Ja dat staat er toch ook bij?? Maar knaapje zegt boven mijn post 'Geen enkele verhuurmij garandeert je een bepaald type'. Hertz doet dat dus wel.
Afdrukvoorbeeld
Ja dat staat er toch ook bij?? Maar knaapje zegt boven mijn post 'Geen enkele verhuurmij garandeert je een bepaald type'. Hertz doet dat dus wel.
Hallo,
Wij hebben de afgelopen jaren 2 maal een wagen gehuurd via Rentalcars.
Telkens een minivan.
1ste maal bij Dollar, 2de maal bij Alamo. Beiden telkens geen problemen gehad.
Nu zie ik op de website van Rentalcars enorme prijsverschillen.
Voor een minivan voor onze periode via Budget ligt de prijs zo een 300 euro lager dan bij Alamo...
Waarom zo een grote verschillen?
Groetjes
Waarom niet? Snel van profiteren zou ik zeggen. Heb overigens geen ervaringen met Budget.
we komen op 28 november om ongeveer 14.25 uur aan op Orlando Sanford, we vertrekken weer op 6 december om 20.20 uur. Hoe zit dat nu met autohuur? zullen we voor 1 dag extra moeten huren, want de huurperiode gaat in om ongeveer 16.00 (als de vlucht volgens planning gaat), maar als we terugbrengen willen we dat om ongeveer 18.00 doen, moet je dan 1 dag extra betalen?
Het korte antwoord is ja. Autohuur gaat per 24 uur.
Het lange antwoord is dat ze een Grace Period hanteren. Zie hieronder voor Alamo maar andere maatschappijen hebben vergelijkbare voorwaarden.
Citaat:
What is Alamo's grace period?
There is generally a 29 minute grace period for daily rentals. If the vehicle is returned within 2 hours of the time it was rented on a subsequent day additional hourly charges will apply. If you return the vehicle 2 hours or more from the time it was rented on a subsequent day, you will be charged for an additional day of rental.
Dank je voor het antwoord Njit, ik denk dat we maar 1 dag langer moeten huren, het scheelt maar ongeveer €20,-- bij Alamo en wij zien het niet zo zitten om meer dan 2 uur op Sanford te verblijven.
Van te voren een dag langer huren is in ieder geval goedkoper als ter plaatse de 'boete' betalen.