Klopt helemaal. Eerst je schema maken, dan kijken welke tickets bij het schema passen.
Afdrukvoorbeeld
Klopt helemaal. Eerst je schema maken, dan kijken welke tickets bij het schema passen.
Wie heeft ervaring met het bestellen van toegangskaarten via de reisorganisatie of vooraf elders? Ik ga in september 9 dagen naar Orlando. Ben er 12 jaar geleden ook eens geweest. Wat is zeker aan te raden in deze week met mijn vrouw 2 dochters van 20 en 22? Welke parken het beste te combineren? Grag jullie reacties/ervaringen! ALvast dank!
groet,
Remco
Zie oa hier: Disney Tickets: Een prijsvergelijking en hier: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
Er zijn diverse aanbieders (oa in Nederland, Duitsland en Engeland/Ierland) die pretparktickets aanbieden. Universal, Seaworld en Busch Gardens kun je gewoon via de website van het park zelf aanschaffen. Vaak is dat ook de goedkoopste optie.
We hebben zelf de Disneytickets via een aanbieder in Nederland aangeschaft en de rest als e-tickets. Zie ook onze Weblog.
Wie/wat bedoel je met "de reisorganisatie"?
Er kan namelijk nogal wat verschil zitten qua prijs tussen de verschillende reisorganisaties. Zie ook de door Njit hierboven al genoemde onderwerpen hier op het forum.
Daarnaast is het ook nog handig om te weten naar welke parken je wilt gaan. Afhankelijk daarvan kan het namelijk ook nog verschillen welke tickets je het beste (goedkoopste) aan kan schaffen en waar.
Om je alvast één ding mee te geven: De Disney-parken zijn echt niet in één ticket/combo te combineren met niet-Disney-parken.
Ten slotte: wat is aan te raden? Wat is het leukst? Tja, da's de meest gestelde vraag waar gewoonweg geen antwoord op te geven is. Da's namelijk voor iedereen weer anders. Het enige dat je kunt doen om dat voor jezelf te bepalen is de info over de diverse parken goed door te lezen, wat reisverslagen over parkbezoeken door te nemen en dan zelf te beslissen welke parken waarschijnlijk het meest aansluiten bij jullie interesse, wensen, eisen en verwachtingen.
Veel plezier!
Dank voor jullie reacties. Ik zal eerst eens alle verhalen lezen over de diverse parken.
groet,
R.
Weet iemand hier of je een combiticket kan kopen voor 1 dag Disney en 1 dag Sea World. Zo ja, hoe duur is dit?
Ik kan deze informatie nergens vinden, dus vandaar! Alvast bedankt!
Dat je geen tickets voor de door jou genoemde combinatie kunt vinden kan heel goed kloppen; die zijn er namelijk niet. Het beste kun je 1-dag bezoeken aan één van de Disney parken kun je het beste een ticket aan de kassa van het betreffende park kopen. Voor een 1-dag bezoek aan SeaWorld kun je het best terecht op de eigen website van SeaWorld, daar staan af en toe ook aanbiedingen op.
Hallo,
Ik wil graag naar deze 3 pretparken. Nu heb ik er al een behoorlijke internet-speurtocht opzitten, maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik ben terecht gekomen op de site van MapleLeafTickets. Volgens die site kan ik de tickets voor Animal Kingdom het best aan de kassa kopen ($ 90,53 ipv $ 93,95). De tickets voor Seaworld ($ 78,95) en IOS ($ 89,50) zijn bij MapleLeaf wel goedkoper.
Nu heb ik 2 vragen:
1. Kloppen de ticket-prijzen een beetje?
2. Kan ik de tickets het best bestellen via het internet of gewoon langsgaan bij MapleLeaf (zitten in Kissimmee, dus niet al te ver vanuit Orlando)
Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt.
Groet,
Eddie
Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.de/orlando
Hier kun je de originele tickets bestellen en deze worden binnen een paar dagen naar je opgestuurd. Ze hebben vaak mooie aanbiedingen.
Disney tickets voor één dag koop je inderdaad het beste direct aan de kassa.
Succes.
Tans4USA bedankt voor de info.
Mooie site is dat trouwens! Alleen zijn de prijzen wel in euro's en ik had gehoopt te kunnen profiteren van de gunstige dollarkoers. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben voor het bestellen via internet, vandaar MapleLeaf (daar kan je gewoon even langs rijden).
Ga beide sites de komende tijd goed in de gaten houden.