Al die HP dingen is eigenlijk alleen de Hogwart express. Deze trein mag je in als je park- to-park ticket hebt. Dus het antwoord op je vraag is ja .
Afdrukvoorbeeld
Al die HP dingen is eigenlijk alleen de Hogwart express. Deze trein mag je in als je park- to-park ticket hebt. Dus het antwoord op je vraag is ja .
Nou, er is nog wel wat meer HP dingen dan Hogwarts Express hoor! In IoA is er Hogwarts en in de Studio's Diagon Alley. Allebei supermooie attracties waar je rustig een uurtje of 2 / 3 kunt rondlopen. En natuurlijk de rides doen. Tussen deze attracties rijdt de Express en die kun je alleen in als je park to park admission hebt.
Dat zeker , Hogwarts en Daigon Alley zitten standaard bij de entreeprijs inbegrepen. Maar ik begreep de vraag anders. Dat je, als je onbeperkt toegang had, je ook de extra Hogwarts Express kon nemen.
Ik wil graag tickets bestellen voor universal en kennedy space center bij attractionsdirect.de, ik zie dat al meerdere mensen daar bestellen, maar is het gewoon een veilige site? En kun je gewoon Nederland invullen met bestellen? Ik hoor het graag!
Zonder probleem! Prima site, bestel er al jaren.
Prima site, Hier hebben de de tickets ook dit jaar weer netjes binnen gekregen.
Zonder problemen kaarten besteld en ontvangen. Ook een keer telefonisch contact met ze gehad (zij belde mij), datum voor dining met Shamu was niet meer beschikbaar. Ze hadden speciaal een Nederlands sprekende collega ingeschakeld. Telefonisch een nieuwe datum afgesproken en daarna snel de tickets ontvangen. Met de Ierse site ook goede ervaring.
Gisteren tickets geboekt voor universal park to park en kennedy space center, bij attractionsdirect .de. Zag er inderdaad allemaal goed uit, ben benieuwd wanneer ze bezorgd worden!
Binnen een week heb je ze thuis in een sealbag, wordt bezorgd door de pakketbezorger van PostNL. Gaat door de brievenbus, je hoeft dus niet thuis te zijn.
Hoef je niet te tekenen voor de kaartjes?