een vogel.
Citaat:
pascalbrouwers
Hoi Hans,
Wanneer was de laatste keer, uh in 1988.
Wauw das lang geleden.
Inmiddels is er toch wel heel veel veranderd, zeker wat betreft attracties.
Ik zou de gok nemen en inderdaad beginnen met Epcot en kijken hoe je de dag doorkomt.
Ik (wij) komen ieder geval altijd ogen en tijd te kort.
Wil je die dag dan alsnog weg kun je proberen om je ticket om te laten zetten naar Hoppen.
Als je al meerdere keren in Parijs bent geweest, sla die dan eventueel over. of combineer deze met een waterpark.
S'morgens vroeg zwemmen en in de namiddag naar Magic Kingdom.
Dit zou je natuurlijk ook met Epcot kunnen doen.
groet,
Pascal
Disney zegt, you may upgrade your MYW tickets at any time to anything you want, as long it's still valid...
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!
Citaat:
Jasmino
Om even terug te komen op je oorspronkelijk vraag: als je kaartjes hebt zonder hopper-optie, en je wil 2 parken bezoeken op 1 dag, ben je gewoon 2 dagen kwijt van je ticket. It's as simple as that. Het is dus wel mogelijk!
NEE dat klopt niet.
Dat was voorheen, maar dat is ergens vorig jaar veranderd.
Je kunt per dag maar naar 1 park gaan zonder hopperfunctie.
Waarom zou je anders een hopperpas moeten aanschaffen die ook nog duurder is.