Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
Ik dacht eerst dat je bedoelde: Wij zijn rollercoaster fans dus geen Disney. Dat zou logisch zijn geweest aangezien er weinig (spannende) rollercoasters in Disney zijn te vinden. Als je dus NIET van rollercoasters houdt dan is er juist in WDW genoeg te zien en doen.
Wij verbleven afgelopen september in Lindfields, vooral omdat het dicht bij WDW ligt. Je zit ook zo op de I4 naar Seaworld etc en dichtbij de 195 voor de restaurants. Maar waarschijnlijk zijn er community's die dichterbij Seaworld etc liggen. Highgate park ligt dacht ik wat verder weg.
Even een vraagje, heb een huis gevonden voor 2 weken. Numis de borg 300 dollar en de vraag is om eencheque te sturen of mijn creditcard gegevens door te geven. Dat laatste klinkt eng, iemand ervaring hiermee? Wat is gebruikelijk voor het betalen van de borg??
Cc gegevens doorgeven is normaal voor een borg. Je kan ook vragen of ze een paypal account hebben of dat ze een overboeking accepteren. Je kan je bank ook een cheque laten opstellen en deze versturen.
Dat ligt er aan, soms $200,- tot $300,- is gebruikelijk voor een borg, dat hangt van de verhuurder af. CC gegevens afgeven ontkom je niet aan, een managementbureau wil sowieso een aanbetaling en een borg. Op zich heel gebruikelijk hoor! Dus niet eng.... Maar garantie tot aan de deur...
Succes!
Grtz, Remco