Re: Internet / Wifi in Florida
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
a, de grootste kaart is 300mb... die kost US$20,-
En die 300mb zijn op voor je het weet...
Hebben wij het over hetzelfde? Bij Broadband2Go is het grootste tegoed $60 voor 5GB. Een tegoed van 300 MB zou bij ons ook zo op zijn. En als je alleen tegoedkaarten van $20 ziet in de winkel, kan je 3 kaarten kopen en die na elkaar activeren.
Dat van die creditcard staat mij niet meer bij, wij hebben een US creditcard en adres dus zijn niet tegen dat probleem aangelopen. In dat geval dus; kaarten kopen en niet je CC gebruiken :)
Een 5 gig tegoed kun je op hun site met creditcard kopen.. Dit kost US$ 60,-
(zie mijn beschreven problemen)
Als ik 3 kaarten (totaal ook US$ 60,- ) volgens jouw voorbeeld zou kopen heb ik maar 900Mb...
Dat scheelt oog al een dwarsstraat :D
Hoe dan ook....
Ik heb de zooi teruggebracht en toch maar weer Brighthouse Cable Internet genomen...
Citaat:
corrus
Als ik 3 kaarten (totaal ook US$ 60,- ) volgens jouw voorbeeld zou kopen heb ik maar 900Mb...Dat scheelt oog al een dwarsstraat :D
Daar hebben ze bij Virgin al aan gedacht :)
Je kan meerdere top-up cards gebruiken en gewoon de codes na elkaar invullen. Ergens op hun site staat beschreven hoe en wat. Stel je voert 3 codes in van $20 top up cards, krijg je gewoon het tegoed van 5GB. Je voert namelijk eest je codes in, waarmee je een 'cash balance' creeert, en pas daarna selecteer je het 'plan' waar je voor wil gaan.
Overigens zijn alle kaarten van Virgin Mobile te gebruiken, je hoeft niet per se een Broadband2Go kaart te gebruiken.
Hoe heb jij uiteindelijk je internet geregeld?
Citaat:
Marco Stern
Hoe heb jij uiteindelijk je internet geregeld?
Ik HAD Cable Internet van Brighthouse... (een soort amerikaanse versie van UPC) :D
We hebben zelf een hut in de Orlando area...
Maar omdat ik slechts 3 tot 4 per jaar daar ben dacht ik slim te zijn door het abonnement op te zeggen en over te gaan op een prepaid dongle...
Maar daar dit toen alleen maar ellende gaf, heb ik uiteindelijk weer gewoon Cable Internet van Brighthouse genomen... Er was een upgade aanbieding i.c.m. Digitale TV...
Ben wel weer duurder uit, maar met een snelheid van 20Mb ben ik zeer tevreden.
Ik ga nu niet meer veranderen...
hier in Nederland heeft iedere McDonalds gratis wifi, is dat in Amerika ook zo? Ik heb een smartphone en kan dan het thuisfront even op de hoogte brengen van mijn avonturen als ik bij de Mc even een mailtje kan sturen.
Jep, niet alleen bij de Mac maar ook bij o.a. Panera Bread en Dennys
Wij hebben ook brighthouse maar kunnen door het feit dat wij aaneengesloten 3 tot 4 maanden verblijven gebruik maken van de snowbird mogelijkheid, wat tot op heden prima is verlopen.
groetjes Henke.
Ik heb er afgelopen Augustus gebruik van gemaakt. Was even, figuurlijk, de weg kwijt tijdens de rondreis en moest wat opzoeken.
Bij de Rushmore Mall, die al gesloten was, met de auto naast de Starbucks gaan staan, en via ATT (dat scherm kreeg ik eerst) de keus gemaakt voor "free Starbukcs Wifi" en gaan met die banaan.
Het staat ook op hun website, kijk maar.
Kunnen de standaard verkrijgbare dongels (Support HSPA/UMTS/EDGE/GPRS/GSM (2100/1900/1800/900/850MHZ) gebruikt worden in combinatie met een prepaid Virgin Broadband2Go, of heb je daarvoor een Virgin-branded/locked dongel voor nodig?
Virgin heeft op dit moment een dataplan voor $40, geldig 30 dagen en unlimited dataverkeer. Aangezien wij 21 dagen in een Disney hotel verblijven is het een stuk goedkoper om een dataplan aan te schaffen dan elke dag $10 voor 24 uur internettoegang.
Citaat:
bellalago
Wij hebben ook brighthouse maar kunnen door het feit dat wij aaneengesloten 3 tot 4 maanden verblijven gebruik maken van de snowbird mogelijkheid, wat tot op heden prima is verlopen.
groetjes Henke.
Wij gebruiken ook de "snowbirds"optie, maar gaat best nog vaak mis... :sad:
Het wordt wél altijd weer opgelost hoor, maar ik word nog wel moe dat ik dan steeds weer moet bellen... :roll: