^^^^ lyne sorry van je zwangerschap moet toch een hele opdoffer geweest zijn .Hoeishet geweest met jullie vakantie
Afdrukvoorbeeld
^^^^ lyne sorry van je zwangerschap moet toch een hele opdoffer geweest zijn .Hoeishet geweest met jullie vakantie
Hoi iedereen,
Wou vandaag universal tickets bestellen, het 1 day/2 park ticket (89 dollar of zoiets), nu surf ik naar de officiele website om deze te bestellen, maar ze zijn nergens meer te vinden. Vind alleen nog tickets voor meerdere dagen (van 115 dollar). Bestaan de 1 day/ 2 park tickets niet meer???
Groetjes
De Universal site redirect je naar de UK site als je uit Europa komt. Op de USA site staan nog wel gewoon de 1-Day/2-Parks tickets.
Online: $83.99
At Gate: $89.99
Scheelt dus $6 per kaartje. Niet echt heel spectaculair..
Je kan de kaartjes hier bestellen: https://secure.universalstudios.com/...alID=UOTPTLive
Kies voor Print@Home. Dan krijg je een PDF opgestuurd die je kunt printen en waarmee je direct naar binnen kunt.
Bedankt, heb het gevonden. Scheelt inderdaad niet veel op de gate prijs. Zijn er misschien andere (betrouwbare sites) die tickets online verkopen tegen een beter prijs?
greetz
Voor 1 en 2 dagen tickets zit er nu eenmaal niet veel marge. Dus goedkoper zul je ze niet vinden tenzij je een Timeshare meeting wil bijwonen (niet aan te raden).
Geen timesharing! =; Dan bestel ik ze gewoon op de officiële site. Bedankt voor de info!
Greetz
Er is ook een ticket verkrijgbaar voor alle 2 de parken 7 dagen lang voor iets in de $90....
Toch een betere deal dan 1dag 2 parken, zeker als je misschien een bepaalde dag een uurtje ergens over hebt hop je er zo ff heen.
Heb je haar reisschema bekeken @ http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8515
Dan snap je denk ik wel waarom ze 2 parken in 1 dag wil bezoeken :)
Je komt aan de 192 een aantal kleine verkooptentjes tegen die tickets aanbieden. Hier kun je vaak wel wat ritselen. Zij kopen vaak kaarten terug van toeristen die een 3 dagen pas kopen en maar één dag gebruiken.
Voorbeeld: wij wilden naar Disney 1 dag. We kregen toen mee een 7 dagen hop pas. We hebben een kleine borg achtergelaten en toen we die kaarten terug brachten de volgende dag kregen we dat terug. Het voordeel was dat we s'avonds naar Epcot zijn geweest met die pas.
Mijn advies: Bezoek een aantal van die kleine winkels en ga onderhandelen.
succes
Even een vraagje, wanneer was dat?
Toegevoegd:
Om te voorkomen dat lezers dit een goed advies vinden, plaats ik een verwijzing naar het bestaande topic over deze praktijken die in strijd zijn met de voorwaarden van Disney en waarin de gevolgen worden beschreven. De tickets zijn immers non transferable. Met de komst van de registratie van de biometrische gevens die aan de tickets gekoppeld zijn, wordt het doorverkopen steeds lastiger. Mijn indruk is dat het aantal kioskjes waar dit plaatsvond behoorlijk is afgenomen.
Mijn advies: Koop legale kaarten.