nu maar hopen op de volgende superaanbieding, wij moeten ook helaas in het hoogseizoen en ik zie ze (nog) niet lager dan 780 euro of iets in die buurt.:(
Afdrukvoorbeeld
nu maar hopen op de volgende superaanbieding, wij moeten ook helaas in het hoogseizoen en ik zie ze (nog) niet lager dan 780 euro of iets in die buurt.:(
ahhh jammer wat een super prijs zeg
Begin januari heeft www.connections.be vaak hun voordeelmaand. Wel vertrekken uit België maar wij deden dat al vaker, veel voordeliger.
Omdat we op een specifieke datum moeten vliegen, hebben we toch maar geboekt. Twee maanden gewacht en tot op heden nog geen prijsverlaging gezien. We vliegen op 13 juli t/m 3 augustus van Amsterdam naar Orlando, voor 857 euro pp. Nog wel teveel voor mijn gevoel, maar we hebben eenmaal niet veel ruimte met onze vertrekdatum. Geboekt bij schipholtickets.nl. Wij kunnen in ieder geval! Nu wordt het aftellen....
Wij gaan deze zomer weer naar Florida. Voorgaande jaren teveel betaald voor de tickets. Heeft er iemand een overzicht van de sites die je in de gaten moet houden voor het vinden van goedkope tickets?
www.kayak.com
www.skyscanner.net
www.seatguru.com/cheap-flights <<nieuw>>
www.farecompare.com
www.momondo.nl
www.bookingbuddy.com
En zo zijn er nog meer!
Ik vind zelf www.chaser.nl een hele fijne site, hij zoekt namelijk de goedkoopste tickets vanaf zowel AMS/BRU/DUS
Gister tickets geboekt, vertrek 1 juli, terug 17 juli. Zonder tussenstop, rechtstreeks van dusseldorf naar fort myers 2452,- euro voor 2 volwassenen en 2 kindren 3 en 5 jaar. Vliegt met airberlin. Gewoon via skyscanner!
Dank je moderator! ga gelijk zoeken
En we wachten in spanning af, de prijzen zijn redelijk stabiel voor in het hoogseizoen. Miami is op dit moment het goedkoopst rond de 700 euro p.p. met KLM via Düsseldorf, het meeste geld ben je kwijt voor Tampa met een tarief van rond de 950 euro p.p.
Orlando, Fort Lauderdale en Ft Myers hangen hiertussen.