Re: Vliegen met United Airlines (2)
Four paid flights, misschien kunnen dat ook fysieke vluchten zijn, dus ook nog de extra domestic flight.
Maargoed, 3x per jaar doen maar weinig mensen.
Ik kijk wel even of ik wel een grote weekendtas (extra) mee neem voor inkopen of dat ik echt serieus met een tandenborstel in een verder lege koffer op reis ga en al mijn kleding daar nieuw ga kopen. Aan de andere kant moet je je niet inhouden vanwege 77 euro, maar het gaat om het principe dat ze zo verschrikkelijk snel die prijs omhoog hebben gegooid.
Het zal niet lang meer duren of we moeten ook voor de eerste koffer gaan betalen. Dat is echt een kwestie van tijd.
@JKG, misschien is dit iets jou:
http://t.brookstone.com/perfect-over...gage|L1_Travel
Is te koop bij Brookstone in de Florida Mall. Ik heb zelf ook zoiets en ben er zeer tevreden over.
Je schuift hem onder de stoel voor je, je hebt alles bij de hand en je kunt hem ook nog gebruiken
als voetenbankje!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ebelix
Het zal niet lang meer duren of we moeten ook voor de eerste koffer gaan betalen. Dat is echt een kwestie van tijd.
Denk eerder dat ze dan een fee gaan rekenen voor het 2e stuk handbagage...
Past dat ook als er onder de stoel een entertainment equipment box zit ??
Citaat:
Fleurida
@JKG, misschien is dit iets jou:
http://t.brookstone.com/perfect-over...gage|L1_Travel
Is te koop bij Brookstone in de Florida Mall. Ik heb zelf ook zoiets en ben er zeer tevreden over.
Je schuift hem onder de stoel voor je, je hebt alles bij de hand en je kunt hem ook nog gebruiken
als voetenbankje!
Citaat:
PENPE
Past dat ook als er onder de stoel een entertainment equipment box zit ??
Vroeg ik mij ook al eens af.... Wij zaten eens naast iemand die onze voetenruimte claimde omdat zij een entertainment box voor zich had..... Ja dahag! Zelf hebben we nooit last meer van een entertainment box sinds je zelf gemakkelijk stoelen kunt kiezen, maar op die plaatsen moet alle zooi in de bins en mag je niets bij je houden. Opgeruimd staat netjes!
Citaat:
PENPE
Denk eerder dat ze dan een fee gaan rekenen voor het 2e stuk handbagage...
Op veel domestic flights (in de US) moet je toch al voor je 1e koffer betalen?
Alleen in combinatie met een transatlantische vlucht is het nog gratis, mits je je reis niet te lang onderbreekt.
Meen me te herinneren, dat een paar jaar geleden met United via Washington naar Orlando de reis onderbreking niet langer dan 72 uur mocht zijn anders werd de vlucht Wash-Orlando als domestic gezien en moest je voor je 1 koffer al betalen.
Misschien zijn er op het forum met recentere ervaring?
Inderdaad moeten op los geboekte domestic vluchten betaald worden voor alle koffers. Alleen bij Southwest is de eerste koffer gratis en misschien wel 2 maar dat moet je checken bij Southwest.
Dan betaal je 25 dollar voor de 1e koffer, 35 dollar voor de 2e koffer. Goed, je moet betalen, maar niet van die belachelijke bedragen als je internationaal gaat.
Nu zijn die binnenlandse vluchten natuurlijk ook een heel stuk korter, alhoewel, deze bedragen zijn hetzelfde als je van Miami naar Honolulu vliegt... en zo'n vlucht is zeker niet korter dan bijv. van Miami/Orlando naar Amsterdam. Dus ze hoeven niet aan te komen met een smoesje dat het verder vliegen is en dus meer kost.
Die koffertjes passen inderdaad niet onder de stoel als daar ook al een entertainment set zit. Helaas, maar omdat je meestal met 2 man reist, heb je altijd wel 1 plek ervoor vrij.