Ik benieuwd of er nog meer mensen dan alleen Cara bij Alamo.com met de dragstercode een auto hebben gereserveerd en al hun auto hebben opgehaald of wie dat in de komende 2 weken gaan doen?
Afdrukvoorbeeld
Ik benieuwd of er nog meer mensen dan alleen Cara bij Alamo.com met de dragstercode een auto hebben gereserveerd en al hun auto hebben opgehaald of wie dat in de komende 2 weken gaan doen?
Yep. a.s. dinsdag in Miami
Knaapje
Dank je voor je reactie. Laat je op het forum weten hoe het gegaan is?
Wij aanstaande zaterdag in Orlando. En uiteraard laat ik weten hoe het verlopen is.
Cara,
Kan je wat meer info geven op welke website, welk tarief en periode?
Want op alamo.co.uk/brits kan ik niet zulke goedkope tarieven vinden.
mvg
Op Alamo.co.uk/brits hebben we gereserveerd.Zie onderstaandeCitaat:
CAR Intermediate SUV, Ford Escape or similar £286.70
Rate Inclusions: Collision Damage Waiver Full, Extended Protection, Customer Facility Charge 2.50 Per Day, Airport Access Fee 10%, Tire/battery Fee .02 Per Day, Florida Surcharge 2.00 Per Day, Vehicle License Fee .69 Per Day, Sales Tax, Unlimited Mileage, 3 Additional Drivers.
Payment Summary: Estimated charges are confirmed based on the information you have provided. Some taxes, fees, and surcharges are payable locally and are subject to change. Estimated Total Amount to pay on arrival: £286.70
Pick Up: Orlando Intl Arpt 26 Jul 2012 17:30
Drop Off: Orlando Intl Arpt 09 Aug 2012 15:30
Wij hebben de Dragster-code gebruikt, de auto inmiddels opgehaald.
Geen enkel probleem gehad, we rijden nu redelijk voordelig door Florida ;-)
Zie blog bij Alamo:
http://rick-mandy-2011.blogspot.com/...r-orlando.html
Rick,
Jullie hebben toch de boeking gemaakt op .co.uk en vooruitbetaald? Het gaat mij specifiek om de mensen die via .com hebben geboekt en nog niet betaald hebben.
Njit,
Jij hebt toch ook via .co.uk de boeking gemaakt?
Ohw sorry, ik had dit niet zo begrepen, ik heb inderdaad vooruitbetaald via de Co.uk site
Hoi,
Heb ook een boeking gemaakt via http://www.alamo.co.uk/brits via deze site is het inderdaad ongeveer 100 pond goedkoper (SUV grandcherokee voor 28-4-12 tm 12-5-12) dan bij usacarhire.co.uk.
Echter er zijn ook een aantal minpunten:
- Je kan geen Gold optie boeken
- Je kan niet vooruit betalen
- Je kan wel gebruik maken van de fast save service echter moet gewoon naar de balie aangezien je nog moet afrekenen
Gelukkig kun je kostenloos annuleren als je spijt krijgt...