Re: Malls en outlets in Orlando e.o.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Ik denk dat je vanaf Lake Buena Vista, via Osceola Pkwy (tolweg US$ 1,75) naar "The Loop" bent gereden..
Daar vindt je beide... en redelijk tegen over elkaar...(zit alleen een fiks plein tussen)
Die US$ 1.75 klopt!
Dat plein ertussen trouwens ook.
Corrus heel erg bedankt voor je snelle reactie!!
Gisteren met Googelen op Old Navy en Ross kwam ik ook het woord Loop tegen maar kreeg foutmeldingen wanneer ik dit aanklikte voor adres gegevens.
Weet jij ook toevallig het adres?
Dat woord Loop kwam me wel bekend voor.
Ik heb niet zo'n nieuwe TOM TOM weet je toevallig ook een afslag nummer?
Nogmaals heel erg bedankt voor je informatie!
Groetjes Lucy
The Loop is een open-air mall, de laatste jaren flink uitgebreid, wij komen daar regelmatig, buiten de bekende zaken vindt je hier ook een bioscoop, diverse restaurants en een geweldige boekenwinkel, voor ons als snowbirds een mall waar je ook voor huishoudelijke aankopen, hobbyartikelen en een drankenwinkel terecht kan.
Groetjes Henke.
@ disney fan
Als je de website bezoekt www.attheloop.com is er ook een routebeschrijving te vinden en allerlei nieuws en promo's.
Groetjes Henke.
Citaat:
disney fan
Weet jij ook toevallig het adres?
Kruising Osceola parkway en John Young
http://maps.google.nl/maps?f=d&sourc...9&ie=UTF8&z=16
http://maps.google.nl/maps?f=d&sourc...12,339.01,,0,5
foto is oud er wordt daar een groot viaduct gebouwd
Helemaal top!
Bedankt allemaal.
Na doorzoeken op The Loop nu ik wist dat dit het moest zijn inmiddels zelf ook het adres gevonden en een plattegrondje.
Dit is echt wat ik bedoelde.
Wat ontzettend knap Corrus dat je dit begreep uit mijn beschrijving!
Die Old Navy daar is echt geweldig!!
@Bellalago je linkje kan ik niet openen.
@beccie25:
Zou zomaar kunnen dat ze er niet meer zitten. Zoals ik al aangaf is mijn ervaring van zomer 2009 en staat/stond een groot deel van de winkels in het rijtje al langere tijd leeg. Wie weet gaan ze de boel daar herontwikkelen, dat zou wel in het plaatje passen van de algehele upgrade die de 192 aan het krijgen is sinds de weg (ten westen van de Walmart / Bass Road) helemaal opgekalefaterd is enkele jaren geleden.
Ach, gewoon een keertje de 192 afrijden (ook geen straf :razz:) en je weet het zeker.
Op de website van Nike staat deze shop nog gewoon aangegeven, maar ik ben er over twee weken. Zal het dan zien (en laten weten).
dank je wel nog michael
lijkt me idd geen straf nee ;-)
als lvo het nakijkt, weet ik het meteen zeker, maar we zitten zelf ook ergens aan de 192 dus komt goed
mvg rebecca
Citaat:
6foot6
Kruising Osceola parkway en John Young
De foto is oud er wordt daar een groot viaduct gebouwd
Het viaduct is inmiddels helemaal klaar!
Nog een paar kleine aanpassingen bij de nieuwe stoplichten en de 3 banen en het is helemaal af!!! :mrgreen:
Ik was vanmorgen wat info bij elkaar aan het zoeken van outlet shoppingmalls in Orlando. Nu zag ik op de site van Premium Outlets dat er 2 vestigingen zijn. Wat me opviel was dat het adres van de vestiging aan de International Drive hetzelfde is als Prime Outlet (4951 International Drive). Volgens mij is deze outlet overgenomen door Premium (staat volgens mij ook op de site, in de linker balk: http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=96)
Nog een vraagje: weet iemand of je de korting van de coupons die je kunt uitprinten (als je je hebt aangemeld bij de VIP club) in combinatie gelden met de coupons uit het VIP boekje dat je kunt afhalen bij de informatiebalie ? Of is het of/of ?