Priceline gebruikt voor Amsterdam
Hoi
Wij gaan in Juni naar Toppers in Concert en wilde eigenlijk wel een nachtje overblijven in Amsterdam.Gekeken op div sites, maar de prijzen liegen er niet om.Toen ging er een lichtje branden......Priceline.In het verleden al eens meegewerkt en gelukt, dacht...ach waarom nu ook niet.Na veel BFT te hebben gelezen, een paar keer geboden.Na 3x raak.....$ 115,- ex tax voor het Amsterdam Marriott Hotel. Op de site gekeken en daar kost het hotel €159,- per nacht, en nu hebben we het voor €93,-
Zo zie je maar weer Priceline werkt dus ook hier in ons eigen Nederland.
Anthonie:wink:
Re: Priceline gebruikt voor Amsterdam
Dan heb je een keurige prijs te pakken hoor.
Het Marriott is een duur ***** sterren hotel.
Zet je auto niet in de hotelgarage, die is erg duur, maar gebruik OV.
Ik heb trouwens priceline ook al een keer in Amsterdam (Holiday Inn) gebruikt, zeer tot mijn tevredenheid.
Eric
Netjes ;) ! Werkt in heel Europa best goed, maar dan met name in de hoofdsteden (en soms in andere grote steden) ! Dit is een prima hotel, midden in het centrum !
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??
Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)
gr. Monique
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bono
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??
Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)
gr. Monique
Hoi
Nee er is geen nederlands site van, wel een europeese site daar staat wel aalles in het Nederlands, maar kun je niet bieden.Op zich is het heel simpel.....maar je moet goed lezen en rond neuzen op b.v BFT.
Volgend jaar gaan we weer een paar dagen naar Miami, en gaan we het weer proberen.
Anthonie
He bedankt, ik heb ze bij mijn favorieten gezet en ga van de week ze eens bestuderen, vandaag of wel ik verwacht zo visite dus dan is het niet handig!
gr. Monique