Re: Pakketprijzen; altijd zelf splitsen!
Wanneer je vandaag de vluchten met Delta zelf zou boeken, kost dat voor 7 personen € 4132. Amsterdam Atlanta Orlando. Overigens zijn er voor deze vluchten nog ruim voldoende stoelen beschikbaar op de genoemde data. Voordeel van zelf boeken is bovendien dat je je stoelnummers kunt reserveren. Ik denk dat je deze ook wel bij AE kunt opgeven als preferentie.
De Alamo autohuur via usareisen.de komt op basis van het wintertarief tot eind maart op 729 euro. Voor deze periode zitten de prijzen nog niet in het systeem, het kan dus wat hoger uitvallen. Meestal zijn zij wel de beste aanbieder.
De villa via AE kost € 1392. Lees nog wel even het topic over de villahuur, dan kom je niet voor verrassingen te staan. Met deze variant ben je volgens mij dus al zo'n 430 euro voordeliger uit...\\:D/
Ik zou overigens gerust bij AE en andere aanbieders aangeven dat je zelf wat voordeliger zou kunnen boeken. Wie weet zit er nog wat rek in. Alles onder een dak boeken bij een SGR aangesloten organisatie is immers ook wat waard.