Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011
In mijn zoektocht naar tickets ben ik terecht gekomen bij schijnbaar iets nieuws. De 'Orlando Freedom Pass'. Hierin zijn alle grote attracties in gecombineerd. Zo krijg je voor €469:
10 dagen onbeperkt toegang tot alle WDW parken incl de waterparken en incl hoppen
14 dagen onbeperkt toegang tot oa Universal Orlando Resort en Seaworld
Heeft iemand hier ervaring mee, want het lijkt te mooi om waar te zijn. Het ticket wordt oa bij engels organisaties aangeboden, maar ook via http://www.attractionticketsdirect.de onder Orlando combo ticket deals. Nu heb ik daar wel iets over gelezen op het forum. De 1 zegt dat het over de kop is, de ander niet.
Tja Gwen, daar is inderdaad al wat over geschreven. Dat "ticket" is niets meer of minder dan een combinatie van twee bestaande tickets. En dat is ook wat je krijgt: twee tickets. Enerzijds een Magic Your Way ticket voor Disney, met Waterpark-fun-and-more-optie en hopper-optie. Anderzijds een Ticket voor de Universalparken en SeaWorld.
Of de door jou genoemde aanbieder(s) gunstigere prijzen hebben dan anderen? Geen idee. Ik laat het uitzoeken daarvan graag aan andere forumleden over \\:D/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Ik laat het uitzoeken daarvan graag aan andere forumleden over
Zet op, Gwen!
Nee,hoor www.attractionticketsdirect.de is helemaal niet overdekop.
Gisteren nog netjes mijn bestelling gekregen en prima service
Toch maar even snel tussen de soep en de aardappelen een Prijsvergelijking:
Freedom Pass http://www.attractionticketsdirect.de kost € 469 incl tax
Disney 10 + SeaWorld, Aquatica en Busch Gardens 14 + Universal 7 days 2 parks kost € 529 incl tax *
Disney 10 + Flex 14 kost € 537 incl tax *
* Via de 'eigen' sites. Koers 1 euro = 1,35 dollar.
Klopt niet helemaal met wat Gwen aangeeft (Disney, SeaWorld, Universals), Ton. Ik heb dus ook maar even een gooi gedaan en kom op ongeveer dezelfde prijs:
Disney MYW 10 + Fun + hopper = $ 371 = € 273
Universal 2 parken 7 dagen = $ 183 = € 135
SeaWorld 1 dag - gratis 2e dag = $ 80 = € 59
Totaal = € 467 (UnderCoverTourist)
En waarschijnlijk zijn er voor Universal en SeaWorld nog wel betere aanbiedingen te krijgen.
Disney heeft op de Engelse site een aanbieding van koop voor 7 dagen hopper tickets en krijg voor 14 dagen entree.
http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/
Citaat:
Michael66
Klopt niet helemaal met wat Gwen aangeeft (Disney, SeaWorld, Universals), Ton. .
...maar misschien is Gwen niet helemaal compleet? Ze noemt de tickets van € 469. Deze zijn inclusief Busch Gardens en Aquatica, die ik in jouw berekening mis.
Voor Disney, Universal en Seaworld hebben die Deusche Leute een nog scherpere aanbieding:
Van de site waar zij naar verwijst:
Citaat:
Mit dem Orlando Freedom Pass erhalten Sie:
- 10 Tage unbegrenzten Eintritt in die Disney World Resort Parks
- Magic Kingdom
- Epcot
- Disney's Hollywood Studios
- Disney's Animal Kingdom Theme Park
PLUS insgesamt 10 Besuche folgender Disney Parks:
- Disney's Thyphoon Lagoon Water Park*
- Disney's Blizzard Beach Water Park
- Disney's Oak Trail Golf Course#
- DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park**
- Disney's Wide World of Sports Complex***
- 14 Tage lang unbegrenzten Eintritt in
- Universal Studios
- Universal's Islands of Adventure
- Universal CityWalk
- SeaWorld Orlando
- Aquatica - SeaWorld's Wasserpark
- Busch Gardens Tampa Bay
De kosten bedragen € 469 , zoals Gwen opgeeft. Dit bedrag is inclusief tax. Vandaar dat in mijn vergelijking bij alle prijzen wel 6% Florida State Tax is opgenomen. Als ik het goed zie, heb jij de tax buiten de berekening gelaten.
Zoals je zelf ook al aangeeft, er zijn zoveel mogelijkheden en combinaties, dat vergelijken lastig is en dat er binnen al die mogelijkheden, misschien best nog wel een voordeliger combi te vinden is. Zie het voorbeeld van Marion (Tinkerbell).
Hoewel ik niet snel zal zeggen dat een bepaalde leverancier de goedkoopste is, zijn de combi's die op http://www.attractionticketsdirect.de (atd) worden aangeboden, erg aantrekkelijk. Stel dat iemand voor de volgende combi kiest:
Citaat:
Universal 2 parken 7 dagen = $ 183 = € 135
SeaWorld 1 dag - gratis 2e dag = $ 80 = € 59
Totaal € 194 ex tax
Dan kan de combiticket die atd aanbiedt, beter uitpakken. Het ticket is immers twee weken geldig voor alle parken en je krijgt er Aquatica nog eens bij:
Citaat:
Dieses 4 Park Ticket bietet Ihnen an 14 aufeinanderfolgenden Tagen unbegrenzten Zutritt zu einigen der aufregendsten Attraktionen Orlandos:
Aquatica™- Orlandos neuester Wasser-Themenpark von SeaWorld. Wasserrutschen, verspielte Delfine, ruhige oder reißende Flüsse - der Spaß ist einfach grenzenlos.
SeaWorld® Orlando - Im beliebtesten Meerespark der Welt erleben Sie hautnahe Tierbegegnungen, vergnügen sich in Wasserrutschen und begeistern sich an der spektakulären Shamu® Show Believe®. Versäumen Sie nicht die brandneue Attraktion Manta!
Universal's Islands of Adventure®- Fühlen Sie den Adrenalin-schub in innovativen Nervenkitzeln und unerwarteten Abenteuern bei Ihrer Reise über fünf erstaunliche Inseln.
Verpassen Sie nicht The Incredible Hulk Rollercoaster® und
The Amazing Adventures of Spider-Man®.
Universal Studios®- Treten Sie ein in das Geschehen Ihres Lieblingsfilms im Nr. 1 Film- & Fernsehen Themenpark der Welt. Erleben Sie The Simpsons Ride - gewählt zur 'Best New Theme Park Attraction' in 2008 von Theme Park Insider - und seien Sie unter den Ersten, die mit der brandneuen Hollywood Rip Ride Rockit fahren.
Kosten € 192 , incl tax!
Deze vergelijkingen zijn alleen maar aardig om een beeld van de mogelijkheden te krijgen. Voor iedere situatie is echter weer een andere combi mogelijk. Daarom nodigde ik Gwen al uit om de vergelijking voor haar situatie zelf uit te werken.......:wink:
Citaat:
Teleton
Dit bedrag is inclusief tax. Vandaar dat in mijn vergelijking bij alle prijzen wel 6% Florida State Tax is opgenomen. Als ik het goed zie, heb jij de tax buiten de berekening gelaten.
Neuh, ik ga uit van undercovertourist en diens prijzen zijn inclusief alles; tax en verzending.
Zoals je al aangeeft is het inderdaad een scherpe aanbieding voor €469. Een goeie als je 2-3 weken helemaal "los" wilt gaan in de themaparken. Of helamaal niet na wilt denken over het aanschaffen van welke tickets dan ook, gewoon de mogelijkheid wilt hebben om ergens heen te gaan als je dar zin in hebt. In dat laatste geval zou je zelfs kunnen opteren voor een combi van de 6-parken-flex-plus met de 21 dagen ultimate Disneypas.
Als je echter ook nog andere dingen wilt doen (of af en toe wat uitrusten) dan zijn er andere combi's te bedenken die misschien gunstiger zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel mogelijkheden.;):p
Citaat:
Tinkerbell
Ik kom gelijk op de US- site... het lukt me dus niet deze aanbieding te zien, hoe wel?